Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2018

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 24-03-2018 09:56 Voetbal
in 24-03-2018 09:56 Voetbal
152 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 1 jun. 2018, 15:25 schreef scottyboy1703:

Mijn tips dit toernooi:

Russia - Saudi Arabia > Under 2,5 goals @1,73

France - Australië > Over 2,5 goals @2,02

Morocco - Iran > Morocco @2,30

Peru - Denmark > Denmark @2,02

Poland - Senegal > Poland @2,32


Japan - Senegal > Japan or X @1,64

Uruguay - Russia > Uruguay @2,50

Australie - Peru > Australie DNB @2,38

Senegal - Colombia > Colombia @2,00


José Pablo Guerro Under 0,5 goals @2,20

Diego Costa topscoorder Spain @3,00

Diego Costa 1-4 topscoorder @9,00


mooie tips zitten er zeker tussen. Ik denk alleen dat je peru misschien een tikkeltje onderschat maar wie weet heb ik het helemaal fout.


Die met diego costa @9,00 bij welke bookmaker heb je die gespeeld?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 1 jun. 2018, 16:44 schreef donelake:
Op vr. 1 jun. 2018, 15:25 schreef scottyboy1703:

Mijn tips dit toernooi:

Russia - Saudi Arabia > Under 2,5 goals @1,73

France - Australië > Over 2,5 goals @2,02

Morocco - Iran > Morocco @2,30

Peru - Denmark > Denmark @2,02

Poland - Senegal > Poland @2,32


Japan - Senegal > Japan or X @1,64

Uruguay - Russia > Uruguay @2,50

Australie - Peru > Australie DNB @2,38

Senegal - Colombia > Colombia @2,00


José Pablo Guerro Under 0,5 goals @2,20

Diego Costa topscoorder Spain @3,00

Diego Costa 1-4 topscoorder @9,00


mooie tips zitten er zeker tussen. Ik denk alleen dat je peru misschien een tikkeltje onderschat maar wie weet heb ik het helemaal fout.


Die met diego costa @9,00 bij welke bookmaker heb je die gespeeld?

Unibet


Daarnaast zie ik niks in Peru. Peru maar net gewonnen van Nieuw-Zeeland in de kwalificaties. Australië is 3x zo goed als Nieuw-Zeeland dus van daar dat ik verwacht dat Peru onderuit zal gaan tegen Australié. Peru heeft ook veel profijt gehad van de ligging van hun stadion. Dit ligt namelijk heel hoog en dit is altijd wennen voor landen om hier te spelen zoals nieuw-zeeland. Peru moet nu naar Rusland toe, waar het veel kouder en lager is. Ik zie daarom Peru niet als een team dat hoge ogen kan vangen. Zie ze maximaal 1/3 punten halen. Daarbij komend denk ik ook niet dat de spits zal spelen. Veel kritiek gehad na het cocaine incident. Heeft ook al een half jaar niet gespeeld en heeft dus geen wedstrijd ritme.

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op vr 1 jun. 2018, 15:02
2 Vind ik leuk's
Op vr. 1 jun. 2018, 15:25 schreef scottyboy1703:

Mijn tips dit toernooi:

Russia - Saudi Arabia > Under 2,5 goals @1,73

France - Australië > Over 2,5 goals @2,02

Morocco - Iran > Morocco @2,30

Peru - Denmark > Denmark @2,02

Poland - Senegal > Poland @2,32


Japan - Senegal > Japan or X @1,64

Uruguay - Russia > Uruguay @2,50

Australie - Peru > Australie DNB @2,38

Senegal - Colombia > Colombia @2,00


José Pablo Guerro Under 0,5 goals @2,20

Diego Costa topscoorder Spain @3,00

Diego Costa 1-4 topscoorder @9,00


Hoe vaak heb je Senegal zien voetballen?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 1 jun. 2018, 16:57 schreef scottyboy1703:
Op vr. 1 jun. 2018, 16:44 schreef donelake:
Op vr. 1 jun. 2018, 15:25 schreef scottyboy1703:

Mijn tips dit toernooi:

Russia - Saudi Arabia > Under 2,5 goals @1,73

France - Australië > Over 2,5 goals @2,02

Morocco - Iran > Morocco @2,30

Peru - Denmark > Denmark @2,02

Poland - Senegal > Poland @2,32


Japan - Senegal > Japan or X @1,64

Uruguay - Russia > Uruguay @2,50

Australie - Peru > Australie DNB @2,38

Senegal - Colombia > Colombia @2,00


José Pablo Guerro Under 0,5 goals @2,20

Diego Costa topscoorder Spain @3,00

Diego Costa 1-4 topscoorder @9,00


mooie tips zitten er zeker tussen. Ik denk alleen dat je peru misschien een tikkeltje onderschat maar wie weet heb ik het helemaal fout.


Die met diego costa @9,00 bij welke bookmaker heb je die gespeeld?

Unibet


Daarnaast zie ik niks in Peru. Peru maar net gewonnen van Nieuw-Zeeland in de kwalificaties. Australië is 3x zo goed als Nieuw-Zeeland dus van daar dat ik verwacht dat Peru onderuit zal gaan tegen Australié. Peru heeft ook veel profijt gehad van de ligging van hun stadion. Dit ligt namelijk heel hoog en dit is altijd wennen voor landen om hier te spelen zoals nieuw-zeeland. Peru moet nu naar Rusland toe, waar het veel kouder en lager is. Ik zie daarom Peru niet als een team dat hoge ogen kan vangen. Zie ze maximaal 1/3 punten halen. Daarbij komend denk ik ook niet dat de spits zal spelen. Veel kritiek gehad na het cocaine incident. Heeft ook al een half jaar niet gespeeld en heeft dus geen wedstrijd ritme.

Guerrero mag wel aantreden trouwens. Maar dat neemt niet weg dat Peru er niet veel van zal bakken!

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Guerrero zal spelen. Honderd procent. Heel Peru stond letterlijk en figuurlijk op zijn kop nadat bekend werd dat de spits toch kon spelen. Samen met Denemarken zal het land vechten om de tweede plaats achter de hoogstwaarschijnlijke groepswinnaar Frankrijk. Ik verwacht dat de Denen uiteindelijk aan het langste eind zullen trekken, omdat zij het pas in de laatste groepswedstrijd hoeven op te nemen tegen de Fransen. Met een beetje mazzel zijn Les Bleus dan al zeker van de groepsfase en spelen zij met hun reserves. In die zin ligt er misschien wel prima value op de weddenschap Denemarken AH +0.5 @2.35 (BetVictor, low). Overigens speelde Peru haar thuiswedstrijden in de WK-kwalificatie in het Estadio Nacional in Lima, dat op hooguit 150 meter hoogte ligt en dus nauwelijks voordeel biedt. Wellicht was je in de war met buurlanden als Ecuador (Quito, 2850 meter) en Bolivia (La Paz, 3640 meter), die wel echt een duidelijk thuisvoordeel hadden. Voor Peru gaat die vlieger echter niet op.


Verder heb ik mijn twijfels over je Diego Costa-bet. De positie van diepe spits is bij de Spanjaarden nog onduidelijk, maar het heeft er alle schijn van dat bondscoach Julen Lopetegui gaat kiezen voor Valencia-aanvaller Rodrigo Moreno. Diego Costa lijkt zich te moeten schikken in een rol als stormram - pas als er echt oorlog gemaakt moet worden in de zestien mag hij aan de bak. Het zou natuurlijk kunnen dat de keuzeheer van de Spanjaarden zich nog gaat bedenken, maar op dit moment zou ik deze pick niet spelen. Hoe dan ook succes met je bets! :))

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op vr 1 jun. 2018, 21:49
4 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op vr. 1 jun. 2018, 13:55 schreef amille:

De beste man z’n eerste naam is José, dat verklaart waarschijnlijk waarom je hem niet kan vinden.


ja, snap niet dat ik die over het hoofd heb gezien (tweemaal).

maar daardoor heb ik wel mening herzien. met 1.6 vind ik de value te weinig (het risico te hoog) om hier groot op in te zetten.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Wel een vraag, de Top-4 topscoorder, dat lijkt me vaak in een tie eindigen, zoals bijvoorbeeld speler 3 t/m 7 hebben allemaal 4 vier doelpunten.

Wat gebeurt er in die situatie, waarschijnlijk void voor deze 5 spelers en winst voor de eerste twee ?


Ik vind Costa (zelfs met quote 9) geen goede bet, maar Griezmann met 4 bijvoorbeeld wel.

Hij zal ook de penalties krijgen en Frankrijk speelt waarschijnlijk 7 wedstrijden met hem in de spits.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

De reglementen kunnen per bookmaker verschillen, maar hieronder zie je in elk geval hoe Unibet met een dergelijk scenario omgaat (Section B, Para 5.14):


If two or more Participants share the applicable finishing positions and no odds have been offered for a drawn outcome, the payout will be calculated by dividing the stake by the number of participants sharing those certain positions and are settled accordingly. The payout will always be at least equal to the stake, except in cases of “Head to Heads”, see Section B, Para 2.5 and Section B, Para 5.19.


Je inzet wordt dus gedeeld door het aantal winnaars. Als je dus tien euro op die Diego Costa-bet tegen een odd van 9.00 had ingezet en er zijn twee winnaars, dan zou je dus uiteindelijk 10 / 2 * 9 = 45 euro uitbetaald krijgen. Je krijgt sowieso altijd minimaal je inzet terug. Het volledige reglement van Unibet vind je hier. Bovenstaande regel vind je terug op pagina 16.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op za 2 jun. 2018, 07:02
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op do. 24 mei 2018, 11:01 schreef erik9:

Ik zie hier leuke picks voorbij komen, zelf doe ik ook een duit in het zakje.


  • number of goals disallowed following VAR-consultation: under 6.5 @1.85

Dit zie ik never-nooit gebeuren,ben hier zelf voor high stake gegaan.


  • number of matches to finish 0-0 after regular time (0-3) @7.50

vind ik low-stake een gokje waardig.


  • Any player to play with a face-mask due to injury @4

Dit is tegenwoordig vrij normaal,denk dat ook hier value inzit.


Kan iemand die VAR-bet nog vinden ?

Volgens mij is die eraf gehaald. Nu hopen dat ie niet gevoid gaat worden.


Overigens die 2de bet is van @7.50 naar @4.50 gegaan :)

0 Vind ik leuk's

Dolberg in de WK selectie, mooie tip pijnacker.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.