Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto uitbetaling duurt lang

Dag allen

Iemand van jullie meegemaakt dat het lang duurt met uitbetalen bij toto?


Ik wacht al 2.5 week op mijn 1000, en word van het kastje naar de muur gestuurd.


Iemand die kan helpen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Mulder
Country flagMulder in 28-06-2022 21:57 Storten, inzetten en uitbetalen
in 28-06-2022 21:57 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

TOTO uitbetalingen duren normaal gesproken maximaal 5 werkdagen. Als het langer duurt dan is er waarschijnlijk iets aan de hand.

Wat krijg je als reactie als je ze belt of via twitter contacteert?

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Ik heb ook gezeik met TOTO momenteel. Er is € 850,- van mijn account verdwenen. Ik wilde een inzet plaatsen die eerst door een medewerker moest worden goedgekeurd i.v.m. een voor hun hoog bedrag. Deze bet werd vervolgens afgewezen, maar het bedrag is niet terug op mijn account gekomen.


Het probleem is inmiddels wel erkend door ze. Ze hebben zoals ze zelf aangeven een ticket aangemaakt om het op te lossen en mij terug te betalen, maar we zijn inmiddels alweer 3 weken verder en ik heb nog geen geld terug.


Geen goede reclame.

0 Vind ik leuk's
  • Dionysiou (29-06-2022 07:06) Citatie verwijderen

    TOTO uitbetalingen duren normaal gesproken maximaal 5 werkdagen. Als het langer duurt dan is er waarschijnlijk iets aan de hand.

    Wat krijg je als reactie als je ze belt of via twitter contacteert?

Eerst moest ik maar opnieuw mijn id kaart uploaden. Toen kreeg ik een melding dat de uitbetaling goed was gekeurd. Binnen 1-2 werkdagen zou het er op moeten staan.


Afgelopen vrijdag gaven ze aan nogmaals dat er iets fout was gegaan, en dat ik uiterlijk afgelopen maandag mijn geld had moeten ontvangen

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (29-06-2022 12:04) Citatie verwijderen

    Ik heb ook gezeik met TOTO momenteel. Er is € 850,- van mijn account verdwenen. Ik wilde een inzet plaatsen die eerst door een medewerker moest worden goedgekeurd i.v.m. een voor hun hoog bedrag. Deze bet werd vervolgens afgewezen, maar het bedrag is niet terug op mijn account gekomen.


    Het probleem is inmiddels wel erkend door ze. Ze hebben zoals ze zelf aangeven een ticket aangemaakt om het op te lossen en mij terug te betalen, maar we zijn inmiddels alweer 3 weken verder en ik heb nog geen geld terug.


    Geen goede reclame.

Dat meen je! Ook ontzettend slecht.

Ik ben niet snel van een bookmaker opgeven.

Maar bij mij erkennen ze hun fout niet echt. Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.


Ik blijf ze elke Dag bellen.

Hopelijk lost het probleem ook snel op voor jou

0 Vind ik leuk's

Net nogmaals gebeld. Iemand die wat verder doorkeek,

Ze hebben het de eerste keer naar een rekening nummer gestuurd die is opgeheven ( waar k ook over belde ) en ze zouden het naar mijn goede rekening nummer overmaken.


Nu hebben ze het niet gedaan en toch naar het oude gestort. Nu moet ik nog 10 werkdagen wachten, terwijl elke dag dat ik belde toto zei morgen heb je het binnen.

Ik ga een klacht indienen bij het KSA

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.