Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie 2010-2011

Het nieuwe seizoen begint over een klein maandje. Het WK is voorbij en ook wij wedders op sport moeten verder.
Dus wat verwachten jullie komend seizoen. Wie word kampioen? Wie is een degradatie kandidaat. En welke clubs gaan de beste transfers maken?

Ik hoor graag jullie mening en hoop dat dit seizoen wel winstgevend is!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar adofan
Country flagadofan in 12-07-2010 09:53 Voetbal
in 12-07-2010 09:53 Voetbal
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heerenveen zie ik het ook goed gaan doen tegen Twente. Heerenveen begint steeds beter te voetballen en een stunt tegen Twente zit er zeker wel in.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Heracles Almelo - VVV Venlo (1)
NEC - Willem II (1)
De Graafschap - PSV (2)
Vitesse - Ajax (2)
FC Groningen - AZ (1X)
Feyenoord - Excelsior (1)

Dit rijtje heb ik gekozen waar ik voor ga.
Daarnaast heb ik een 'funbet' gezet op de hele Eredivisie. Daarmee bedoel ik dat ik er vanuit ga dat het hem niet gaat worden, maar dat de mogelijkheid er zomaar in kan zitten (a).

Heracles Almelo - VVV Venlo (1)
NAC Breda - FC Utrecht (1)
NEC - Willem II (1)
Roda JC Kerkrade - ADO Den Haag (1)
De Graafschap - PSV (2)
Vitesse - Ajax (2)
FC Groningen - AZ (1)
SC Heerenveen - FC Twente (2)
Feyenoord - Excelsior (1)
0 Vind ik leuk's
[quote]Hieronder het programma voor aankomend weekend. Wat zijn zekerheidjes, heb je 'inside information' over gepasseerde of geblesseerde spelers? Laat het andere gebruikers weten. Vrijdag 10 december 20:45 Heracles Almelo - VVV Venlo Zaterdag 11 december 18:45 NAC Breda - FC Utrecht 19:45 NEC - Willem II 19:45 Roda JC Kerkrade - ADO Den Haag 20:45 De Graafschap - PSV Zondag 12 december 12:30 Vitesse - Ajax 14:30 FC Groningen - AZ 14:30 SC Heerenveen - FC Twente 14:30 Feyenoord - Excelsior Mijn voorkeuren: Heerenveen - Twente [X2] Feyenoord - Excelsior: [1X] Vitesse - Ajax [2] Nec - Willem II [1] Heracles - VVV [1] Roda - Ado [blijf ik af, Derijck en Verhoek zijn beiden nog geschorst] Nac - Utrecht [blijf ik af, 'avondje' NAC kan altijd rare dingen doen]

Verhoek en Derijk zijn helemaal niet geschorst, dat waren ze afgelopen weekend al! Kubik is dit weekend geschorst. Ik denk dat dit een gelijkspel wordt, al neig ik meer naar Roda dan Ado want hun onvoorspelbaarheid is eraf en ze zullen niet meer onderschat worden :)
0 Vind ik leuk's
@morrisafca....prima bets! Al liggen voor mij de risco's bij groningen. Ik vind AZ wel erg constant hoor. Maar je hebt inderdaad een 1x. Prima! PSV gaat winnen bij De Graafschap. Al zou een koud avondje Doetinchem nog wel eens voor een verrassing dit weekend kunnen gaan zorgen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.