Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Algoritme (en tips) voor wedden op voetbal wedstrijden

Goedemorgen,

In dit topic zal ik regelmatig mijn betjes plaatsen en deze ook vaak toelichten.

Goed om te weten:

• Mijn weddenschappen zijn puur algoritmisch en data afhankelijk.
  • Ik maak groepen van 10 wedstrijden, die ik in chronologische volgorde plaats. Hierdoor kan ik de doelpuntenflow goed volgen.
  • Ik ga uit van gemiddeldes van 25 doelpunten per 10 wedstrijden.
  • De weddenschappen zullen vooral halftime bets en total bets zijn. Dit is afhankelijk van odds en andere scenario's.
  • Ik reserveer een budget per scenario. Dus af en toe kan ik erg laag openen, om later wat meer geld in te zetten.
  • Mijn bevindingen zijn ondersteund door een database van ongeveer 3 seizoenen.

Tijd om te beginnen!

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagGreekhead
30-08-2020 07:33 in Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat leuk, ga je topic zeker volgen. Kan je meer vertellen over de basis van het algoritme? Wat zijn de factoren die van invloed zijn op de uitkomsten (je wedtips)? En heb je al historische resultaten? Speel je specifieke competities of landen?

Nogal wat vragen maar ben gewoon benieuwd & nieuwsgierig omdat ik algoritmes mooi vind (kan ze niet zelf maken).

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op zo. aug.. 2020, 11:56 schreef Greekhead:

Jiangsu Suning +2.5 total goals @1.74

Inleg 40

Wat bedoel je met inleg "40". Op basis van wat is "40"? Van je totale bankroll?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.