Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Outrights en simulaties

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus kort voorstellen.

Ik gok al jaren. Voorheen vooral robotisch bij exchanges en Asian bookies. Tegenwoordig doe ik eigenlijk alleen nog maar outrights: kampioen, top-x, degradatie, season h2h. Mijn ROI na twee jaar outrights wedden is ongeveer 60%.

Heel kort hoe het werkt: ik simuleer leagues. Resterende wedstrijden voorspel ik met een pair-compare-achtige methode, daarna simuleer ik de rest van het seizoen door. Zo krijg ik kansen voor eindranglijsten en outrightmarkten, die ik vergelijk met de odds.

Dus een beetje zoals je weleens hoort: "de AI-supercomputer heeft berekend dat FC Bal op het Dak 3% kans heeft om kampioen te worden", alleen dan zonder de marketingonzin eromheen. De code draait gewoon op een oude computer.

Ik ben inmiddels helaas bij zo'n beetje alle Nederlandse bookies gelimiteerd. Wel grappig: het duurde nog best lang, omdat outright bets vaak pas veel later gesettled worden. Blijkbaar zijn bookies te dom om het eerder te herkennen. Uiteindelijk blijft het motto natuurlijk gewoon: alleen domme gokkers welkom.

Anyway, als voorbeeld heb ik mijn simulatie van de Chinese Super League bijgevoegd. Mijn fair odd voor Chengdu Rongcheng om kampioen te worden ligt rond 1.20. Nu nog te spelen voor 1.90 / 2.00 bij de bookies.

Benieuwd of hier mensen zitten die ook serieus met outrights, simulaties of dit soort markten bezig zijn, of dit gewoon interessante materie vinden.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagromortio
27-04-2026 19:54 in Voetbal
0 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.