Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paypal niet klantvriendelijk

Hallo,
Sinds ik in de security check ben gekomen bij paypal,En tot mijn eigen verbazing niet meer het antwoord weet op mijn geheime vragen. Wilde ik graag contact openemen via de email. ( niet telefoon naar het buitenland teveel kosten en laatst is dat ook uit de hand gelopen met Skrill). Nu geeft Paypal geen email vrij. en kan ik al dagen lang niet op mijn paypal account.
Wie kan me helpen dit op te lossen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bsk050
Country flagbsk050 in 6-08-2013 18:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 6-08-2013 18:46 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem! erg vervelend. Mails gestuurd en alles maar helemaal geen reactie, had er nog geld op staan.
Gebruikte het veel voor handel omdat het veilig was maar kan nergens meer gebruik van maken. Als ik wachtwoord vergeten doe krijg ik ook geen mails meer.
Hoop dat iemand oplossing heeft!
0 Vind ik leuk's
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_help&t=escalateTab
-> Stuur ons een e-mail
-> klik op 'stuur ons een e-mail'
-> onder 'Kunt u niet inloggen?' op 'doorgaan' klikken
-> Onderwerp: 'Mijn rekening', subonderwerp 'problemen met wachtwoord' (?)
Even mailtje verder invullen, dit is volgens mij de beste manier om hun te bereiken via hun 'mailadres'
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Ik had even in google.com gezocht op ''paypal lost security questions'' en het komt er op neer dat er in deze situatie alleen nog gebeld kan worden naar de Paypal klantenservice. Ze zullen dan vragen gaan stellen om jouw account te verifiëren zodat vervolgens het wachtwoord gereset kan worden.
Verder kwam ik nog een mogelijkheid tegen op paypal-community.com die geprobeerd kan worden als je nog toegang hebt tot je telefoonnummer.
Hiervoor moet je op de 'We've just sent you an email' pagina op 'by phone' klikken.
Selecteer een telefoonnummer van jouw account.
Selecteer vervolgens 'Call now' or ‘Call in 1 minute’ als je er klaar voor bent om telefoon te ontvangen.
Vul vervolgens een e-mailadres in waar je verdere instructies van Paypal op wilt ontvangen.
Klik 'Continue' om de 4 cijferige code te ontvangen.
Wanneer de klantenservice van paypal jou opbelt, vul de 4 cijferige code in je telefoon in.
Klik vervolgens op 'Continue'.
Selecteer een methode van account verificatie, vul jouw informatie in en klik op 'Continue'.
Vul vervolgens een nieuw wachtwoord in en klik op 'Submit'.
Je zult nu automatisch ingelogd worden op jouw paypal account.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.