Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

afgelopen weekend (6/7 februari 2010)

Wat vonden jullie van de wedstrijden afgelopen weekend, waren de uitslagen naar verwachting of vielen ze weer tegen net zoals vorig weekend?

de wedstrijden die ik goed had waren:
Real Madrid
Barcelona
Valencia
Osasuna
Mallorca
Bayern München
Stuttgart
Palermo
Inter
Sampdoria
Roma
Montpellier
Lens
Nac Breda
PSV
Man Utd

Foute wedstrijden:
Sevilla
Bayer Leverkussen
Schalke 04
Dortmund
Napoli
Auxerre
Groningen

Heb ik hele domme fouten gemaakt door bijvoorbeeld op Auxerre in te zetten die met 5-0 verloor...?? of was het gewoon puur geluk voor Grenoble en had ik goed ingezet?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nielsy
Country flagnielsy in 7-02-2010 23:26 Voetbal
in 7-02-2010 23:26 Voetbal
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waren dit allemaal enkelvoudige weddenschappen of zaten er ook combi's tussen ?
Normaal gesproken zou Auxerre zeker moeten winnen van Grenoble. Ik denk dat het onderschatting van Auxerre is geweest en dat Grenoble toevallig een erg goede dag had.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ook combi's die waren met name gericht op Palermo, montpellier, Schalke 04, sevilla, mallorca en osasuna
0 Vind ik leuk's
ik denk ook dat het onderschatting was van Auxerre. jammer genoeg had ik die ook in een combi staat en heeft me deze nederlaag 139 € winst gekost. Ik had een combi van 7 wedstrijden en deze was de enige die ik fout had :(
0 Vind ik leuk's
7 wedstrijden kan toch eigenlijk ook niet goedgaan..
Of had je 5/6 voudigen gedaan?
0 Vind ik leuk's
ik weet dat een combi met 7 wedstrijden meestal fout gaat, gezien de kans op 1 of meer verrassingen inde combi groot is. Maar toch had ik 7 wedstrijden uitgekozen die zeker doenbaar waren (wat ook uitgekomen is, aangezien enkel de westrijd van Auxerre spelbreker was !).
Volgende keer hopelijk meer geluk !
0 Vind ik leuk's
zo had ik ook een combi gemaakt van nomering 20 met 2 euro inzet alleen schalke 04 fout... maar al heb je hem wel goed ben je meteen binnen maar kans is vrij klein :-(
0 Vind ik leuk's
Jep, schalke niet gewonnen, daar heb ik mij ook aan mispakt
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
Nielsy had jij alle 23 clubs in 1 combi zitten ? Ik hoor graag deze informatie van je omdat ik dan zo beter antwoord kan geven op je vraag.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Real Madrid, Barcelona, Valencia, Bayern München, Inter, PSV, Man Utd en Schalke 04 had ik in een combo..

verder had ik veel combo's gemaakt met 3 teams erin en dan had ik vooral osasuna, Mallorca, sevilla, montpellier, auxerre en monaco gebruikt... alleen had precies de verkeerde combinaties:S

maar de teams die ik had geselecteerd waren naar mijn idee absoluut de beste teams om op in te zetten afgelopen weekend

0 Vind ik leuk's
Tjah, zit niet altijd mee he!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.