Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Asian Cup 2019

Gisteren zat 05jan zyn de 17e Aziatische kampioenschappen begonnen .

Het is de eerste keer met 24 ploegen ipv 16.

De eerste 2 van elke groep en de vier beste derdes gaan door naar de8e finales.

De finale is in Abu Dhabi op vr 01 febr.

GroepA

India/ United Arab/ Emirates/ Bahrain/ Thailand

Ver. Arab. Emir.1 - 1Bahrein(VAE scoorde pas in de 88' Ahmed Khalil op pen.)

Groep B

Jordan/ Syria/ Palestine/ Australia

Australië0 - 1Jordanië

Thailand1 - 4India (Twee Sunil Chhetri-goals in beide helften gaven aan India een verdiende zege)zeker iemand om te spelen als scoorder in volgende wedstrijden.

Syrië0 - 0Palestina

Groep C

South Korea/ China/ Kyrgyzstan/ Philippines

Groep D

Iran/ Vietnam/Iraq/ Yemen

Groep E

North Korea/ Qatar/ Saudi Arabia/ Lebanon

Groep F

Japan/Uzbekistan/ Oman/ Turkmenistan


info haal ik van:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/dit-moet-je-weten-over-de-azie-cup~ac3ac5ae/

En

https://www.foxsportsasia.com/football/asian-football/afc-asian-cup/1011466/afc-asian-cup-2019-group-standings/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 6-01-2019 21:24 Voetbal
in 6-01-2019 21:24 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Quatar -1.0


Japan -1


Japan

1 Vind ik leuk's

Australie -1


India - Bahrain over 2.25


Iran - Irak -0.50 Irak


Libanon - Noord Korea Libanon -0.50

1 Vind ik leuk's

De coach van Jordanië, Vital Borkelmans. Alias 'het brommerke'. Hulptrainer bij België in het Wilmots tijdperk (WK 2014, EK 2016) doet het verrassend goed. 2 matchen gespeeld en 6 op 6 tegen landen als Australië en Syria (dat maar net het WK moest missen).

Bericht gewijzigd door bolleboos83 op zo 13 jan. 2019, 21:21
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

odds voor India liggen best hoog! India won 4-1 van Thailand. Thailand won 1-0 van bahrein. Vamiddag moet India-Bahrein. En India winst staat aan 4x je bedrag. Probleem is dat ik beide wedstrijden niet gezien heb. Dus is dit een een goeie om met low-stake meetespelen?

2 Vind ik leuk's
Op ma. 14 jan. 2019, 11:24 schreef Jorddkkroon:

Odds voor India liggen best hoog! India won 4-1 van Thailand. Thailand won 1-0 van bahrein. Vamiddag moet India-Bahrein. En India winst staat aan 4x je bedrag. Probleem is dat ik beide wedstrijden niet gezien heb. Dus is dit een een goeie om met low-stake meetespelen?

Ik heb de laatste wedstrijd gezien tegen UAE. India had de betere kansen en er moest minimaal een gelijkspel inzitten. India is een gevaarlijke tegenstander en ik denk zomaar dat ze er overheen kunnen vliegen tegen Bahrein. Ik zie enorme value in de DNB op India en BTS. Hiernaast funbetje op asian handicap -1 op India.

2 Vind ik leuk's



Oman -1.0


Saoedi -Arabie 2.0o

Bericht gewijzigd door rollings op wo 16 jan. 2019, 20:14
0 Vind ik leuk's

Lebanon-North Korea


Beide ploegen moeten winnen. Aan een gelijkspel hebben beide teams niks. Ik verwacht veel kaarten. Over 5.5 cards 2.75 @unibet. Meningen?

1 Vind ik leuk's

Saudi Arabia-Qatar


Beide teams scoren! In laaste 5 duels scoorde beide teams tegen elkaar. Ik vind ze erg gelijkwaardig. Btts staat aan 2.10! Graag mening over beide tips:punch_tone3:

2 Vind ik leuk's

@jorddkkroon bts speel ik mee , kaarten zijn altijd maar vaag en speel ik persoonlijk liever niet op. Speel je de bts high stake ?

1 Vind ik leuk's
Op do. 17 jan. 2019, 10:16 schreef Tristang:

@jorddkkroon bts speel ik mee , kaarten zijn altijd maar vaag en speel ik persoonlijk liever niet op. Speel je de bts high stake ?

Medium stake, puur omdat beide teams al door zijn. Anders wel met high stake gespeeld.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.