Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met Ideal van Rabobank bij Moneybookers

Ik zit hier met een probleem, een tijdje terug heb ik al mijn saldo's van verschillende bookmakers opgevraagd en op mijn rekening laten zetten. Sinds afgelopen weekend begon het weer wat te jeuken en wou ik weer gaan storten. Nu wil het zich voordoen dat ik telkens een foutmelding krijg als ik via Ideal wil overmaken naar een bookmaker. Ik heb 3 bookmakers geprobeerd en mijn moneybookers wordt ook geblokkeerd. Telkens als ik probeer te storten krijg ik foutmelding 958 van de Rabobank, die foutmelding geeft aan dat mijn random reader te lage batterijen heeft (klopt niet) of dat ik een controlegetal niet op mijn random reader heb ingetoetst (dit klopt ook niet).
Via een banktransfer (niet via Ideal) kan ik ook niet overmaken, dan krijg ik weer als foutmelding dat de naam/rekeningnummer niet klopt en wordt vervolgens het bedrag weer teruggezet. Dit terwijl ik al meerdere malen contact erover heb gehad met de bookmaker in kwestie en ik alles dus goed had ingevuld.
Ideal van de Rabobank doet het wel gewoon bij andere dingen. Ook heb ik genoeg op mijn lopende rekening staan, daar ligt het dus ook niet aan.. :p
Nu is mijn vraag: Hebben mensen die bij de Rabobank zitten er ook last van dat transacties naar online gokken/wedden gerelateerde instanties geblokkeerd worden? En hoe zou ik dit kunnen oplossen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thijs92
Country flagthijs92 in 10-12-2013 21:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-12-2013 21:21 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lol Thijs, ik heb daar ook wel eens last van gehad. Was wel een paar maanden terug dacht ik met dezelfde foutmelding (batterij te laag, maar overmaken naar andere rekeningnummers geen probleem gehad).
0 Vind ik leuk's
Ja ik had ik ook man had nog zo'n oude rabobank pas. Heb toen maar even zo'n wereldpas aangevraagd nu heb ik nergens meer last van. Zal wel landelijke storing zijn geweest ofzo...
0 Vind ik leuk's
Ik heb het ook en gewoon een nieuwe rabobank pas. Heb het nog steeds moet soms 50x proberen voordat het opeens wel lukt. Denk dat rabobank sommige bookmakers heeft geblokt zoals Comeon. Want als ik toto saldo oplaad met Ideal doet hij het wel in 1x. En krijgt trouwens precies hetzelfde foutcode. Heb 4 random readers en 2 rabobank pasjes allemaal hetzelfde verhaal.
0 Vind ik leuk's
Ik heb dit probleem zelf meerdere malen ook ondervonden. Enkele oplossingen zijn:
1. Verwijder de cookies uit je browser en probeer het vervolgens opnieuw
2. Kijk inderdaad naar het batterij niveau van je random reader. Als het goed is kunnen er problemen zich voordoen als het niveau onder de 40 procent ligt.
3. Update je huidige browser
4. Test in een andere browser, die je normaal niet gebruikt, of het daar ook bij voor komt.
5. Je kunt ook via je mobiel opwaarderen naar bookmakers tot een max van 250 euro.
6. Probeer eens naar een andere eigen rekening een klein bedrag over te maken. Het kan ook aan de site van de bookmaker liggen.
7. Bel of contacteer de rabo via Twitter. Vaak is het zo dat als ze uit het niets in een keer grote bedragen binnen zien komen of weg zien gaan, dat ze dan uit voorzorg de rekening van het desbetreffende bedrijf blokkeren. Ik vermoed dat het punt 7 of 1 is in jouw geval.
Ik spreek uit ervaring :p
Het hele verhaal typen vanaf een telefoon is lastig :p
0 Vind ik leuk's
@thijs

Heb geen idee, misschien wat thom zegt, even een wereldpas aanvragen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik heb dit ook 2 keer gehad, maar dit is gewoon een probleem dat bij de Rabobank ligt. Gewoon ff de Rabo bellen, je probleem wordt dan doorgestuurd naar 1 of andere technische afdeling die het op zullen lossen. Krijg je na paar dagen een mail dat het opgelost is.
0 Vind ik leuk's
Bij mij is het al opgelost dankzij vincentvvv, erg bedankt hiervoor. Ik heb internet explorer onder het stof vandaan gehaald (ik gebruik dat nooit) en daarmee kon ik wel storten!
Dus dat wordt weer $$-tekens in de ogen vanavond :p
Zal gelijk ff van het moment gebruik maken en een gouden tip uit mijn mouw schudden: gebruik de random reader niet te vaak ;-)
@vincent het is idd allemaal de schuld van de Rabobank :d
Bedankt iedereen voor de suggesties en opmerkingen!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Bij mij is het al opgelost dankzij vincentvvv, erg bedankt hiervoor. Ik heb internet explorer onder het stof vandaan gehaald (ik gebruik dat nooit) en daarmee kon ik wel storten!
Dus dat wordt weer $$-tekens in de ogen vanavond :p
Zal gelijk ff van het moment gebruik maken en een gouden tip uit mijn mouw schudden: gebruik de random reader niet te vaak ;-)
@vincent het is idd allemaal de schuld van de Rabobank :d
Bedankt iedereen voor de suggesties en opmerkingen!

Top dat het weer werkt (y)
0 Vind ik leuk's
Twee vragen:
- Hoe lang duurt het voordat je reactie hebt van de helpdesk bij MB? (Ik wacht reeds 2 dagen)
- Iemand ervaringen met fout gelopen transacties en de afhandeling daarvan? Ik heb vanuit mijn bank een bedrag via Ideal overgemaakt naar Moneybookers. Toen ik klaar was bij mijn bank (voltooid e.d.) wordt je "geredirect" naar MB. Daar kreeg ik 404 te zien en een error code. Het bedrag is reeds 2 dagen van mijn bank maar staan niet op mijn MB-account. Ik heb een screenshot en error-code e.d. opgestuurd. Iemand dit eerder gehoord/meegemaakt?
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Twee vragen:
- Hoe lang duurt het voordat je reactie hebt van de helpdesk bij MB? (Ik wacht reeds 2 dagen)
- Iemand ervaringen met fout gelopen transacties en de afhandeling daarvan? Ik heb vanuit mijn bank een bedrag via Ideal overgemaakt naar Moneybookers. Toen ik klaar was bij mijn bank (voltooid e.d.) wordt je "geredirect" naar MB. Daar kreeg ik 404 te zien en een error code. Het bedrag is reeds 2 dagen van mijn bank maar staan niet op mijn MB-account. Ik heb een screenshot en error-code e.d. opgestuurd. Iemand dit eerder gehoord/meegemaakt?

Van de MB helpdesk hoef je niet veel te verwachten, heb ik ook weken op moeten wachten. Ook toen trouwens nog geen antwoord gehad. Ik had toen het probleem tussen bookmaker - MB en daarna heeft de bookmaker contact opgenomen met ze, voor mij. Daarna was het snel opgelost.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.