Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2018

Laten we maar weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Alle tips komen af van Unibet.


Werner (Dui) topscorer @21

Muller (Dui) topscorer @31


Ik verwacht dat Duitsland wel ver gaat komen in het tournooi. Zitten in de poule met o.a Zweden en Zuid Korea. Als je daar een beetje gas op geeft dan moet Duitsland er wel 4/5 goals er tegen kunnen maken. De vaste spits van Duitsland is Werner. Vorig seizoen in de Bundesliga goed voor 21 goals, maar dit seizoen blijft ie hangen op 11.


A. Silva (Por) topscorer @51

Lijkt een vaste waarde naast Ronaldo in de spits te zijn bij Portugal. In de kwalificatie reeds goed voor 9 doelpunten. Altijd de moeite waard om er een paar euro op te gooien.


Wat ik vooral interessant vind zijn de exacte finish order in de poule. je kunt ze combineren en geven mooie odds.

Poule A: Uru / Rusland @3.0

Poule B: Spa/Port @3.0

Poule C: Fra / Den @3.0

Poule D: Arg/Kroa @2.75

Poule E: Bra/Zwi @2.80

Poule F: Dui/Mex @3.0


Senegal uitgeschakeld worden in de Poule @1.50

Servie uitgeschakeld worden in de Poule @1.70

Giroud under 2.5 goals @1.60

Costa over 1.5 goals @1.60

Iran 0 of 1 punt in groep @5.0 / @4.0

Marokko 1 of 3 punten in de groep @6.0 / @4.50

Pananma 0 of 1 punt @4.50 / 3.75

Zlatan minimaal 1 minuuts pelen op het WK @4.0

most goals Fra, Griezmann @2.50

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 24-03-2018 09:56 Voetbal
in 24-03-2018 09:56 Voetbal
152 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 4 jun. 2018, 11:42 schreef jilles058:

Wat zou er met de bet Kompany raakt niet geblesseerd tijdens het wk gebeuren? Nu hij voor het wk geblesseerd is geraakt.

Hij gaat geblesseerd mee. Ik denk niet dat hij veel gaat spelen. Beetje het 'goed in de kleedkamer' verhaal. Dat zou goed voor je bet zijn denk ik.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Om het overzicht te bewaren, gaan we verder in het onderstaande topic. Hier staat overigens ook een uitgebreide voorbeschouwing op alle landen die tijdens dit toernooi ten strijde trekken! Moeite waard!


Wedden op het WK 2018 in Rusland


Uiteraard blijft dit topic wel zichtbaar, omdat er een hoop tips in staan.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.