Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Eredivisie 2025/2026

Een nieuw seizoen vraagt natuurlijk om een nieuw topic. Plaats hier al je Eredivisie-tips voor het nieuwe seizoen! Ik zal aftrappen met:

Sem Steijn scoort meer dan 12,5 goals dit seizoen @2.50 (BetMGM, medium)

Deze weddenschap is te vinden onder de BetMGM Specials. Steijn wist deze line de afgelopen twee seizoenen bij FC Twente met respectievelijk 24 en 17 goals makkelijk te halen en wist daarmee een transfer naar Feyenoord af te dwingen. Bovendien kroonde hij zich vorig seizoen tot topscorer en speler van het jaar in de Eredivisie.

De Rotterdammers zijn natuurlijk wel een maatje groter dan de Tukkers, dus ik voorspel dat hij in De Kuip nog meer voor het vijandelijke doel zal opduiken dan in voorgaande jaren in de Grolsch Veste. In mijn ogen had deze line rond de 17,5 goals moeten liggen, en zelfs dan zou ik de kans van slagen op 50/50 inschatten.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81
in 19-07-2025 02:45 Voetbal
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.