Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2013-2014

Welkom bij het topic voor het wedden op de Champions League 2013/2014! Hier vind je wedtips meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een bet.


Aankomende dinsdag beginnen we weer met de voorrondes van de CL 2013-2014! Lees de voorbeschouwingen en kijk of er iets interessants tussen zit.

Dinsdag wedstrijden

15:00 Shakhter Karagandy - Skenderbeu


18:00 Din. Tbilisi - Steaua Bucuresti


18:00 Austria Wien - FH Hafnarfjordur


18:00 Nomme JK Kalju - Viktoria Plzen


19:00 Basel - Maccabi Tel Aviv


19:00 FC Nordsjælland - Zenit Petersburg


20:00 PAOK Thessaloniki FC - Metalist Kharkiv


20:45 psv Eindhoven - Zulte-Waregem


20:45 Dinamo Zagreb - FC Sheriff Tiraspol


21:00 Olympique Lyon - Grasshoppers


Woensdag wedstrijden

19:00 APOEL Nicosia - Maribor


19:00 Molde FK - Legia Warschau


19:30 PFC Ludogorets Razgrad - Partizan Belgrado


20:30 Salzburg - Fenerbahce


20:45 Celtic - Elfsborg

De odds

Shakhter Karagandy-Skenderbeu

€ 1.46 - € 4.75 - € 9.40

Austria Wien-FH Hafnarfjordur

€ 1.29-€ 5.90 - € 14.50

Din. Tbilisi-Steaua Bucuresti

€ 3.25 - € 3.35 - € 2.44

Nomme JK Kalju-Viktoria Plzen

€ 9.60 - € 4.90 - € 1.44

Basel-Maccabi Tel Aviv

€ 1.58 - € 4.20 - € 6.60

FC Nordsjælland-Zenit Petersburg

€ 5.90 - € 3.90 - € 1.70

PAOK Thessaloniki FC-Metalist Kharkiv

€ 3.10 - € 3.40 - € 2.60

psv Eindhoven-Zulte-Waregem € 1.41 - € 5.20 - € 9.80

Dinamo Zagreb-FC Sheriff

€ 1.44 - € 4.75 - € 9.00

Lyon-Grasshoppers

€ 1.40 - € 5.00 - € 11.50

Molde-Legia Warszawa

€ 2.46- € 3.40 - € 3.25

APOEL Nicosia-Maribor

€ 1.75 - € 3.75 - € 5.70

PFC Ludogorets Razgrad-Partizan Belgrad

€ 2.17 - € 3.40 - € 3.90

Salzburg-Fenerbahce

€ 2.52 - € 3.50 - € 3.00

Celtic-Elfsborg

€ 1.55 - € 4.30 - € 7.40

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 29-07-2013 06:53 Voetbal
in 29-07-2013 06:53 Voetbal
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
stancke[groen:
]Barca win[/groen]
Barca - Man C @ BTS
PSG win

stancke[groen:

]Barca win[/groen]

Barca - Man C @ BTS

PSG win

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:36
0 Vind ik leuk's
Manchester United CL Topscorer: 3/10 Valencia @26.00 (BetVictor)
Manchester United maakt een beroerd seizoen door, en dat is ook in de Champions League terug te zien. The Red Devils mogen vanavond op het eigen Old Trafford proberen een 2-0 achterstand tegen het Griekse Olympiakos goed te maken.
Tot dusverre scoren de Engelsen maar mondjesmatig in de Champions League. Rooney en Valencia zijn met ieder 2 goals clubtopscorer, op de voet gevolgd door Nani, Van Persie, Smalling, Welbeck, Jones en Evans (allen 1 goal).
Aangezien Valencia mede-topscorer is, en het met niet onmogelijk lijkt dat het CL-sprookje van de Engelsen vanavond ten einde komt, vind ik de odd van BetVictor echt veel te hoog staan. Volgens de kleine lettertjes (punt 10.3) hanteert BetVictor de zogenaamde dead heat rule, wat kortweg betekent dat als er meerdere winnaars zijn je inzet wordt gedeeld door het aantal winnaars. Zoals de situatie nu is krijg je bij 3 units inzet 26*1.5 = 39 units uitbetaald. Als Van Persie vanavond voor het enige Engelse doelpunt van de wedstrijd zorgt krijg je 26*1 = 26 units uitbetaald.
Ik besef dat deze pick niet zonder risico is. Als Rooney scoort (of RVP tweemaal het doel weet te vinden) en Valencia niet weet te scoren is deze pick verloren. Ik weet ook niet zeker of Valencia in de basis zal beginnen. De vleugelspits uit Ecuador stond 6 van de 7 CL-wedstrijden in de basis, maar dat is natuurlijk geen garantie dat dat vanavond ook zo zal zijn. Ik heb echter helaas niet de mogelijkheid om dat af te wachten. Tegen deze odd zie ik echter prima value om de pick nu al af te sluiten. Nu maar hopen dat Rooney en Van Persie hun dag niet hebben! (Of dat Valencia de enige goal van de wedstrijd maakt - dat zou helemaal mooi zijn! ;) )
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Manchester United CL Topscorer: 3/10 Valencia @26.00 (BetVictor)

Nice, uitgebreide beschrijving. Had nog paar euro op Betvictor staan dus meegespeeld.
GL
0 Vind ik leuk's
Klasse pick Jeroen, goed gevonden! (y)
Hij stond ook een beetje verstopt, kon hem alleen via oddschecker.com vinden.
0 Vind ik leuk's
Jammer, Van Persie 3 keer vandaag. Toch leuke bet wie weet scoort Valencia in de volgende ronde :)
0 Vind ik leuk's
Real Madrid bij de laatste vier staat op 1,45. Vind ik best hoog...
Moeten ze wel Bayern niet loten
0 Vind ik leuk's

20:45 Bayern München - Manchester Utd: totaal aantal kaarten 1e HT onder 20.5 @1.6,wil dus zeggen niet meer dan 2 gele kaarten en natuurlijk geen rood .

Howard Webb is scheids van dienst en die staat gekend in de premier league om eerst met de spelers veel te praten en dus geen vroege kaarten.vb. Daar trok hij 6 gele waarvan 1e in 1e HT en 1 rode kaart .

Webb heeft een gemiddelde van 3.19 gele kaarten per wedstrijd dit seizoen,wat geen hoog gemiddelde is.

Leuke link betreft scheids: https://www.soccerbase.com/referees/home.sd?tourn_id=1314

Die bet is ook binnen ,Jonas Eriksson deelde de 1e HT ook maar 1 gele kaart uit.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 14:37
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Wat raar dat Howard Webb deze match fluit. Webb is toch een engelsman?
0 Vind ik leuk's
denzarius:
Wat raar dat Howard Webb deze match fluit. Webb is toch een engelsman?

Ja na mijn weten mag een engelse scheids toch geen engelse club fluiten, zelfde als een spaanse scheids bij een spaanse club?
0 Vind ik leuk's
Webb zit bij Atletico - Barcelona.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.