Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill uitbetaling naar bank duurt lang

Aangezien ik bij williamhill weg wil en verder speel op betfair wilde ik graag mijn geld opnemen.

Dit 9 juni gedaan via Bank transfer. Maar nog steeds geen geld of iets ontvangen. Al tig keren via de live chat gevraagd waar mijn withdraw is gebleven. Altijd komt er een ander antwoord en altijd in een live chat uren wachten.....

Ik hoor steeds The matter has already been forwarded to our Finance Team.

En krijg via de live chat van hun nooit reactie. Iemand ideeën wat ik kan doen? Heb de transactienummers wel in ieder geval.

Hartelijk dank!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar someonee
Country flagsomeonee in 17-06-2014 09:07 Storten, inzetten en uitbetalen
in 17-06-2014 09:07 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog even afwachten.... dat is het beste wat je kan doen. Een bankoverschrijving vanuit het buitenland kan het soms wat langer duren dan we in Nederland/Belgie gewend zijn. Mocht je over een week nog niets hebben, trek dan nog even aan de bel :-)

Cheers!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Nog even afwachten.... dat is het beste wat je kan doen. Een bankoverschrijving vanuit het buitenland kan het soms wat langer duren dan we in Nederland/Belgie gewend zijn. Mocht je over een week nog niets hebben, trek dan nog even aan de bel :-)

Cheers!


oke thanks, ik zou een update geven als ik het geld heb ontvangen of als er iets in de zaak is veranderd!
0 Vind ik leuk's
Tipje zou het gewoon naar Skrill moneybookers doen, geen belasting bemoeienis en het gaat vrij rap.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Tipje zou het gewoon naar Skrill moneybookers doen, geen belasting bemoeienis en het gaat vrij rap.


Lijkt mij prima om hier even mijn vraag te stellen, om niet weer een nieuw topic te moeten starten.

Gaat uitbetalen sneller als ik het eerst op mijn Neteller laat storten en vervolgens laat storten op mijn eigen bankrekening?
0 Vind ik leuk's
Ja dat denk ik wel. WH skrill is snel en skrill bank ook redelijk, al is dat laatste voor mij al een tijdje geleden. Ik pin gewoon das nog sneller ;)
0 Vind ik leuk's
Na tig keren in de livechat gesproken te hebben moesten ze blijkbaar mijn ID nog een keer hebben omdat het de eerste x was fout gegaan. Nooit iets van gehoord. Alleen toen ik erom vroeg of het mijn mijn ID card te maken kon hebben wisten ze het.
Vandaag gelijk me geld ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Gelijk neteller aangemaakt werkt prima!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.