Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Copa Libertadores

In Zuid-Amerika is de Copa Libertadores weer van start gegaan. Corinthians uit Brazilië behoort als titelverdediger natuurlijk tot het rijtje favorieten, maar er zijn meer kapers op de kust. Bij deze de 2 voorbeschouwingen voor de aanstaande speelronde in de groepsfase. Waar ga jij op inzetten?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 19-02-2013 14:20 Voetbal
in 19-02-2013 14:20 Voetbal
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
Bij deze de 2 voorbeschouwingen voor de aanstaande speelronde in de groepsfase.

Het zijn er 3 volgens mij maar daar ga ik je zeker niet op 'vastpinnen' ;-)
Velez Sarsfield Asian handicap -1.5 @1.90 (12Bet) staat inmiddels op 1.94 bij 12bet... Dit is mijn weddenschap!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ga op Flu inzetten, doen het in de staatskampioenschappen ook best goed en Gremio overtuigde de vorige keren niet echt. Corinthians twijfel ik nog, weet iemand misschien hoe erg het hoogteverschil is daar bij San Jose?
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Cerro Porteno-VS-Real Garcilaso

Cerro Porteno -1.25 @ 1.850

getipt door kneipe.blogabet.com

Helaas is deze tipper per vannacht paid gegaan (N)

Bericht gewijzigd door wedden op vr 5 mrt. 2021, 11:27
0 Vind ik leuk's
snka2511:
Ik ga op Flu inzetten, doen het in de staatskampioenschappen ook best goed en Gremio overtuigde de vorige keren niet echt. Corinthians twijfel ik nog, weet iemand misschien hoe erg het hoogteverschil is daar bij San Jose?

Oruro, de thuisbasis van San Jose, ligt op 3706 meter boven de zeespiegel. Sao Paulo ligt volgens Wikipedia zo'n 3000 meter lager.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Millonarios-Tijuana » 1 (-0.75 AH) @ 1.96 2/10
Millonarios strong at home with solid defense and now have advantage of altitude which help them .Tijuana are good team ,but they dont have experience in tournaments and IMO this will influence today.Also they played on artifical surface in Tijuana.Full squads for both teams. Hard game to predict ,but I prefer the colombians here. Two important players for Tijuana missing.
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze vanavond/vannacht;)
Deportivo Toluca - Nacional de Montevideo 1 1,59
CA Peñarol - Club Sport Emelec 1 1,71
Millonarios - Club Tijuana 1 1,59
Inzet: €9 Potentiële winst: €38,88
Wat denken jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
ALTIJD op goals spelen.. zeker in zulke landen, 1x2 niet te voorspellen..
0 Vind ik leuk's

Voor vanavond staan er in de Copa Libertadores weer een paar leuke wedstrijden op het programma! Met name de wedstrijd Libertad - Palmeiras is in mijn ogen heel interessant!

:)

Bericht gewijzigd door wedden op vr 5 mrt. 2021, 11:28
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Voor vanavond staan er in de Copa Libertadores weer een paar leuke wedstrijden op het programma! Met name de wedstrijd Libertad - Palmeiras is in mijn ogen heel interessant!
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/libertad-palmeiras-28-02-2013/
:)

Speel hem mee! THNX!! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.