Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Asian Cup 2019

Gisteren zat 05jan zyn de 17e Aziatische kampioenschappen begonnen .

Het is de eerste keer met 24 ploegen ipv 16.

De eerste 2 van elke groep en de vier beste derdes gaan door naar de8e finales.

De finale is in Abu Dhabi op vr 01 febr.

GroepA

India/ United Arab/ Emirates/ Bahrain/ Thailand

Ver. Arab. Emir.1 - 1Bahrein(VAE scoorde pas in de 88' Ahmed Khalil op pen.)

Groep B

Jordan/ Syria/ Palestine/ Australia

Australië0 - 1Jordanië

Thailand1 - 4India (Twee Sunil Chhetri-goals in beide helften gaven aan India een verdiende zege)zeker iemand om te spelen als scoorder in volgende wedstrijden.

Syrië0 - 0Palestina

Groep C

South Korea/ China/ Kyrgyzstan/ Philippines

Groep D

Iran/ Vietnam/Iraq/ Yemen

Groep E

North Korea/ Qatar/ Saudi Arabia/ Lebanon

Groep F

Japan/Uzbekistan/ Oman/ Turkmenistan


info haal ik van:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/dit-moet-je-weten-over-de-azie-cup~ac3ac5ae/

En

https://www.foxsportsasia.com/football/asian-football/afc-asian-cup/1011466/afc-asian-cup-2019-group-standings/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 6-01-2019 21:24 Voetbal
in 6-01-2019 21:24 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

14:30 South Korea-Philippines

South Korea:

coach is de Portugees Paulo Bento

In 2015 verloren ze de finale van Australia in et.Ze behaalden daar evenwel 5 clean sheets!

Philippines:

Coach: Sven-Goran Eriksson

Keyplayer: STEPHAN SCHROCK(32j die vooral in Duitsland actief was by Gruether Fürth en telkens 1j by Hoffenheim en Eintracht Frankfurt.)

Philippines komen van een succesvol Suzuki Cup, maar moeten het nu wel stellen zonder hun star keeper Neil Etheridge.

Bericht gewijzigd door boempatat op ma 7 jan. 2019, 09:49
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

17u Iran-Yemen

Iran:

FIFA World Ranking: 29

Asian Cup Appearances: 13

Asian Cup Qualification Second Round – Group D Winners with 6 wins, 3 draws and 0 loss

Last 5 games: Portugal (1-1), Uzbekistan (1-0), Bolivia (2-1), Trinidad and Tobago (1-0), Venezuela (1-1)

Iran betreedt het toernooi als een van de topfavorieten om de trofee te veroveren. Ze misten op het nippertje een knock-out in het WK in 2018, maar ze gaan zeker de hele weg in de Asian Cup.

Keyplayer: Sardar Azmoun (spits bij Rubin Kazan),

Azmoun heeft heel wat te bieden aan Iran dat in het grootste deel van zijn speelcarrière in Europa heeft gespeeld,dus ook tegen topploegen.

Yemen:

FIFA World Ranking: 135

Asian Cup Appearances: 0

Asian Cup Qualification Third Round – Group F Runners-up with 2 wins, 4 draws and 0 loss

Last 5 games: Iraq (0-3), Nepal (2-1), Saudi Arabia (0-1), UAE (0-2), Syria (0-1)

Debuut van Jemen's in de Asian Cup zijn en de ploeg zou willen spelen zonder enige verwachting.

Keyplayer: Abdulwasea Al-Matari (spits van Duba Alhusn) De 24-jarige linksbuiten speelde een belangrijke rol in de kwalificatie van de Aziatische Cup in Jemen en als ze dromen van een kwalificatie voor de volgende ronde, is hij de man die voor dlptn moet zorgen.


Verwachtingen in groep D:

1 Iran

2 Vietnam


Iran is een krachtpatser in het Aziatische voetbal en het is hoogst onwaarschijnlijk dat een van de andere drie teams in de groep een uitdaging zal vormen voor Team Melli.

De 3 andere ploegen kunnen de tweede plaats bemachtigen.

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Morgen heb ik geen tyd om te posten.:disappointed_relieved::sweat_smile:

Di 08/01

14u30: Iraq-Vietnam

Iraq:

FIFA World Ranking: 88

Asian Cup Appearances: 8

Asian Cup Qualification Second Round – Group F Runners-up with 3 wins, 3 draws and 0 loss

Last 5 games: Kuwait (2-2), Argentina (0-4), Saudi Arabia (1-1), Bolivia (0-0), Palestine (1-0)

Keyplayer: Hussein Ali moet voor het nodige gevaar zorgen in deze moeilijke groep


Vietnam:

FIFA World Ranking: 100

Asian Cup Appearances: 1

Asian Cup Qualification Third Round – Group C Runners-up with 2 wins, 4 draws and 0 loss

Last 5 games: Philippines (2-1), Malaysia (2-2), Malaysia (1-0), DPR Kore (1-1), Philippines (4-2)


Na onlangs de AFF Suzuki Cup te hebben gewonnen, staat Vietnam hoog aangeschreven in de Asian Cup. Dit zou pas hun tweede verschijning in het continentale pronkstuk zijn.

Keyplayer: Nguyen Quang Hai (Hanoi)De jongere is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers in het Golden Dragons-squadron en veel zou van hem afhankelijk zijn als Vietnam zich kwalificeert voor voor de knockouts.

Bericht gewijzigd door boempatat op ma 7 jan. 2019, 08:48
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

goeie bet voor iraq-vietnam ? Zie wel value in over 2.5....

0 Vind ik leuk's
Op ma. 7 jan. 2019, 17:52 schreef Tristang:

goeie bet voor iraq-vietnam ? Zie wel value in over 2.5....

Ik zou eerder voor een draw gaan hier ,als je ziet dat ze beide veel draws hadden in de voorbereiding.Iraq3/6 en Vietnam 4/6.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Is BTTS haalbaar ?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 7 jan. 2019, 23:15 schreef Tristang:

Is BTTS haalbaar ?

Bts vind ik gevaarlyk als je ziet dat Vietnam in hun groep (met Maleisie/Myanmar/Cambodja/Laos) van de Suzuki cup geen enkele goal tegen kregen.8dlptn voor 0tegen.

Ondanks dat bookies goals verwachten en bts @2.1 .

Bericht gewijzigd door boempatat op di 8 jan. 2019, 08:39
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

@boempatat wat zou jij zeggen voor deze wedstrijd dan ?

0 Vind ik leuk's
Op di. 8 jan. 2019, 09:37 schreef Tristang:

@boempatat wat zou jij zeggen voor deze wedstrijd dan ?

Meningen zyn verdeelt tristang.Vietnam speelde tegen mindere tegenstanders en Iraq hebben spelers die in betere comp spelen.maar in dit toernooi komen de underdogs soms met verrassingen.ik dacht aan Vietnam +1.75AHP maar die odd is te laag .ik ga enkel low op de X


Jammer 3-2 in de 90'

Bericht gewijzigd door boempatat op di 8 jan. 2019, 15:38
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Groep E

17u

Saudi Arabia-North Korea

Saudi-Arabia


FIFA World Ranking: 69

Asian Cup appearances: 10

Road to Qualification: Winners of Group A in the qualification rounds (World Cup 2018 qualification route)Last 5 games: South Korea (0-0), Jordan (1-1), Yemen (1-0), Iraq (1-1), Brazil (0-2)

De favoriet om zich te kwalificeren als groepswinnaar, Saoedi-Arabië zal absoluut op zoek zijn naar een derde AFC Asian Cup-titel. Na het teleurstellende WK 2018 zal coach Juan Antonio Pizzi dit toernooi zien om het recht te zetten - vooral als je bedenkt hoe ze de vorige keer in de groepsfases eruit vlogen.


keyplayer: Salem Al-Dawsari

Een van de senioren in het squadron van Saoedi-Arabië en ook de man die de late winnaar scoorde tijdens hun 2-1 overwinning op Egypte in het WK van 2018, zal Al-Dawsari zien als de talisman voor zijn team tijdens het toernooi.


North Korea


FIFA World Ranking: 109

Asian Cup appearances: 5

Road to Qualification: Runners-up in Group A (third-round qualification)Last 5 games: Bahrain (0-4), Vietnam (1-1), Chinese Taipei (2-0), Hong Kong (0-0), Mongolia (4-1)


Na zich te hebben gekwalificeerd voor het toernooi onder Noor Jorn Andersen die ontslag nam in maart vorig jaar, heeft DPR Korea sindsdien gespeeld onder voormalig speler Kim Yong-jun, met afwisseld goede en slechte resultaten.Omdat ze het toernooi nooit in hun geschiedenis hebben gewonnen, willen de Noord-Koreanen hun stempel op het toernooi drukken, hoewel zelfs kwalificatie voor de volgende ronde als een prestatie wordt beschouwd.


Eerste plaats: Saoedi-Arabië

Tweede plaats: Qatar


Het zal tussen Saoedi-Arabië en Qatar gaan voor de beste plek. Libanon zal ondanks een voorsprong op Qatar op de ranglijst een zware strijd leveren, terwijl DPR Korea een wonder nodig heeft om ergens anders dan de vierde plaats te eindigen.Verwacht dat de Saudi's de eerste plaats zullen pakken en Qatar genoegen zal mogen nemen met de tweede plaats.


0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.