Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Duitse Bundesliga 2014-2015

De Duitse Bundesliga staat ook dit seizoen weer garant voor spektakel! Vult Arjen Robben met Bayern München zijn prijzenkast verder aan? Kan Rafael van der Vaart met 'zijn' HSV het hoofd boven water houden? En hoe zal het oranje getinte Hertha BSC het dit seizoen gaan doen?


Bayern München

Eindpositie 2013/2014: 1

Opvallende nieuwkomers: Lewandowski (Borussia Dortmund), Juan Bernat (Valencia)

Seizoensverwachting: Het moet wel heel raar lopen wil het sterrenensemble van trainer Guardiola niet opnieuw landskampioen worden. Helaas denken de bookmakers daar net zo over, maar ik heb wel een andere interessante pick gevonden.

Wedtip: Zal Robert Lewandowski juichen als hij dit seizoen in de Bundesliga tegen Borussia Dortmund scoort? Nee @1.95 (Bwin, pick void als hij niet scoort)


Borussia Dortmund

Eindpositie 2013/2014: 2

Opvallende nieuwkomers: Ramos (Hertha BSC), Immobile (Torino), Ginter (SC Freiburg)

Seizoensverwachting: Borussia Dortmund heeft simpelweg de pech dat het in dezelfde competitie als Bayern München uitkomt. Sterspeler Lewandowski is naar de aartsrivaal vertrokken, maar met de Italiaan Immobile (vorig seizoen goed voor 22 treffers namens Torino) hebben de geelhemden een prima vervanger op de kop weten te tikken. Meer dan de 2e plaats zal er ook deze jaargang echter niet inzitten.

Wedtip: Immobile scoort meer dan 16,5 doelpunten @2.00 (Bwin)


Schalke 04

Eindpositie 2013/2014: 3

Opvallende nieuwkomers: Choupo-Moting (Mainz 05), Barnetta (Eintracht Frankfurt), Sam (Bayer Leverkusen), Aogo (HSV)

Seizoensverwachting: Schalke 04 heeft deze transferperiode behoorlijk ingekocht en wist sterspeler Huntelaar vooralsnog voor de club te behouden. Met verdediger Höwedes als kersverse wereldkampioen moet een plek in de top 4 ook dit seizoen mogelijk zijn.

Wedtip: Schalke 04 eindigt boven VfL Wolfsburg @1.75 (Unibet)


Bayer Leverkusen

Eindpositie 2013/2014: 4

Opvallende nieuwkomers: Calhanoglu (HSV), Drmic (Nürnberg), Wendell (Gremio)

Seizoensverwachting: Bayer Leverkusen lijkt er dit jaar weer een stukje sterker op zijn te geworden. Het vertrek van Can (Liverpool) is een aderlating, maar Drmic zou wel eens het ontbrekende puzzelstukje kunnen zijn. De Zwitser wist vorig seizoen bij degradant Nürnberg met 17 treffers uit te blinken en verdiende daarmee een transfer naar de Duitse subtop.

Wedtip: Bayer Leverkusen eindigt boven VfL Wolfsburg @1.85 (Unibet)


VfL Wolfsburg

Eindpositie 2013/2014: 5

Opvallende nieuwkomers: Jung (Eintracht Frankfurt), Hunt (Werder Bremen), Sissoko (Deportivo La Coruna)

Seizoensverwachting: Met de hierboven genoemde versterkingen doet VfL Wolfsburg weer een stap omhoog. Ik waag echter te betwijfelen of het voldoende zal zijn om Schalke 04 en Bayer Leverkusen voorbij te steken. Wel verwacht ik veel van nieuwkomer Hunt – hij was de afgelopen 2 seizoenen namens Werder Bremen 7 en 11 keer trefzeker en zal bij het offensiever ingestelde VfL Wolfsburg nog vaker voor het vijandelijke doel komen.

Wedtip: Hunt scoort meer dan 6,5 doelpunten @1.95 (Bwin)


Borussia Mönchengladbach

Eindpositie 2013/2014: 6

Opvallende nieuwkomers: Thorgan Hazard (Chelsea), Hahn (Augsburg), Johnson (Hoffenheim), Sommer (Basel), Traore (VfB Stuttgart)

Seizoensverwachting: Borussia Mönchengladbach raakte met Ter Stegen (FC Barcelona) en Arango (Tijuana) 2 steunpilaren kwijt, maar heeft uitstekend ingekocht. Die Föhlen zouden wel eens de verrassing van het seizoen kunnen worden.

Wedtip: 1 unit op een top 4-klassering @7.00 (Betsson, Bwin)


Mainz 05

Eindpositie 2013/2014: 7

Opvallende nieuwkomers: Jara (Nottingham Forest)

Seizoensverwachting: Belangrijkste nieuws is dat de Japanner Okazaki nog altijd de kleuren van Mainz 05 verdedigt. De spits had vorig seizoen met 15 treffers een groot aandeel in de keurige 7e plek. Ook dit jaar zullen we de roodwitten in de middenmoot terug vinden.

Wedtip: -


Augsburg

Eindpositie 2013/2014: 8

Opvallende nieuwkomers: Matavz (PSV), Parker (Mainz 05)

Seizoensverwachting: Augsburg deed het vorig seizoen met een 8e plaats meer dan prima. Matavz en Parker lijken op het eerste oog prima aankopen, maar de ploeg raakte met Hahn wel een talentvolle middenvelder kwijt. Ik zie Augsburg deze voetbaljaargang bovenin het rechterrijtje eindigen.

Wedtip: -


Hoffenheim

Eindpositie 2013/2014: 9

Opvallende nieuwkomers: Baumann (SC Freiburg), Szalai (Schalke 04)

Seizoensverwachting: Bij Hoffenheim vielen vorig seizoen de meeste doelpunten van alle clubs in de Bundesliga (142: 70 voor, 72 tegen). Als trainer Gisdol clubtopscorer Roberto Firmini voor de club weet te behouden zal er ook dit seizoen weer genoeg te beleven zijn in de Rhein-Neckar-Arena.

Wedtip: -


Hannover 96

Eindpositie 2013/2014: 10

Opvallende nieuwkomers: Joselu (Hoffenheim)

Seizoensverwachting: Hannover zal ook dit seizoen genoegen moeten nemen met een plek in de grauwe middenmoot.

Wedtip: -


Hertha BSC

Eindpositie 2013/2014: 11

Opvallende nieuwkomers: Beerens (AZ), Heitinga (Fulham) Schieber (Borussia Dortmund)

Seizoensverwachting: Bij de club uit Berlijn zorgen verdediger Heitinga, vleugelspits Beerens en trainer Luhukay voor een Nederlands tintje. Het Olympia Stadion, dat plaats biedt voor ruim 77.000 toeschouwers, zal ook dit seizoen weer iedere thuiswedstrijd uitverkocht zijn. Toch knap, want zo'n fantastisch elftal heeft Hertha BSC niet. Middenmoot.

Wedtip: -


Werder Bremen

Eindpositie 2013/2014: 12

Opvallende nieuwkomers: Hajrovic (Galatasaray), Garcia (Rangers)

Seizoensverwachting: De tijden dat Werder Bremen, toen nog met een jonge Özil op het middenveld, misschien wel het beste voetbal van Duitsland speelde liggen al een tijdje achter ons. Ook dit seizoen verwacht ik weinig van de club uit het noorden van het land.

Wedtip: -


Eintracht Frankfurt

Eindpositie 2013/2014: 13

Opvallende nieuwkomers: Chandler (Nürnberg), Hasebe (Nürnberg)

Seizoensverwachting: Eintracht Frankfurt zag de talentvolle verdediger Jung naar VfL Wolfsburg verkassen en is er in mijn ogen op achteruit gegaan. Het zal nog een hele klus worden om het degradatiespook buiten de deur te houden, al denk ik dat de ploeg daar op het nippertje in zal slagen.

Wedtip: -


SC Freiburg

Eindpositie 2013/2014: 14

Opvallende nieuwkomers: Mitrovic (Benfica), Mehmedi (Dinamo Kiev), Frantz (Nürnberg)

Seizoensverwachting: SC Freiburg gaat een zeer moeilijk seizoen tegemoet. Ginter (Borussia Dortmund) Hanke (Guizhou) en Baumann (Hoffenheim) diverse steunpilaren kwijt. De ploeg zal moeten knokken tegen degradatie.

Wedtips: SC Freiburg eindigt onder Mainz 05 @1.62 (Unibet), SC Freiburg degradeert @4.50 (Unibet, Betsson)


VfB Stuttgart

Eindpositie 2013/2014: 15

Opvallende nieuwkomers: Kvist (Fulham), Klein (Red Bull Salzburg)

Seizoensverwachting: Nadat interim-manager Huub Stevens VfB Stuttgart afgelopen seizoen ternauwernood voor de Bundesliga wist te behouden diende de Nederlander zijn ontslag in. Dit maakte de weg vrij voor succestrainer Armin Veh – hij loodste de ploeg in 2007 naar de Duitse landstitel. De verwachtingen zijn dus hoog – kunnen Die Schwaben wel naar behoren presteren? Het benodigde materiaal is met spelers als Harnik en Ibisevic in elk geval aanwezig.

Wedtip: VfB Stuttgart eindigt boven Hoffenheim @2.35


HSV

Eindpositie 2013/2014: 16

Opvallende nieuwkomers: Birsa (AC Milan)

Seizoensverwachting: HSV eindigde vorig seizoen als 16e en had dus play-offs nodig om zich ten koste van Greuter Fürth te verzekeren van een nieuw seizoen op het hoogste niveau. Het elftal dat er nu staat is het etiket 'topclub' onwaardig. Die Rothosen gaan opnieuw een moeilijk seizoen tegemoet.

Wedtip: -


1. FC Köln

Eindpositie 2013/2014: -

Opvallende nieuwkomers: Kalas (Chelsea), Osako (1860 München)

Seizoensverwachting: 1. FC Köln legde vorig seizoen beslag op het kampioenschap in de Tweede Bundesliga, en dus is de traditieclub weer terug op het hoogste niveau. De drievoudig landskampioen richt zich in eerste instantie op lijfsbehoud. Met spelers als Ujah en Kalas in de gelederen mag dat geen probleem zijn.

Wedtip: -


SC Paderborn

Eindpositie 2013/2014: -

Opvallende nieuwkomers: Stoppelkamp (1860 München)

Seizoensverwachting: SC Paderborn eindigde afgelopen seizoen op de 2e plaats in de Tweede Bundesliga en dwong daarmee eveneens rechtstreekse promotie af. Voor het eerst in haar 107-jarig bestaan is de club actief op het hoogste niveau. Ik vrees echter dat het bij slechts een seizoen zal blijven.

Wedtip: SC Paderborn degradeert @1.65 (Unibet)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 17-07-2014 12:39 Voetbal
in 17-07-2014 12:39 Voetbal
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Seizoensbetje:

Bayern Specials:
Time of first defeat: Matchday 18-34: Yes, 4/10 @1.75 (Tipico)

Regerend landskampioen Bayern München is de eerste 11 competitieduels zonder kleerscheuren doorgekomen. Dit is het programma voor de speelrondes 12 t/m 17:

Hoffenheim (thuis)
Hertha BSC (uit)
Bayer Leverkusen (thuis)
Augsburg (uit)
Freiburg (thuis)
Mainz 05 (uit)

Ik geef het elftal van Guardiola een goede kans om ook in deze duels haar ongeslagen status te behouden. De groepswinst in de Champions League is al veilig gesteld, dus er is geen enkele reden om spelers te sparen. Na de kerst zie ik Bayern München echter wel een keer onderuit gaan. Zo mogen de roodblauwen in de 2e seizoenshelft nog op bezoek bij clubs als Borussia Dortmund en Wolfsburg. Daarnaast zal Guardiola in die periode met het oog op de knock-out fase van de CL ongetwijfeld meer gaan rouleren.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Topscorer Bundesliga: Alexander Meier, 4/10 @1.50 (BetVictor, Netbet, Comeon)

Met nog 8 speelrondes voor de boeg voert Meier (Eintracht Frankfurt) momenteel met 19 goals de topscorerslijst aan, op de voet gevolgd door Robben (17 goals). De aanvaller van Bayern München raakte echter afgelopen weekeinde geblesseerd en staat volgens Bild 6 tot 8 weken buitenspel. Na Robben volgt er een hele tijd niets - met 13 doelpunten staan Dost (Wolfsburg) en Lewandowski (Bayern München) gedeeld derde. Bayern München en Wolfsburg zijn beiden nog actief in Europa en zijn nu al zo goed als zeker van respectievelijk de eerste en de tweede plaats. Het zou me daarom niets verbazen als dit duo, dat toch al op een respectabele achterstand staat, de komende weken in de competitie veelvuldig rust zal krijgen.

Ondanks de relatief lage odd is deze pick wat mij betreft nog wel het spelen waard. Bet365 en Unibet staan met respectievelijk 1.32 en 1.25 een stuk lager.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.