Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2017-2018

Aangezien het nieuwe seizoen weer voor de deur staat en iedereen z'n eigen gedachtes heeft over wie er kampioen gaat worden / top 4 haalt / degradeert / topscorer word etc is het wellicht leuk om hier wat tips te delen. Leuke seasonbet combi maken met z'n allen voor wat leuke odds.

Ik heb zelf bijvoorbeeld al staan:

Brighton & Hove degradeert
Fulham promoveert
Legia Warschau word kampioen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar woutrr91
Country flagwoutrr91 in 2-07-2017 11:42 Voetbal
in 2-07-2017 11:42 Voetbal
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nice! Toevallig heb ik mijn season combi gister ook geplaatst:

Everton: winner without Chelsea, Man U, Man City, Arsenal, Liverpool, Tottenham
VVV Venlo: to finish in bottom 3
Roma: 1-4
Sevilla: 1-4
Borussia Dortmund: better finishing position than RB Leipzig

@15.92
0 Vind ik leuk's
Waar spelen jullie deze boys?
0 Vind ik leuk's
ck97:
Waar spelen jullie deze boys?


Ik heb de mijne geplaatst via unibet.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord to win KNVB Beker @6
Feyenoord to win CL @401
Feyenoord to win Eredivisie @4
0 Vind ik leuk's
Harry Kane topscoorder Premier League @3,75

De afgelopen 2 jaar won hij beide keren. 3 jaar geleden een 2de plaats.

Waar Spurs een gebalanceerd team is, is het maar afwachten hoe de andere spitsen het doen. Lukaku verwacht ik bij Chelsea, maar ga je dan gelijk meedoen om de titel? Ik denk het niet. Costa zal denk ik ook weggaan. Al blijft hij, het botert niet met trainer Conte, dus ik denk niet dat hij mee kan doen.

Sanchez verwacht ik bij City, waar meerdere doelpuntenmakers zitten, maar niet 1 die er bovenuit steekt. Ja, je hebt Aguëro.. Maar of hij blijft is de vraag. Daarnaast zat hij afgelopen seizoen al veel op de bank, en dat zal dit seizoen als hij blijft niet anders zijn.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
riks:
Harry Kane topscoorder Premier League @3,75

De afgelopen 2 jaar won hij beide keren. 3 jaar geleden een 2de plaats.

Waar Spurs een gebalanceerd team is, is het maar afwachten hoe de andere spitsen het doen. Lukaku verwacht ik bij Chelsea, maar ga je dan gelijk meedoen om de titel? Ik denk het niet. Costa zal denk ik ook weggaan. Al blijft hij, het botert niet met trainer Conte, dus ik denk niet dat hij mee kan doen.

Sanchez verwacht ik bij City, waar meerdere doelpuntenmakers zitten, maar niet 1 die er bovenuit steekt. Ja, je hebt Aguëro.. Maar of hij blijft is de vraag. Daarnaast zat hij afgelopen seizoen al veel op de bank, en dat zal dit seizoen als hij blijft niet anders zijn.


Die heb ik ook in gedachten, daarbij moet Chelsea over het algemeen ook niet puur van z'n spitsen hebben. Dat in combinatie met het feit dat ze weer CL gaan spelen en daardoor toch meer zullen rouleren denk ik dat Kane mits niet landurig geblesseerd wel topscorer kan worden.
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
woutrr91:
riks:
Harry Kane topscoorder Premier League @3,75

De afgelopen 2 jaar won hij beide keren. 3 jaar geleden een 2de plaats.

Waar Spurs een gebalanceerd team is, is het maar afwachten hoe de andere spitsen het doen. Lukaku verwacht ik bij Chelsea, maar ga je dan gelijk meedoen om de titel? Ik denk het niet. Costa zal denk ik ook weggaan. Al blijft hij, het botert niet met trainer Conte, dus ik denk niet dat hij mee kan doen.

Sanchez verwacht ik bij City, waar meerdere doelpuntenmakers zitten, maar niet 1 die er bovenuit steekt. Ja, je hebt Aguëro.. Maar of hij blijft is de vraag. Daarnaast zat hij afgelopen seizoen al veel op de bank, en dat zal dit seizoen als hij blijft niet anders zijn.


Die heb ik ook in gedachten, daarbij moet Chelsea over het algemeen ook niet puur van z'n spitsen hebben. Dat in combinatie met het feit dat ze weer CL gaan spelen en daardoor toch meer zullen rouleren denk ik dat Kane mits niet landurig geblesseerd wel topscorer kan worden.


Mee eens. Moet je eens nagaan dat Kane vorig jaar een heel aantal wedstrijden geblesseerd is geweest en dus gemist. Ik zie een langdurige blessure inderdaad als grootste tegenstander.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!

Belgian Top Goalscorer abroad 2017-2018

 Romelu Lukaku @ 1.75

8/10 Unibet
 Other / 31 May 2018, 12:02
 
--
 

Top Goalscorer (Premier League 2017/2018)

 Harry Kane @ 3.5
5/10 Unibet
 Eng. Premier / 27 May 2018, 12:00
 
--

Eredivisie 2017/2018

FT AFC Ajax AFC Ajax (Winner) @ 2.3
 Outrights / 01 Aug 2017, 02:00
 
--
 

F1 Drivers Championship 2017

FT Lewis Hamilton Lewis Hamilton (Winner) @ 1.8
10/10 BETWAY
 Outrights / 27 Jun 2017, 14:50
 
 
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Op do. 6 jul. 2017, 12:05 schreef thierryz1:

Belgian Top Goalscorer abroad 2017-2018

Romelu Lukaku @ 1.75
8/10 Unibet

 Other / 31 May 2018, 12:02

--

Top Goalscorer (Premier League 2017/2018)


 Harry Kane @ 3.5

5/10 Unibet

 Eng. Premier / 27 May 2018, 12:00
 
--


 Dit zijn beiden hele goede tips. Harry Kane is al 2 jaar de meest scorende spits en ik denk dat er nog geen spitsen zijn in de PL die hem kunnen overtreffen. Lukaku bij United lijkt me ook een hele goede kanshebber maar ik denk dat hij in zijn eerste seizoen nog niet de topscorer wordt. Wel is de kans groot dat hij Belgische topscorer wordt.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 2 jul. 2017, 16:23 schreef fr18:
Feyenoord to win KNVB beker @6
Feyenoord to win CL @401
Feyenoord to win Eredivisie @4

 De kans is altijd groot dat Feyenoord meespeelt om de prijzen, maar ik denk wel dat ze dan nog een paar goede en gerichte aankopen moeten doen. Nu zijn ze er alleen maar minder op geworden denk ik. Evt. Berghuis, een vervanger voor Kongolo en nog wat aan de kwaliteit van de wissels doen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.