Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Premier League 2010/2011

Hier kan alles gepost worden van het seizoen 2010/2011 van de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-07-2010 07:39 Voetbal
in 13-07-2010 07:39 Voetbal
100 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op Bwin krijgt Arsenal morgen 2.75 op bezoek bij Liverpool... Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk
0 Vind ik leuk's
[quote]Op Bwin krijgt Arsenal morgen 2.75 op bezoek bij Liverpool... Dat klinkt bijzonder aantrekkelijk

Waarschijnlijk zonder Fabregas en v. Persie.
0 Vind ik leuk's
Klopt, maar dat spelen ze heel de voorbereiding al.. Wellicht toch maar geen gokje wagen :)
0 Vind ik leuk's
1-1, liverpool viel me mee ondanks de 10 man, Arsenal zonder Fabregas is toch wel matig hoor!! Geen creativiteit, misschien ook omdat Arshavin zijn dag niet had, verder viel v. Persie wel redelijk in, maar had te weinig tijd en ruimte om zich te onderscheiden tegen het toen natuurlijk verdedigend spelend Liverpool.

Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze 2 ploegen hebben niet de kwaliteiten die Manchester en Chelsea wel hebben.
0 Vind ik leuk's
[quote]Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze 2 ploegen hebben niet de kwaliteiten die Manchester en Chelsea wel hebben.

Huh?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zie Manchester of Chelsea weer kampioen worden, want deze ploegen hebben meer kwaliteit dan Arsenal en Liverpool, correctie ;)
0 Vind ik leuk's
Klopt ben ik het helemaal mee eens ik ga dit jaar met een lichte voorkeur voor Manchester maar het zal een nek aan nek race worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik denk zelf dat het Chelsea weer gaat worden.. Ik hoop op Liverpool maar dat zou een verrassing zijn.

0 Vind ik leuk's
Nee het wordt gewoon: new castle united..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Nee het wordt gewoon: new castle united..

Haha ja dat zou wat zijn. Wel eens een keer wat anders dan de traditionele kampioenen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.