Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Skrill / Moneybookers fees bij uitbetalen

Goedemiddag allemaal,
Ik kreeg van de week de volgende e-mail van Skrill/Moneybookers:

Ik klikte dan ook op de fees page link: Dan zie je het volgende:

https://www.skrill.com/en/personal/fees/nld/#countrySelect
Weet iemand wat deze veranderingen echt gaan inhouden? Of verandert er niets voor ons? Ik gebruik Skrill nu om geld over te hevelen van de ene bookmaker naar de andere bookmaker. Moet ik nu elke keer als ik bij een bookmaker geld stort met Skrill een fee gaan betalen?
Ik hoop dat iemand hier duidelijkhuid aan kan geven. Als dit echt zo is hoor ik ook graag van anderen wat zij goede alternatieven vinden (netteller etc..)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartaan10
Country flagspartaan10 in 17-09-2013 15:24 Storten, inzetten en uitbetalen
in 17-09-2013 15:24 Storten, inzetten en uitbetalen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je naar bedrijven (bookmakers) geld overmaakt moet je (volgens mij) geen fee betalen.
Enkel als het gaat over transacties tussen 2 mensen.
0 Vind ik leuk's
spartaan10:

Weet iemand wat deze veranderingen echt gaan inhouden? Of verandert er niets voor ons? Ik gebruik Skrill nu om geld over te hevelen van de ene bookmaker naar de andere bookmaker. Moet ik nu elke keer als ik bij een bookmaker geld stort met Skrill een fee gaan betalen?
Ik hoop dat iemand hier duidelijkhuid aan kan geven. Als dit echt zo is hoor ik ook graag van anderen wat zij goede alternatieven vinden (netteller etc..)

Ja je betaald 1% van het gestorte bedrag tot een max van 10 euro. Stort je 200 euro, betaal je 2 euro fee. Dit is duurder geworden ten opzichte van de vorige keer. Wanneer je van je bookie naar skrill stort dan hoef je geen fee te betalen.
Er veranderd wel veel als ik dit zo zie, MAAR de mensen met een Moneybookers/Skrill pinpas hebben nu wel meer voordeel zie ik. Elke keer als ik geld deed pinnen bij een pinautomaat kostte me dit 1,80 euro (net als pinnen in een winkel), maar nu is dit gratis geworden.
Ik weet niet hoe duur een banktransfer eerst was, maar misschien is het verstandig om ook een pinpas van Skrill aan te vragen :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb gister nog geld overgemaakt van mijn gokaccount naar Skrill waarna ik het door geboekt heb naar mijn bankrekening. Kost nog altijd 1,80 en de eerst overboeking is gratis. Wel is het zo dat ik niet heb door geboekt naar een andere goksite. Zou best kunnen dat hier dan 1% over moet worden betaald. Klein beginnen dus maar ;-)
0 Vind ik leuk's
beer83:
Ik heb gister nog geld overgemaakt van mijn gokaccount naar Skrill waarna ik het door geboekt heb naar mijn bankrekening. Kost nog altijd 1,80 en de eerst overboeking is gratis. Wel is het zo dat ik niet heb door geboekt naar een andere goksite. Zou best kunnen dat hier dan 1% over moet worden betaald. Klein beginnen dus maar ;-)

60 dagen na de nieuwsbrief gaan de aanpassingen in staat in de 2e alinea
0 Vind ik leuk's
@beer83 De wijzigingen gaan pas over 2 maanden in.
@OnzeMichael Dus jij denkt dat als ik 100 euro stort op een bookmakers account ik toch 1 euro service fee moet betalen?
Ik zal eens gaan kijken wat de optie Skrill-card mij bied..
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
beer83:
Ik heb gister nog geld overgemaakt van mijn gokaccount naar Skrill waarna ik het door geboekt heb naar mijn bankrekening. Kost nog altijd 1,80 en de eerst overboeking is gratis. Wel is het zo dat ik niet heb door geboekt naar een andere goksite. Zou best kunnen dat hier dan 1% over moet worden betaald. Klein beginnen dus maar ;-)

60 dagen na de nieuwsbrief gaan de aanpassingen in staat in de 2e alinea

OK Thnx, had ik inderdaad over het hoofd gelezen. Zal misschien toch even beter kijken naar de voorwaarden en wellicht een skrill-card nemen.
0 Vind ik leuk's
Valt het overmaken van geld naar bookmakers niet gewoon in de categorie: paying in shops, restaurants and online
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
spartaan10:
@beer83 De wijzigingen gaan pas over 2 maanden in.
@OnzeMichael Dus jij denkt dat als ik 100 euro stort op een bookmakers account ik toch 1 euro service fee moet betalen?
Ik zal eens gaan kijken wat de optie Skrill-card mij bied..

Nope, ik bedoel storten van MB ---> Bookmakers.
Storten van je bank naar MB (upload funds dus) is gratis
0 Vind ik leuk's
Betekend dit dus dat als ik geld over maak via skrill naar een bookmaker ik een fee van 1% moet gaan betalen?
0 Vind ik leuk's
Volgens mij ga je geen Fee betalen. Overigens is het opnemen van geld nog steeds 1.80 euro als je het uit een pinautomaat haalt, danwel laat overschrijven naar je rekening. Dat staat volgens mij wat lager in de mail (niet op screenshot)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.