Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagadofan
12-07-2010 07:53 in Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote] Groningen heeft zoals verwacht toch de 2-0 winst gepakt voor een 1.93 kon ik deze echt niet laten liggen.

Gefeliciteerd! Ik had deze meegenomen in mijn combi die helaas door het verlies van Twente en Roda verloren werd. 7 van de 9 eredivisie wedstrijden goed voorspelt, helaas ging de quotering van 33,29 @ Unibet dus niet door ;-) Gelukkig ook maar gespeeld met 1/20 dus geen ramp :d
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Waarvoor staat bijvoorbeeld 1/20. Heb zoiets wel vaker zien staan, maar weet heb nog steeds geen idee wat dat inhoud.
0 Vind ik leuk's
[quote]Waarvoor staat bijvoorbeeld 1/20. Heb zoiets wel vaker zien staan, maar weet heb nog steeds geen idee wat dat inhoud.

Kijk hier maar eens:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
groningen had ik ook gebed. Zekerheid idd. :)

Utrecht, Heerenveen en Ado had ik combi-bet. quotering 3,98. Maar 1/20 ingezet. Risico durf ik niet aan ;p
Zelfde voor Bordeaux, lyon en lille. quotering van 6,01. ook maar 1/20 :p
0 Vind ik leuk's
[quote]groningen had ik ook gebed. Zekerheid idd. :)

Welkom hier op voetbalwedden Tbay83 :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
haha thx.
Leuke site is dit. (h)
0 Vind ik leuk's
[quote]haha thx.
Leuke site is dit. (h)

Ja idd vermaak me hier sinds het begin al prima. Vooral dat de wedders direct met elkaar in contact staan via de chat vind ik leuk.
0 Vind ik leuk's
Unibet
ja absoluut, kennis met andere uitdelen is erg fijn. Ikzelf volg heel veel voetbal. Via deze site hoop ik wat meer structuur in mijn bets te krijgen.
0 Vind ik leuk's
Voor dit weekend speel ik VVV - Ajax op 1X @ 2.90. Ajax kwakkelt, vind dit wel een 1/10 waard :)

Daarnaast speel ik 4/10 op de volgende combi:
Holman scoort niet 2x
Janko scoort niet 2x
Hadouir scoort niet
Sheotahul scoort niet
@ 2.09

En nog een dubbele kans funbet @ 1/20
AZ - Heerenveen 1X
De Graafschap - Vitesse X2
Feyenoord - ADO X2
Heracles - Utrecht X2
NEC - Twente X2
Roda - Groningen 1X
VVV - Ajax X2
Willem II - Excelsior X2
@ 12.39
0 Vind ik leuk's
Roda JC - Groningen [2] 6/10 @ 2.90 bij Bet24
Groningen is bezig met een fantastisch seizoen en wist vorige week nog met 2-0 van Feyenoord te winnen. Roda JC wist de laatste 5 eredivisie wedstrijden niet tot winst te komen nadat de start van het seizoen veelbelovend was. Roda JC moet in vanavond tegen FC Groningen vier spelers missen. Sebastian Svärd, Morten Skoubo, Laurent Delorge en Boldizsár Bodor zijn vanwege blessures niet beschikbaar. Roda trainer Van Veldhoven denkt daarnaast dat aanvaller Mads Junker geen hele wedstrijd kan spelen. De aanvaller viel woensdag tijdens het inhaalduel met FC Utrecht (1-1) geblesseerd uit.

Kortom, genoeg redenen om op FC Groningen in te zetten!

Combi @ 5,53 2/10 bij Bwin
Heracles Almelo - FC Utrecht [X2]
De Graafschap - Vitesse [X2]
VVV - Ajax [2]
Feyenoord - ADO Den Haag [X2]
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.