Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden en uitbetalen vanuit het buitenland

Hoi allemaal,


Vraag van mijn kant.

Mijn accounts staan over het algemeen ingeschreven op een NL adres.


Ik woon in het buitenland tegenwoordig.

Ik weet dat bookmakers regelmatig vragen naar adresgegevens bij een uitbetaling.


Weten jullie of deze bevestiging niet wordt gevraagd als bijv. Neteller of Skrill gebruikt wordt?

Probleem is dat ik geen rekening / document heb voor een NL adres.


Maak me zorgen over eventuele uitbetalingen.


Mvg.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tstolk
Country flagtstolk in 15-06-2020 22:07 Storten, inzetten en uitbetalen
in 15-06-2020 22:07 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo tstolk,


Heb je je account al geverifieerd? Bookmakers willen natuurlijk weten met wie zij te maken hebben, dus je zult inderdaad je adres moeten verifiëren. Dit kan echter ook via een bankafschrift met daarop jouw naam en adres, dus als je een Nederlandse bank hebt zou je dat op die manier kunnen doen. En dan kun je daarna kiezen op welke manier je de uitbetaling wilt doen: via je bankrekening of via Skrill/Neteller. Natuurlijk kan de bookmaker aan jouw ip-adres zien dat je in het buitenland vertoeft, maar dat heeft mij nog nooit voor problemen gezorgd.


Als je geen Nederlandse bankrekening hebt (of een ander document waar jouw naam en adres op staat), zou het weleens lastig kunnen worden. In dat geval zou ik aankloppen bij de klantenservice en gewoon open kaart spelen. Misschien is het wel heel simpel en kunnen zij je adresgegevens wijzigen naar je nieuwe adres in het buitenland? Ga in elk geval niet sjoemelen, want dan vraag je natuurlijk om problemen.


Groeten,


Jeroen



1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Hoi Jeroen,


Bedankt voor de reactie :)

Mijn account moet ik nog verifiëren en ja ik heb een NL bankaccount. Dus dat zal hopelijk geen problemen opleveren bij Skrill bijv.


Ik vraag me ook af hoe het gaat met uitbetalingen zelf. Want ik kan me herinneren dat ik meermaals een rekening of officieel document moest sturen om de uitbetaling plaats te laten vinden. Dit was vooral zo met bookies uit Malta.


Enig idee of hier andere regels voor gelden als Skrill wordt gebruikt ipv IBAN betaling?


Open kaart spelen zal niet echt werken want veel wedwebsites zijn gesloten. Dit wegens locale restricties. Heb het 1x geprobeerd toen werd direct mijn account gesloten. Sjoemelen is sowieso niet mijn bedoeling, maar als het makkelijk kan via Skrill denk ik eraan om volgend seizoen weer te gaan wedden.


Mvg

Tim

1 Vind ik leuk's
Op di. jun.. 2020, 10:54 schreef tstolk:

Hoi Jeroen,


Bedankt voor de reactie :)

Mijn account moet ik nog verifiëren en ja ik heb een NL bankaccount. Dus dat zal hopelijk geen problemen opleveren bij Skrill bijv.


Ik vraag me ook af hoe het gaat met uitbetalingen zelf. Want ik kan me herinneren dat ik meermaals een rekening of officieel document moest sturen om de uitbetaling plaats te laten vinden. Dit was vooral zo met bookies uit Malta.


Enig idee of hier andere regels voor gelden als Skrill wordt gebruikt ipv IBAN betaling?


Open kaart spelen zal niet echt werken want veel wedwebsites zijn gesloten. Dit wegens locale restricties. Heb het 1x geprobeerd toen werd direct mijn account gesloten. Sjoemelen is sowieso niet mijn bedoeling, maar als het makkelijk kan via Skrill denk ik eraan om volgend seizoen weer te gaan wedden.


Mvg

Tim

In mijn ervaring is er geen verschil, je moet je adres ook aantonen. Wellicht kun je aangeven dat je verhuisd bent en je adres wilt wijzigen?

1 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Hoi Thijs,


Daar zit t probleem vooral.

Wedden is erg .. gesloten hier, dat is misschien het juiste woord.


Als ik zou aangeven dat ik verhuisd ben en mijn nieuwe adres door zou geven, wordt mijn rekening gesloten. Veel sites worden hier ge-geoblocked. Daarom ben ik geïnteresseerd om m'n NL adres aan te houden. Maar als er geen verschil is tussen uitbetaling methodes en die check altijd gedaan wordt. Dan is dit probleem hetzelfde waarom ik een tijdje pauze heb genomen van wedden.


Ik zou dan nooit een uitbetaling kunnen doen, wat het een stukje lastiger maakt uiteraard..


Mvg

Tim

1 Vind ik leuk's

Hallo Tim,


Als ik het goed begrijp moest je in het verleden met name bij uitbetalingen bij bookmakers met een Maltese licentie naar je bankrekening keer op keer een flinke lading papierwerk overhandigen. Zelf heb ik daar ook vanuit het buitenland eigenlijk nooit last van gehad, al gebruik ik wel altijd Skrill in plaats van mijn bankrekening. Het lijkt mij dus dat je je geen zorgen hoeft te maken, al zul je natuurlijk wel eerst je accounts bij de bookmakers en bij Skrill moeten verifiëren.


Groeten,


Jeroen

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op wo 17 jun. 2020, 13:55
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Hoi Jeroen,


Bedankt! Ik ben al begonnen en heb contact opgenomen met Skrill, mijn rekening is momenteel niet beschikbaar. Dat zal wel even duren.


Ik heb overigens een nieuw account geopend en mijn adresgegevens zijn goedgekeurd gisteren. In het verleden was er inderdaad altijd een probleem als het op uitbetalen aankwam. Toen moest er veel extra toegestuurd worden.


Mvg,

Tim

1 Vind ik leuk's
Op do. jun.. 2020, 10:10 schreef tstolk:

Hoi Jeroen,


Bedankt! Ik ben al begonnen en heb contact opgenomen met Skrill, mijn rekening is momenteel niet beschikbaar. Dat zal wel even duren.


Ik heb overigens een nieuw account geopend en mijn adresgegevens zijn goedgekeurd gisteren. In het verleden was er inderdaad altijd een probleem als het op uitbetalen aankwam. Toen moest er veel extra toegestuurd worden.


Mvg,

Tim

Nieuw account bij dezelfde bookmaker? Dit kan namelijk soms ook problemen tot gevolg hebben

0 Vind ik leuk's

Hoi Snku,


Nee ik bedoel nieuw account bij een nieuwe bookmaker. Heb dat probleem wel eens gehad toen ik net begonnen was een jaar of 12 geleden werd toen gelukkig voor mij netjes opgelost. Ik ga er vanuit dat alles nu in orde is nadat mijn adres goedgekeurd is :)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.