Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2017-2018

Aangezien er nog niemand mee begonnen is ,zal ik dan maar :)
Dinsdag 02/08:
Ik begin met het eindverslag(welke ik terug vond) van de heenwedstrijd en een paar tips :

18:30 Qarabag (Aze) - Plzen (Cze)
Heen 0-0: De meeste fans zullen niet van de daken schreeuwen hoe leuk deze wedstrijd was. Het is geen spektakel geworden. We hebben een wedstrijd gezien waarin de thuisploeg domineerde. De thuisploeg toonde goed combinatiespel met vele passes. De bezoekers wachtten rustig af op eigen helft om de counter in te zetten.
Qarabag kwalificeert zich @ 2.6 : Ze zaten vorig jaar ook in de CH L in een poule met Anderlecht (waarvan ze thuis wonnen met1-0 en op Anderlecht verloren met 2-1)Tottenham en Monaco .
FT 1-1 (Plzen scoorde pas in de 85' de gelijkmaker)

19:00 APOEL (Cyp) - Rosenborg (Nor)
Heen 2-1 Rosenborg: Het was een middelmatige wedstrijd . De toeschouwers hadden graag wat meer spannende momenten gezien. Geen van de twee teams kon vandaag het initiatief nemen en domineren. De thuisploeg probeerde te scoren uit lange ballen, terwijl de uitploeg het vooral moest hebben van counters.
Ft 3-0

19:00 Din. Tbilisi (Geo) - Din. Zagreb (Cro)
Heen 2-0 Zagreb: Heb ik geen verslag van ,maar aan de statisieken te zien had Tbilisi meer balbezit,meeste doelpogingen en zelfs meeste corners!
FT 0-1

20:30 Crvena zvezda (Srb) - Ludogorets (Bul)
Heen 2-2: Zwak verdedigend bij de meeste goals.Donnynedved en heb ook wel bloggers zien o2.5@1.90 .
1-2 na 40'

21:00 Dundalk (Irl) - BATE (Blr)
Heen : 1-0 Bate: Bate trof 2x de lat.Volgens Donnynedved is Dundalk zwak.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 30-05-2017 07:08 Voetbal
in 30-05-2017 07:08 Voetbal
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

En de bet is binnen. 2 keurige handsballen van Strootman :smiley: :smiley:

1 Vind ik leuk's

Aangezien Liverpool al zo goed als door is (linke uitspraak in dit CL seizoen overigens), is de odd voor de toernooiwinst van de Engelsen behoorlijk gezakt. Dit pakt goed uit voor de mensen die vertrouwen hebben in een nieuwe eindzege van Real Madrid. Zoals hieronder is weergegeven is de odd voor een toernooizege van Real Madrid momenteel 3.20. In mijn optiek zeer goed te spelen. De Madrilenen wonnen drie van de vier laatste edities van dit toernooi en staan er nu ook prima op. Mocht Real de finale bereiken, zie ik ze winnen van Liverpool. Defensief kunnen de Engelsen het in mijn optiek niet bolwerken tegen Real Madrid. De lastigste horde lijkt op voorhand de tweeluik tegen Bayern München.


Real Madrid wint de Champions League @ 3.20 (Unibet, low).


Bericht gewijzigd door richard123 op Wed 25 Apr 2018, 14:18
1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Dit zijn wel leuke odds inderdaad.

0 Vind ik leuk's
~

Real is na de 1-2 overwinning op Bayern München volgens Unibet weer de favoriet en de odd is inmiddels gezakt naar 2.05.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Morgen staat de Champions League finale op het programma. Een wedstrijd die normaliter op het scherpst van de snede zal worden afgewerkt. Liverpool heeft met name in aanvallend opzicht een sterk elftal. In mijn optiek beschikt verdedigend gezien niet over de beste backs, waardoor het niet ondenkbaar is dat Sergio Ramos zal moeten ingrijpen. Los van het feit dat Ramos een kaartenpakker is, denk ik dat de kans groot is dat hij daadwerkelijk op de bon wordt geslingerd. In datzelfde opzicht is ook Casemiro een speler die ik een gele kaart zie pakken.


Sergio Ramos to get a card @ 2.10 (Unibet, medium)

Casemiro to get a card @ 2.60 (Unibet, low)

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.