• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Interessante websites die goede voorbeschouwingen geven van een wedstrijd

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interessante websites die goede voorbeschouwingen geven van een wedstrijd

Buiten dat ik de voorbeschouwing op voetbalwedden erg sterk vindt, ben ik op zoek naar meerdere website´s die goede voorbeschouwingen geven over bepaalde wedstrijden.

Kunnen jullie mij hierbij helpen??

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar BjornBlijleven
Country flagBjornBlijleven in 19-01-2021 13:17 Voetbal
in 19-01-2021 13:17 Voetbal
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb je zelf al gezocht? Iets kunnen vinden?

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Zelf vindt ik de website whoscored ook erg sterk, geven een kort maar krachtige argumentatie, daarnaast ook daillyodds en freesupertips tegengekomen, maar dat vindt ik kwalitatief een heel stuk minder


OLBG kunnen ook nog wel eens leuke dingen tussenstaan

Bericht gewijzigd door BjornBlijleven op di 19 jan. 2021, 13:39
0 Vind ik leuk's

dailyodds kan je beter tegenbetten ben ik achtergekomen, heb echt veel fout.

4 Vind ik leuk's

Check Sportsmole eens. Buiten onze community is dat één van de betere informatievoorzieners wat betreft teamnieuws en voorbeschouwingen.

1 Vind ik leuk's

Ik kan je op Discord Sports Value Hunters ook erg aanraden. Hebben daarnaast de voorbeschouwingen van Voetbalwedden geïntegreerd in een apart kanaal als die online komen.

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Ik zou een combinatie van factoren altijd overwegen. Zelf neem ik tips van freesupertips, leaguelane, olbg en blogabet mee in m'n beslissing. Als meerdere sites dezelfde tip geven klopt deze vaak ook wel.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.