• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr
04-01-2011 20:58 in Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goedemorgen!

Na het nodige speurwerk gisteren en vanmorgen ben ik vandaag tot de volgende combi gekomen:

AGF Aarhus - Velje 1 @1,90

In deze degradatiegroep is Aarhus nog in gevecht met Sonderjyske en Horsens om de bovenste twee plekken. Voor Velje wordt het een lastige opgave gezien een achterstand van 9 punten. Velje behaalde in 13 uitwedstrijden maar een schamele 4 punten (Doelsaldo 5:23), waardoor ik ze vandaag ook zie verliezen tegen Aarhus. De thuisploeg verkeert ook niet in beste vorm, maar de laatste twee thuiswedstrijden, respectievelijk 1-2 tegen Midtjylland en Odense BK bieden perspectief. Er werd weliswaar verloren, maar Aarhus deed niet veel onder voor beide tegenstanders. In 13 thuiswedstrijden werd er 19 punten gehaald(doelsaldo 17:16), tegen een zwakke uitploeg als Velje zie ik Aarhus vanavong gewoon winnen.

Curzon Ashton - Blyth BTTS @1,64

De nummer 14 tegen de nummer 11 in de Engelse National League North. Beide teams verkeren niet in beste vorm; Curzon Ashton 7 uit 5 (doelsaldo 7:8) en Blyth 5 uit 5 (doelsaldo 6:7). Curzon weet in 7 van zijn laatste 10 thuiswedstrijden het net te vinden en Blyth in 8 van zijn laatste 10 het net te vinden. Ik verwacht gezien de vorm en de stand een gelijkwaardige pot waarbij beide minimaal 1 keer het net zullen vinden.

Stabeak - Lillestrom BTTS @1,66

De openingswedstrijd voor beide ploegen in de Noorse Eiteserien. Beide ploegen wisten in de voorbereiding geregeld het net te vinden. In de afgelopen 7 ontmoetingen werd er door beide ploegen minimaal 1 keer gescoord, waarbij de laatste 5 wedstrijden ook nog eens o3,5 doelpunten vielen. Aangezien het de eerste wedstrijd is sluit ik een 1-1 ook niet uit waardoor ik het bij BTTS scoor hou. Voor meer risk o2,5 @1,91 ook zeker speelbaar.

FC Eindhoven - FC Oss 1 @2,05

Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Eindhoven verkeert de laatste weken in een iets sterkere vorm en zijn nog in volle jacht op de playoffs-plaatsen. FC Oss behaalt de laatste weken zijn punten vooral in thuiswedstrijden, 4 vd laatste 6 uitwedstrijden gingen namelijk verloren waarbij er gewonnen werd tegen laagvlieger Jong Utrecht. Verder ontbreekt de eerste keeper, Nick Olij, bij FC Oss. Deze keeper hield al tien keer de nul en ontving een nominatie voor beste keeper in de KKD in periode twee en drie. Gezien de vorm, het thuisvoordeel en het ontbreken van Nick Olij zie ik FC Eindhoven deze partij winnen.

RKC - FC Twente 2 @1,84

RKC presteert erg wisselvallig de laatste weken, momenteel staan ze op plek 9 wat recht geef op een plek in de Playoffs. Koploper Twente verkeert sinds december al in bloedvorm. Het gat tot nummer twee Sparta bedraagt inmiddels 11 punten. Twente verspilde sinds december 2018 alleen punten op 1 maart door gelijk te spelen uit bij Roda JC, daarnaast werden alle gespeelde wedstrijden in de KKD omgezet in een overwinning. Gezien de wisselvallige vorm van RKC, de bloedvorm van Twente en het krachtsverschil verwacht ik een overwinning van Twentse zijde.

Totale odd @19,51.

Goodluck to the followers!

Bericht gewijzigd door kreggie op ma 1 apr. 2019, 06:25
3 Vind ik leuk's

Helaas gisteren 3/5.

Vandaag meerdere combi's:

Ten eerste men corner combi:

Vitesse - AZ o9,5 @1,50

Heracles - Willem 2 o10,5 @1,92

Groningen - De Graafschap o9,5 @1,87

Wolverhampton - Manchester United o9,5 @1,74

Inverness - Ross County o9,5 @1,61

Lyon - Rennes o9,5 @1,82

Totale combi odd @27.46

Ik verwacht hier een hoge intensiteit wedstrijden gezien de belangen. Normaliter worden deze lines bij wedstrijden van deze teams veelvuldig gehaald.

Bij de wedstrijd Heracles - Willem 2 nog een Fun-Betbuilder gezien de belangen voor de playoffs en het eerdere spektakel in onderlinge ontmoetingen:

o3,5 goals

BTTS

o12,5 corners

o3,5 cards

Totale betbuilder @18

Verder heb ik nog een BTTS combi:

Craiova - Korona Kielce @1,95

Safi - Agadir @2,18

Joinkopings - Halmstadt @1,97

Middlesborough - Bristol City @1,98

Totale BTTS combi @16

Later mogelijk nog een combi/combi's met lagere odds!

Goodluck!

1 Vind ik leuk's

Combi voor vanavond:

Torino - Sampdoria BTTS @1,71

Auerbach - Chemnitzer BTTS @1,54

Strasbourg - Reims BTTS @2,10

Spal - Lazio 2 @1,70

VVV - Utrecht 2 DNB @1,41

Valencia - Real Madrid o2,5 goals @1,67

Totale odds @28,50

Hiernaast volgt weer een BTTS combi met odds boven de @1,70 per pick. Gisteren helaas een goaltje van Middlesborough & JoinKopings te weinig. Beide kansen zat gehad. Vanavond weer eentje:

Torino - Samp BTTS @1,78

Strasbourg Reims BTTS @2,08

Bischofwerder - Lokomotive Leipzig BTTS @1,98

Lviv - Mariupol BTTS @1,89

Pescara - Palermo BTTS @1,72

Let's go

0 Vind ik leuk's

wedtips voor vanavond

Kroatië:

NK Istra vs NK Inter:

Laatste kans voor NK Istra 61!

Tegenstander NK Inter voor vanavond heeft als 6x op rij niet gewonnen.

NK Istra doet het ietsjes beter met 1 overwinning en 1 gelijkspel in 5 wedstrijden.

Maar verliezen ze vanavond dan zijn ze gedegradeerd. Pakken ze de laatste strohalm? Dan mogen ze nog hopen en hoop doet leven!!! NK Inter staat 6pnt boven NK Istra dus men spreekt hier van een spreekwoordelijke 6 punten wedstrijd.

NK Istra to win: 2,4 @ unibet (1/3 stake)

NK Istra DNB: 1,76 @ unibet (2/3 stake)

Polen:

Gornik Z. vs Wisla Plock:

Gornik heeft van de laatste 5 wedstrijden er 1 verloren en dat was tegen de nr 1 in de play off. De rest werd gewonnen! Wisla Plock had de eerste 2 wedstrijden in de play off gewonnen maar de laatste 3 wedstrijden maar 1 punt. (Die werd thuis behaald)

Wisla Plock staat wel op een degradatie plek wat deze wedstrijd voor hen erg belangrijk maakt! De laatste wedstrijd spelen ze tegen de nummer laatst die al gedegradeerd is dus die 3 punten halen ze wel binnen. Deze speelronde moeten de 2 clubs boven Wisla Plock tegen elkaar wat Wisla na deze speelronde ook nog een kans geeft. ( puntenverschil is 1punt) Mssn daardoor zie ik de thuisploeg wel een goed resultaat halen zoals ze de laatste wedstrijden gedaan hebben.

Gornik Z. DNB 2,18 @ unibet (1/3 stake)

1 Vind ik leuk's

De laatste eredivisie ronde begint vanavond en nagenoeg alles is al beslist, alleen groningen en willem 2 strijden nog om de laatste play-offs plek.

Echter is er hiernaast nog wel een ander facet van de competitie dat nog niet beslist is, namelijk de topscorer van de eredivisie. Dit gaat nog tussen Luuk de Jong (PSV) en Dusan Tadic (Ajax), waar Luuk de Jong een voorsprong van 2 goals heeft (28 tegen 26). PSV speelt thuis tegen Heracles en Ajax speelt uit tegen de Graafschap. Aangezien ook Heracles en de Graafschap zijn uitgespeeld zie ik wel value in de weddenschappen to score 2 or more en to score a hattrick voor zowel Luuk de Jong als Dusan Tadic.

To score 2 or more @4 voor zowel Luuk de Jong als Dusan Tadic (unibet)

To score a hattrick @16 voor zowel Luuk de Jong als Dusan Tadic (unibet)

4 Vind ik leuk's
How much is the fish?

Ik speel deze mee

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

kleine winst doordat Tadic op het eind nog zijn 2de maakte maar liep wel weer lekker stroef

1 Vind ik leuk's
How much is the fish?

Collega wedders,

Een paar tips voor vanavond.

Vanavond Anderlecht double chance 1X @1,95 (unibet) tegen Genk. Anderlecht heeft sinds vertrek van Rutten alleen uit verloren bij club Brugge met 1-0. Ze hebben nog een kleine kans op plek 4 wat kwalificatie europa league betekent. 1/3 stake. 

Rosenborg wint vanavond @1,89 (unibet). Na een valse start moet Rosenborg zich weer herpakken. Ze hebben thuis nog niet verloren dit seizoen. Tegenstander heeft uit de laatste 3 wedatrijden 1 punt overgehouden terwijl 2 wedstrijden in eigen huis waren. 2/3 stake 

Vaalaranga heeft al 3x thuis gewonnen en moeten tegen de nummer 2 na laatst voor de 4e overwinning te behalen in eigen huis. @1,70 (unibet) 3/3 stake

1 Vind ik leuk's
Op do. 16 mei 2019, 12:56 schreef chapko:

Collega wedders,

Rosenborg wint vanavond @1,89 (unibet). Na een valse start moet Rosenborg zich weer herpakken. Ze hebben thuis nog niet verloren dit seizoen. Tegenstander heeft uit de laatste 3 wedatrijden 1 punt overgehouden terwijl 2 wedstrijden in eigen huis waren. 2/3 stake 

Wat is er met Rosenborg aan de hand? Ze zakken steeds verder weg.

0 Vind ik leuk's
Op do. 16 mei 2019, 20:02 schreef superwin:
Op do. 16 mei 2019, 12:56 schreef chapko:

Collega wedders,

Wat is er met Rosenborg aan de hand? Ze zakken steeds verder weg.

No idea!

Maar thuis was het nog niet zo dramatisch voor vanavond.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.