Wedden en uitbetalen vanuit het buitenland
Hoi allemaal,
Vraag van mijn kant.
Mijn accounts staan over het algemeen ingeschreven op een NL adres.
Ik woon in het buitenland tegenwoordig.
Ik weet dat bookmakers regelmatig vragen naar adresgegevens bij een uitbetaling.
Weten jullie of deze bevestiging niet wordt gevraagd als bijv. Neteller of Skrill gebruikt wordt?
Probleem is dat ik geen rekening / document heb voor een NL adres.
Maak me zorgen over eventuele uitbetalingen.
Mvg.
Hallo tstolk,
Heb je je account al geverifieerd? Bookmakers willen natuurlijk weten met wie zij te maken hebben, dus je zult inderdaad je adres moeten verifiëren. Dit kan echter ook via een bankafschrift met daarop jouw naam en adres, dus als je een Nederlandse bank hebt zou je dat op die manier kunnen doen. En dan kun je daarna kiezen op welke manier je de uitbetaling wilt doen: via je bankrekening of via Skrill/Neteller. Natuurlijk kan de bookmaker aan jouw ip-adres zien dat je in het buitenland vertoeft, maar dat heeft mij nog nooit voor problemen gezorgd.
Als je geen Nederlandse bankrekening hebt (of een ander document waar jouw naam en adres op staat), zou het weleens lastig kunnen worden. In dat geval zou ik aankloppen bij de klantenservice en gewoon open kaart spelen. Misschien is het wel heel simpel en kunnen zij je adresgegevens wijzigen naar je nieuwe adres in het buitenland? Ga in elk geval niet sjoemelen, want dan vraag je natuurlijk om problemen.
Groeten,
Jeroen