Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Loting 1/16 finale Europa league 2010/2011

Morge vind de loting van de Europa League plaats om 13.00 in Nyon. Omdat er nog 3 nederlandse ploegen in de race zijn heb ik dit topic gestart. Momenteel zijn er nog wedstrijden bezig. Vanavond zal ik alle gekwalificeerde ploegen op een rijtje zetten!

Maar dan verder:
Wat zijn de voorkeuren voor tegenstanders van de Nederlandse clubs? Zijn er mensen die eventuele buitenlandse trips gaan maken bij een loting van een mooie club?

Vertel hier al je wensen voor de loting of andere tegen omtrent de 16e finale van de Europa League!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 16-12-2010 18:43 Voetbal
in 16-12-2010 18:43 Voetbal
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sarcastisch bedoelt hoor haha, maar laatste 8 zie ik wel op 65% kans om die te bereiken, anderlecht en daarna Spartak(waarschijnlijk) moet in mijn ogen dus kunnen en verder moet de loting uitmaken hoe het gaat. Twente schat ik laatste 16 dan eruit tegen Zenith en PSV idem dito maar dan tegen SP Lissabon. ;-)
0 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.