Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Championship 2010-2011

Laatste vijf wedstrijden gewonnen voor Leicester. Ze kunnen goede zaken doen in de play-offs en promontie naar de Premiership verwezelijken door af te rekenen met Cardiff een directe concurent. Odds zijn voor Leicester op Unibet.

Wedstrijd datum & tijd: 09-05-2010 14:15
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Leicester - Cardiff
Quote: €2.30
Competitie: Engeland (Championship)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 4-05-2010 12:44 Voetbal
in 4-05-2010 12:44 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Cardiff v Leicester

Wednesday 12th 19:45

Cardiff
Full Time Result


Cardiff kan het thuisafmaken. Vorige 3 ontmoetingen voor Cardiff. quote 2.11 winst Cardiff.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hmm cardiff won de laatste wedstrijd volgens mij. Dat betekent dat leicester op de aanval moet spelen. Ik laat deze schieten. Soort groningen utrecht kan alle kanten op gaan!

Btw fenerbace toch gewonnen 0 - 3 zelfs. Terwijl vooraf werd beloofd dat ze het moeilijk gingen krijgen door de coach en voorzitter van Ankara. Goed voorspeld vonLoite (H)(Y)
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]Cardiff v Leicester

Wednesday 12th 19:45

Cardiff
Full Time Result


Cardiff kan het thuisafmaken. Vorige 3 ontmoetingen voor Cardiff. quote 2.11 winst Cardiff.

Cardiff C. * 2 - 3 Leicester C. en Cardiff is door maar Leicester heeft toch gewonnen.
Helaas voor deze weddenschap jammer Vonloite :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Queens Park Rangers vs. Watford . Queens Park Rangers de huidig nummer 1 van de Championship ontvangt thuis Watford, wat terug te vinden is op een tiende plek.

QPR heeft nog een inhaal wedstrijd tegoed en wil deze wedstrijd winnen om de zeven punten voorsprong te behouden.

Kijkend naar de cijfers:

QPR ongeslagen thuis sinds Augustus.
Watford pakte in zijn laatste vijf uit wedstrijden 1 punt. QPR won de laatste ontmoeting.

Suc6!

Wedstrijd datum & tijd: 10-12-2010 19:45
Bookmaker: Unibet
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Queens Park Rangers - Watford
Quote: €1.60
Competitie: Engeland (Championship)
Geplaatst door: vonloite
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wat dacht je van Cardif city!!
staan tweede en moeten (uit) tegen middlesbrough wat een na laatste staat.

Quote 2.25 bij bwin!!
0 Vind ik leuk's
Of Coventry.
spelen uit tegen Reading.

coventry heeft er al 10 gewonnen en staan 5de.

reading heeft er pas 6 gewonnen en staan 13de

quote:3.75 bwin.


by the way: ik speel ze zelf niet, want past niet in m,n nieuwe strategie die ik uit probeer op dit moment.
0 Vind ik leuk's
En we gaan voor de Engelse Premier league hier verder:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/premier-league-2010-2011-371/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.