Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse Copa del Rey 2011/2012

Kleine bet in de klassieker Real Madrid - FC Barcelona van vanavond:
Callejón to score, 1/10 @5.00 (Nordicbet)
Di Maria is er vanavond zeker niet bij, waardoor Callejón waarschijnlijk op zijn positie zal komen te spelen. De jonge speler die vorige zomer overkwam van Espanyol houdt zich knap staande in het sterrenensemble van Mourinho. Hij valt op door gedurfd spel. In La Liga kwam hij in 300 minuten voetbal tot 3 doelpunten. Daarnaast schoot hij 7 maal op doel. Dat is gemiddeld 1 schot op doel per 43 minuten, vergelijkbaar met spelers als Benzema (1 schot per 43 minuten) en Higuain (1 schot per 44 minuten). Alleen Ronaldo steekt er met 1 schot op doel per 33 minuten ver bovenuit.
Ook in de CL (4 goals in 187 minuten = gemiddeld 1 goal per 47 minuten) en in de Copa del Rey (3 goals in 225 minuten = gemiddeld 1 goal per 75 minuten) doet hij het tot dusverre meer dan goed. De odd die Nordicbet aanbiedt vind ik dan ook wel een unit waard. Als Callejón op de bank begint wordt de inzet geretourneerd.
Bij FC Barcelona zal Pinto de plaats onder de lat innemen. Hij is in mijn ogen een stuk minder dan Valdes. Verder las ik dat Guardiola overweegt met een drie-mans verdediging te starten; wellicht weet Real hiervan te profiteren. Pedro en Villa zijn geblesseerd, terwijl Keita op de Africa Cup actief is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 18-01-2012 15:44 Voetbal
in 18-01-2012 15:44 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.