• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kayerr
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik vind de quotering voor kwalificatie PSG aan de hoge kant, zit rond de 6.5 over het algemeen. PSG heeft aanvallend zoveel kwaliteit met Mbappe, Neymar en Di Maria, als die 3 het op hun heupen hebben is geen tegenstander daar tegen op gewassen. PSG scoorde uit bij Bayern ook 3 goals... enige kanttekening is dat ik las dat Mbappe twijfelgeval is ivm kleine blessure, maar ik denk dat dat wel los loopt.


Geen zekerheidje, maar kwalificatie PSG lijkt mij echt niet onmogelijk!

0 Vind ik leuk's

Ik lees zojuist dat Mbappe niet start, dat maakt het een ander verhaal.

0 Vind ik leuk's

Chelsea - Real, beide low stake:


  • Benzema scoort kopgoal odd 17 (betfair)
  • Benzema scoort van buiten 16 odd 25 (betfirst)


Benzema is in topvorm, scoort regelmatig met zijn hoofd en waagt ook weleens een poging van grote afstand.


Edit: niet normaal haha, Real heeft 2 pogingen op doel. 1 is Benzema van buiten de 16, andere is kopbal Benzema, 2 keer een wereldredding van Mendy.

Bericht gewijzigd door gaizka op wo 5 mei 2021, 19:38
1 Vind ik leuk's

Wat mij betreft is Villarreal vanavond favoriet tegen Arsenal, ik zie value in assists van 1 of meerdere van de aanvallers:

  • Assist moreno odd 9 (Betsafe)
  • Assist Alcacer odd 11 (Betsafe)
  • Assist Chukwueze odd 9 (Unibet)
  • 2 x assist Moreno odd 61 (Unibet, low stake)


In de heenwedstrijd gaven Chukwueze en Moreno een assist, hopelijk vanavond weer!


0 Vind ik leuk's

Is iemand bekend met surebetnl.com. Ziet er uit als een website met wat mooie surbetjes! En ook gedeeltelijk openbaar. 

Bericht gewijzigd door jacque13 op zo 12 nov. 2023, 10:36
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.