Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem uitbetalen Unibet

Een jaar speel ik al op Unibet, voornamelijk de slots aangezien ik daar meer plezier aan beleef, mijn withdraws verlopen altijd via mijn opgegeven rekeningnummer, echter heb ik weleens betalingen via ideal gedaan met mijn andere rekeningnummer.

Hier heb ik nooit geen problemen mee gehad, uitbetalingen verliepen altijd soepel.. tot begin Juli heb ik nog een uitbetaling laten doen van 600 euro... echter.... sindsdien heb ik een aantal grote bedragen gewonnen, 1x 7000 1x 1800 1x 800 en zelfs een jackpot van 36.000 euro.

In de veronderstelling dat het geld al op mijn rekening stond ben ik doorgegaan met Unibet, betalingen allemaal via Skrill, Neteller of paycard. Echter, ik keek laatst op mijn rekening,, maar er was nog geen geld gestort (7000 euro van 17-07-2014) toen keek ik in mijn account, en wat zag ik,, de withdraws staan op hold.
Keek ik mijn email na, ja hoor, we willen graag weten waarom je met een andere rekeningnummer de betalingen hebt gedaan.

Ik snap het allemaal volkomen, maar wat dan de reden is om daar 8 maand later mee te komen, en normaliter alitjd keurig de betalingen te doen, en dan bij hogere bedragen niet thuis te geven? nee daar snap ik dus niks van.

Nu afgelopen zondag alles toegestuurd, en tot vandaag nog geen reactie. ik ben benieuwd hoe hier mee om wordt gegaan en was benieuwd of er "medegokkers" zijn die hier ervaring mee hebben.

Graag hoor ik van jullie.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jongen1987
Country flagjongen1987 in 30-07-2014 17:32 Storten, inzetten en uitbetalen
in 30-07-2014 17:32 Storten, inzetten en uitbetalen
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jongen1987:
Update:
1800 is overgemaakt
700 overgemaakt
7000 overgemaakt

dan wordt er 10.000 overgemaakt naar mijn zakelijke rekening
en de overige 25.000 wordt weer op mijn balans bij unibet gestort,, wanneer dit alles is gebeurd kan ik weer gebruik maken van Unibet.

Het antwoordt valt me dus super mee! Alles wel wat omslachtig maar ik ben blij dat alles alsnog goed is afgelopen.


Wat een bedragen. Speel zelf ook wel eens, op unibet, een kastje voor de leuk. Mag ik vragen waar je de jackpot op heb gewonnen en met hoeveel inzet je dan speelt om zo'n jackpot te winnen...
0 Vind ik leuk's
Nog wel even belastingaangifte doen he:)
0 Vind ik leuk's
markvogels:
Nog wel even belastingaangifte doen he:)


Als de belastingdienst meekijkt... wel verstandig.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ja belastingaangifte ga ik sowieso wel doen..
ik heb de jackpot gewonnen bij dat joker spel. wat ook bij jackpots staat. en verschilt per inzet.. is niet echt te zeggen.. je merkt het wel als een slot niks wil doen.. en dan ga ik vaak na 5x inzetten door naar een volgende. maar volgens mij is er niet echt een tactiek voor.
0 Vind ik leuk's
Aangezien je hier net 2 dagen op voetbalwedden bent, en ons allen al jaloers hebt gemaakt met je winst, zou je een screenshot kunnen plaatsen waarop staat dat je die 36.000 hebt gewonnen.

Ik wil je best geloven, maar sinds we hier ene patrickje hebben gehad, en daarna kwam ie terug onder een ander naam, zou jij zo de nieuwe patrickje kunnen zijn. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.