Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag ivm uitbetaling

Dag iedereen,
Ikzelf ben 49 jaar, en heb sinds enkele weken een account op Bwin. Mijn probleem is dat mijn zoon mijn account op zijn naam gezet heeft, en bij zijn geboortedatum gezeurd heeft! Ipv 4 augustus 1993 heeft hij er 4 augustus 1992 van gemaakt. Dit is redelijk dom, aangezien ikzelf al zeer lang volwassen ben.
Ik wil een uitbetaling laten doen, maar daarvoor moet ik een foto van mijn pasport opsturen. Dit zal namelijk niet matchen met mijn accountinfo!
Wat doe ik nu best zodat ik toch uitbetaald wordt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar alex-goeminne
Country flagalex-goeminne in 19-03-2011 17:53 Storten, inzetten en uitbetalen
in 19-03-2011 17:53 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
email bwin en vraag of ze het kunnen veranderen
0 Vind ik leuk's
wolffs16:
email bwin en vraag of ze het kunnen veranderen

Dat heb ik gedaan. Zullen ze het doen denk je?
0 Vind ik leuk's
Mmmmm....BWIN kennende zullen ze, na uploaden identiteitsbewijs, overgaan tot uitbetaling, en hoogstwaarschijnlijk tot sluiting van de account. Ik hoop dat ik 't mis heb, maar een collega van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt...... ( een op zich klein foutje in de naam ; een tussenvoegsel verkeerd in de registratie die niet overeen kwam met het ge-uploade document )
Ik hoop dat ik 't mis heb, verders niets dan lof voor de snelle en accurate uitbetalingen door BWIN
0 Vind ik leuk's
nja het ligt eraan wie de zaak behandeld van de medewerkers van BWIN, ze kunnen het door de vingers zien en je uitbetalen, maar ik ben bang dat ze dat helemaal niet gaan doen.
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Maakt het bij Bwin uit als je een verzoek tot uitbetaling hebt gedaan, je je id pas na het weekend upload?
0 Vind ik leuk's
@JONAHUND20 Ze gaan je pas uitbetalen als ze je ID scan hebben , dus ze gaan dat eerst nog goed keuren en dan pas wordt je uitbetaling in behandeling genomen.
0 Vind ik leuk's
jonahund20:
Maakt het bij Bwin uit als je een verzoek tot uitbetaling hebt gedaan, je je id pas na het weekend upload?
Nee, maakt niet uit. Je krijgt een mail van Bwin waarin staat:
"Wij hebben uw verzoek om uitbetaling van 16-3-2011 ontvangen.
Voor het verwerken van uw eerste uitbetaling hebben wij een gescande kopie nodig van een officieel identiteitsbewijs met een foto nodig, zodat wij de hoogst mogelijke veiligheid kunnen garanderen."
En dan kan je je ID gewoon alsnog uploaden.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
vergeet het maar, je bent geen 18 dus account wordt gewoon gelocked ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.