Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet winst laten uitbetalen op rekeningnummer van ouders

Dag allen,


Ik heb een blunder gemaakt, ik had mijn winst wat ik gewonnen had op unibet, uit laten betalen naar het rekeningnummer van mijn ouders,als cadeautje,in plaats van mijn eigen rekening. Achteraf weet ik dat dit natuurlijk super dom is omdat deze bankrekening niet bij mijn account geregistreerd staat, nu vragen ze om een foto van id en een bewijs dat ik eigenaar ben van deze rekening voordat ze willen uitbetalen maar dit rekeningnummer is dus van mijn ouders.


Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan aanpakken en of ik überhaupt nog kans heb op dit geld?


Groeten,


Jens


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jensfcemmen
Country flagjensfcemmen in 3-05-2021 16:13 Storten, inzetten en uitbetalen
in 3-05-2021 16:13 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Je zou eventueel een storting met deze rekening van je oudets kunnen maken en daarna een uitbetaalverzoek doen. Mogelijk kan je eerst met de klantenservice contact opnemen. Ik weet niet of je dan moet noemen dat het een cadeautje is/was. Dat komt wat gek over. Succes!


laat je even weten of het gelukt is?

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

@binky33 je bedoeld eerst een berichtje naar de klantenservice sturen dat ik het geld over heb gemaakt naar de rekening van mijn ouders? En wat ik hiermee aan moet?


Dankjewel Alvast

Bericht gewijzigd door jensfcemmen op ma 3 mei 2021, 16:21
0 Vind ik leuk's

Ik zou vanaf nu in ieder geval alles heel transparant doen. Vertellen hoe het zit en hoe je er het beste mee kan omgaan. Is het uberhaupt mogelijk om een ander iban te gebruiken dan waarmee je hebt gestort? Volgens mij niet namelijk. Of heb je op een andere manier gestort (bijvoorbeeld skrill oid)?

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

@binky33 nee via trustly, maar in het verleden wel eens eenmalig een transactie gedaan vanaf dit rekeningnummer omdat mijn bankpas toendertijd kwijt was

0 Vind ik leuk's

Vooral eerlijk zijn. Eerlijkheid duurt het langste.

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

UITBETALING ASAP ANNULEREN (indien mogelijk)

daarna met correcte iban uitbetalen :)

1 Vind ik leuk's

Annuleren en anders zeggen per ongeluk verkeerd nummer opgegeven s6

0 Vind ik leuk's

Zoals hooliesee aangeeft meteen zeggen verkeerde bankpas iban ingevoerd en dat je een foutje hebt gemaakt. Live chat ingaan meteen en actie. Als je wacht kom je ongeloofwaardig over. En andermans rek nr gaan ze niet jntrappen. Ze blokkeren je account en dan kan je fluiten naar je geld. Dus zou t snel doen en vooral eerlijk zijn tegen bookies. Dit is waar zij op wachten. Wachten tot een klant een fout maakt en dan niet hoeven uit te betalen.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.