Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling William Hill wordt niet uitbetaald

Ik heb een probleem met een paar uitbetalingen van Williamhill en hoop dat ik even raad bij jullie hier kan krijgen. Ik had 2 weken terug 5 withdrawals in totaal gedaan. 3 op een zondag en 2 op de maandag erna.
Raar genoeg kwamen er 2 uitbetalingen van de zondag gelijk op mijn bankrekening op de maandag en de resterende 3 uitbetalingen zijn daarna nooit meer aangekomen.
Ik heb al tig keer contact opgenomen met de livechat en daar zeggen ze dat de withdrawals 'approved' zijn en ik maar contact moet nemen met mijn bank. Nadat ik dus een mail naar mijn bank had gestuurd met de referentiecodes of ze iets konden achterhalen vertelden ze me dat wegens 'veiligheidsredenen' ze dat niet konden doen en ik contact moet opnemen met degene die het heeft verzonden. Kortom ik weet nu niet wat ik moet doen.
Hopelijk kan iemand me hier ff helpen, alvast bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dhill0n
Country flagdhill0n in 5-09-2013 23:02 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-09-2013 23:02 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou bij William Hill de transactienummers opvragen + de data wanneer alles exact is overgemaakt... mogelijk kan je daar wat meer mee doen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ja die had ik al gekregen van williamhill , het was al ongeveer 9 dagen geleden verstuurd. De transactienummers had ik ook al naar de bank gestuurd maar die kon daar niks mee.
0 Vind ik leuk's
dhill0n:
Ja die had ik al gekregen van williamhill , het was al ongeveer 9 dagen geleden verstuurd. De transactienummers had ik ook al naar de bank gestuurd maar die kon daar niks mee.

Weet je hier al meer van? Heb je nog contact met William Hill gehad?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
dhill0n:
Ja die had ik al gekregen van williamhill , het was al ongeveer 9 dagen geleden verstuurd. De transactienummers had ik ook al naar de bank gestuurd maar die kon daar niks mee.

Weet je hier al meer van? Heb je nog contact met William Hill gehad?

Vreemd genoeg 1 van de 3 withdrawals na 2 weken terug op mijn betting account gekregen met de melding : Cash Adjustment
Andere 2 withdrawals zijn nog steeds spoorloos (n)
0 Vind ik leuk's
Soms kun je binnen een bepaalde tijd slechts een beperkt aantal withdraws doen, ik vond het ook wel vreemd dat je er 5 in twee dagen doet. Zeker gezien mijn eerste opmerking niet slim, want het is wel eens handig om die regels eerst even te lezen.
Ik hoop echter wel voor je dat je eruit komt met WH, want het blijft wel een vreemd verhaal dat ze je geen uitleg geven. Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.