Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Speedybet verwijdert account en winst

Beste leden,


Een nogal vervelende ervaring met Speedybet. Hopenlijk kan iemand mij helpen. Afgelopen weekend ingelogd met trustly op speedybet en 55 euro gestort. Bij inzetten kreeg ik meteen een bonus op mijn account. Gelijk naar live chat gegaan en aangegeven dat ik al een account heb op speedybet (die ik overigens een tijdje geleden zelf gesloten had) en de bonus dus niet kon krijgen. Livechat gaf aan dat ik nog geen account had waarop ik hen verzocht de bonus te verwijderen. Na het winnen van 400 euro wilde ik uitbetalen en sinds vanavond werkt mijn account niet meer. Livechat gecontacteerd en die gaven doodleuk aan dat ik 2 accounts had en ze deze dus ook moesten sluiten! Hun reden: omdat mijn adres veranderd was hadden ze dit niet opgemerkt!


Livechat wilde er niet verder op in gaan en gaf aan dat ik maar een klacht moest indienen. Ze hebben zelfs zelf de chat verlaten zonder mijn laatste vragen te beantwoorden. Dit is in mijn ogen echt onacceptabel en ik wil die 400 euro gewoon terug hebben. Kan iemand mij helpen?






1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar baazz
Country flagbaazz in 2-11-2020 22:38 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-11-2020 22:38 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.