Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Storten bij Bwin met Paypal rekening

Hallo,
Voor het eerst sinds lang kreeg ik weer zin om wat te gaan wedden op Bwin (start nieuwe voetbalseizoen enzo :d ) Maar dan moet ik eert weer mijn account aanvullen.
Ik gebruik heb moneybookers en paypal. Moneybookers gebruik ik voornamelijk voor de sites waar ik poker (die hebben geen paypal) en paypal is handig om overal op het internet spullen te kopen in internetshops (hebben vaak geen MB). Bwin was voor mij heel goed omdat het beide accepteert en zo kon ik gemakkelijk storten via MB en via Paypal winsten laten uitbetalen en gebruiken in internetshops.
Nu had ik nog wat geld staan op Paypal dat ik voorlopig toch niet nodig heb maar ik zie dat Bwin geen Paypal meer accepteert, zowel voor stortingen als afhalingen. Is dit bij iedereen zo, en is dit al lang?
Dit vind ik wel een spijtige zaak want het was de perfecte manier om kostenloos te swappen tussen MB en paypal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar shevas
Country flagshevas in 27-07-2012 19:51 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-07-2012 19:51 Storten, inzetten en uitbetalen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sinds ik gok (paar jaar) is het volgens mij al zo dat Bwin geen paypal accepteert. Vind ik zelf ook een goede zaak, omdat het denk ik erg gevoelig is voor verslaving.... Wachtwoordje invullen en je hebt weer geld gestort... Bij ideal heb je tenminste nog de drempel dat je moet inloggen met codes/pasjes.
0 Vind ik leuk's
Het is pas sinds vorige maand, althans ik kon tot toen altijd via paypal geld storten/opnemen (België). Dat is dus verleden tijd.
0 Vind ik leuk's
Bwin is ook niet altijd even snel met het updaten van jou budget, na een storting
0 Vind ik leuk's
shevas:
Hallo,
Voor het eerst sinds lang kreeg ik weer zin om wat te gaan wedden op Bwin (start nieuwe voetbalseizoen enzo :d ) Maar dan moet ik eert weer mijn account aanvullen.
Ik gebruik heb moneybookers en paypal. Moneybookers gebruik ik voornamelijk voor de sites waar ik poker (die hebben geen paypal) en paypal is handig om overal op het internet spullen te kopen in internetshops (hebben vaak geen MB). Bwin was voor mij heel goed omdat het beide accepteert en zo kon ik gemakkelijk storten via MB en via Paypal winsten laten uitbetalen en gebruiken in internetshops.
Nu had ik nog wat geld staan op Paypal dat ik voorlopig toch niet nodig heb maar ik zie dat Bwin geen Paypal meer accepteert, zowel voor stortingen als afhalingen. Is dit bij iedereen zo, en is dit al lang?
Dit vind ik wel een spijtige zaak want het was de perfecte manier om kostenloos te swappen tussen MB en paypal.

Op een of andere manier mag/wordt paypal niet ondersteund voor bookmakers in combinatie met Nederland. Toevallig ben ik dit ook een paar maanden geleden wezen uitzoeken, en of het bij een bookmaker wel mogelijk was..
Het kan zover ik weet bij geen 1 bookie, en bij de bookies waar je wel paypal kan kiezen dan staat er "Wordt niet ondersteund in jou land". Ook met WilliamHill had ik er een keer contact over gehad, toen vroeg ik ook waarom paypal niet in mijn lijst stond. Waren ze in eerste instantie verbaasd over dat ik dat vroeg want ze zeiden toen weer, kijk goed in de lijst. Uiteindelijk gingen ze het navragen en vroegen ze waar ik vandaan kwam. Nadat ik zei Nederland zeiden ze dat wordt niet ondersteund bij jullie. Ik weet niet of dit met de belgen onder ons ook zo is? In NL in ieder geval wel.
Op zich is het wel raar aangezien wij met paypal wel gewoon op andere sites (geen bookmakers) kunnen betalen, en dan zou je nog kunnen denken dat het komt omdat er misschien misbruik gemaakt wordt van paypal met bookmakers, maar dan is weer de vraag waarom het bij andere landen wel kan bij dezelfde bookmaker.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
shevas:
Hallo,
Voor het eerst sinds lang kreeg ik weer zin om wat te gaan wedden op Bwin (start nieuwe voetbalseizoen enzo :d ) Maar dan moet ik eert weer mijn account aanvullen.
Ik gebruik heb moneybookers en paypal. Moneybookers gebruik ik voornamelijk voor de sites waar ik poker (die hebben geen paypal) en paypal is handig om overal op het internet spullen te kopen in internetshops (hebben vaak geen MB). Bwin was voor mij heel goed omdat het beide accepteert en zo kon ik gemakkelijk storten via MB en via Paypal winsten laten uitbetalen en gebruiken in internetshops.
Nu had ik nog wat geld staan op Paypal dat ik voorlopig toch niet nodig heb maar ik zie dat Bwin geen Paypal meer accepteert, zowel voor stortingen als afhalingen. Is dit bij iedereen zo, en is dit al lang?
Dit vind ik wel een spijtige zaak want het was de perfecte manier om kostenloos te swappen tussen MB en paypal.

Op een of andere manier mag/wordt paypal niet ondersteund voor bookmakers in combinatie met Nederland. Toevallig ben ik dit ook een paar maanden geleden wezen uitzoeken, en of het bij een bookmaker wel mogelijk was..
Het kan zover ik weet bij geen 1 bookie, en bij de bookies waar je wel paypal kan kiezen dan staat er "Wordt niet ondersteund in jou land". Ook met WilliamHill had ik er een keer contact over gehad, toen vroeg ik ook waarom paypal niet in mijn lijst stond. Waren ze in eerste instantie verbaasd over dat ik dat vroeg want ze zeiden toen weer, kijk goed in de lijst. Uiteindelijk gingen ze het navragen en vroegen ze waar ik vandaan kwam. Nadat ik zei Nederland zeiden ze dat wordt niet ondersteund bij jullie. Ik weet niet of dit met de belgen onder ons ook zo is? In NL in ieder geval wel.
Op zich is het wel raar aangezien wij met paypal wel gewoon op andere sites (geen bookmakers) kunnen betalen, en dan zou je nog kunnen denken dat het komt omdat er misschien misbruik gemaakt wordt van paypal met bookmakers, maar dan is weer de vraag waarom het bij andere landen wel kan bij dezelfde bookmaker.

Ik denk meer dat het komt doordat (officieel) wedden in Nederland alleen door toto mag worden aangeboden, iedereen weet dat dit allang niet meer zo is. Maar de overheid wil dat Nederlanders niet zo makkelijk kunnen storten bij bookies denk ik. Verder vind ik Moneybookers een prima alternatief, dus het maakt toch eigenlijk niet zoveel uit.. (h)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
@thijs ja moneybookers is een prima alternatief! Daar ben ik toen ook naar overgestapt.
0 Vind ik leuk's
Ik heb Paypal nog nooit bij mijn Bwin stortingsopties zien staan, mogelijk alleen in België. Verder is Moneybookers inderdaad een prima alternatief. Snel, veilig en overzichtelijk.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Akkoord, ik heb ook alleen maar goede ervaringen met moneybookers! (y)
0 Vind ik leuk's
fiverr:
Akkoord, ik heb ook alleen maar goede ervaringen met moneybookers! (y)

Wij ook :-) Je moet soms wel je account verifiëren maar dat geeft bij ons alleen maar een veilig gevoel.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.