Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

afgelopen weekend (6/7 februari 2010)

Wat vonden jullie van de wedstrijden afgelopen weekend, waren de uitslagen naar verwachting of vielen ze weer tegen net zoals vorig weekend?

de wedstrijden die ik goed had waren:
Real Madrid
Barcelona
Valencia
Osasuna
Mallorca
Bayern München
Stuttgart
Palermo
Inter
Sampdoria
Roma
Montpellier
Lens
Nac Breda
PSV
Man Utd

Foute wedstrijden:
Sevilla
Bayer Leverkussen
Schalke 04
Dortmund
Napoli
Auxerre
Groningen

Heb ik hele domme fouten gemaakt door bijvoorbeeld op Auxerre in te zetten die met 5-0 verloor...?? of was het gewoon puur geluk voor Grenoble en had ik goed ingezet?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nielsy
Country flagnielsy in 7-02-2010 23:26 Voetbal
in 7-02-2010 23:26 Voetbal
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zoals eerder in dit topic al aangegeven gaan combi's met 7 wedstrijden erg vaak fout.
Al zijn de clubs Real Madrid, Barcelona, Valencia, Bayern München, Inter, PSV, Man Utd en Schalke 04 in een combi er maakt meestala ltijd wel een grote club een misstap.
Dus ik zou de combi's iets kleiner gaan houden over wat minder wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik heb nu 70 euro ingezet op de volgende wedcoupon in tripple vorm:

Real Madrid 1.27, Barcelona 1.65, Groningen 1.35, AZ 1.50, Montpellier 1.47, Lille 1.26, Porto 1.45, Braga 1.55, Anderlecht 1.57, Borrusia monchengladbach 1x 1.28, Bayern München 1.33 en Bayerleverkussen 1.67 en dan alles in triple vorm, bijv AZ, Lille en Braga...
0 Vind ik leuk's
Nielsy ik heb ook iets van 50euro dit weekend succes he!
0 Vind ik leuk's
jij ook succes eh,, het is me laatste hoop
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.