Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2017-2018

Aangezien er nog niemand mee begonnen is ,zal ik dan maar :)
Dinsdag 02/08:
Ik begin met het eindverslag(welke ik terug vond) van de heenwedstrijd en een paar tips :

18:30 Qarabag (Aze) - Plzen (Cze)
Heen 0-0: De meeste fans zullen niet van de daken schreeuwen hoe leuk deze wedstrijd was. Het is geen spektakel geworden. We hebben een wedstrijd gezien waarin de thuisploeg domineerde. De thuisploeg toonde goed combinatiespel met vele passes. De bezoekers wachtten rustig af op eigen helft om de counter in te zetten.
Qarabag kwalificeert zich @ 2.6 : Ze zaten vorig jaar ook in de CH L in een poule met Anderlecht (waarvan ze thuis wonnen met1-0 en op Anderlecht verloren met 2-1)Tottenham en Monaco .
FT 1-1 (Plzen scoorde pas in de 85' de gelijkmaker)

19:00 APOEL (Cyp) - Rosenborg (Nor)
Heen 2-1 Rosenborg: Het was een middelmatige wedstrijd . De toeschouwers hadden graag wat meer spannende momenten gezien. Geen van de twee teams kon vandaag het initiatief nemen en domineren. De thuisploeg probeerde te scoren uit lange ballen, terwijl de uitploeg het vooral moest hebben van counters.
Ft 3-0

19:00 Din. Tbilisi (Geo) - Din. Zagreb (Cro)
Heen 2-0 Zagreb: Heb ik geen verslag van ,maar aan de statisieken te zien had Tbilisi meer balbezit,meeste doelpogingen en zelfs meeste corners!
FT 0-1

20:30 Crvena zvezda (Srb) - Ludogorets (Bul)
Heen 2-2: Zwak verdedigend bij de meeste goals.Donnynedved en heb ook wel bloggers zien o2.5@1.90 .
1-2 na 40'

21:00 Dundalk (Irl) - BATE (Blr)
Heen : 1-0 Bate: Bate trof 2x de lat.Volgens Donnynedved is Dundalk zwak.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 30-05-2017 07:08 Voetbal
in 30-05-2017 07:08 Voetbal
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 23 nov. 2017, 13:41 schreef fouad-soldaat:

ik heb gisteren op paris saint germain gezet tegen celtic ik had een bon met score 5+0 het werd 7-1 voor Paris Saint germain heb ik gewonnen?

Dat lijkt me wel. Mocht het om bon van Toto gaan, kun je hem altijd checken bij de sigarenboer.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Wedden op topscorer:


Ook de Champions League gaat deze week (eindelijk) weer los. Dinsdag staan de eerste achtste finales op het programma. Ik heb een blik geworpen op de outrights en zie wel wat value in de topscorers-bets. Cristiano Ronaldo is volgens de bookmakers de grootste kanshebber op de topscorerstitel, hoewel Real Madrid het in de achtste finale ongetwijfeld zwaar gaat krijgen. Mochten ze door Paris Saint Germain worden uitgeschakeld, is de kans aanwezig dat iemand anders negen of meer treffers weet te maken.




Wanneer Real Madrid in de achtste finale verliest, heeft Ronaldo twee wedstrijden om zijn totaal van 9 doelpunten op te schroeven gehad. De concurrentie heeft in het beste geval nog vijf wedstrijden meer om de achterstand in te halen, mits ze de finale halen. Dat laatste zie ik niet gebeuren. De kans dat Ronaldo in de komende twee wedstrijden nog een doelpunt maakt is aanwezig. Daarnaast kunnen ze de achtste finale best overleven. In dat geval heeft Ronaldo nog twee wedstrijden om tot scoren te komen.


Ik speel Ronaldo topscorer @ 1.85 (Unibet, medium).


Alle odds zijn afkomstig van Unibet.

Bericht gewijzigd door richard123 op ma 12 feb. 2018, 10:31
4 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

ik onderschat Cavani en Neymar toch niet, ik denk dat PSG de finale gaat spelen en zelfs winnen.

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op di. 13 feb. 2018, 20:01 schreef yellowboy:

ik onderschat Cavani en Neymar toch niet, ik denk dat PSG de finale gaat spelen en zelfs winnen.

Dan kun je idd low op een van deze twee kunnen spelen (ik zou dan gaan voor Neymar, puur op gevoel). Hoewel Real niet in de beste vorm steekt, denk ik dat ze wel aan het langste eind gaan trekken over twee wedstrijden. In ieder geval hopen op vuurwerk! :)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

20u45

BM-Besiktas o3.5 kaarten @1.43 UB

1/3 gelbe und 0/1 rote karte.jawohl

Bericht gewijzigd door boempatat op di 20 feb. 2018, 21:46
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Kimmich kaart @3.50. Hij staat op 1 kaart van schorsing en het lijkt mij logisch dat hij liever de (overbodige?) terugmatch in Besiktas mist dan een mogelijke topper in de volgende ronde

3 Vind ik leuk's

Dus stel Bayern wint niet met 2 a 3 goals verschil dan zal die alsnog geel pakken om de terugmatch geschorst te zijn zonder dat ze zeker zijn van de kwartfinale? Beetje teveel van het goeie denk ik

0 Vind ik leuk's

Ik ga ook vaak nat op dit soort weddenschappen. Sla hem dus over.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Vidal kaart @2.9 als hy start

Besiktas meeste kaarten@1.35 .duusd erop

1/4karte.ganz einfach

Bericht gewijzigd door boempatat op di 20 feb. 2018, 21:53
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

PSG - Real Madrid > X2 @1,94


Neymar gisteren met brancard van het veld af. Zag er niet goed uit toen hij door zijn enkel ging en ik verwacht hem daarom ook niet over 9 dagen aan de start tegen Real Madrid. Real Madrid lijkt het daarnaast weer op de rit te hebben en hebben de laatste 5 wedstrijden soeverein gewonnen. Ik verwacht dat Real hier gaat counteren. PSG zal vol op de aanval moeten waardoor Real veel ruimte gaat krijgen voor de counter. Verwacht dat deze odd nog wel gaat droppen.


Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op ma 26 feb. 2018, 08:54
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.