Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Eredivisie (Nederland)

Ik heb nog geen ander topic kunnen vinden rondom de Eredivisie 2020-2021, vandaar dat ik er één gestart ben. Ik heb even wat statistieken opgezocht speciaal gericht op de Eredivisie. Mogelijk interessant om deze met jullie te delen. Mochten er nog Eredivisie achtige wensen zijn, dan kan ik altijd proberen om deze te bemachtigen. Vooral het feit dat er in de tweede helft veel vaker gescoord word is, misschien niet, opmerkelijk. Ik heb bekeken hoe dit voor de laatste 2 seizoenen gegaan is, dit ligt in lijn met de periode 2012 tot aan vandaag.


Both to score, periode 01-01-2012 tot aan nu (full time)

Ja: 58.21% (1499 wedstrijden)

Nee: 41.79% (1076 wedstrijden)


Both to score, periode 01-01-2012 tot aan nu (first half)

Ja: 22.76% (586 wedstrijden)

Nee: 77.24% (1989 wedstrijden)


Both to score, periode 01-01-2012 tot aan nu (second half)

Ja: 29.55% (761 wedstrijden)

Nee: 70.45% (1814 wedstrijden)


Total goals, periode 01-01-2012 tot aan nu

Goals first half: 2383

Goals second half: 3058


0 and 15 minutes: 614 goals

15 and 30 minutes: 793 goals

30 and 45 minutes: 851 goals

45 and 60 minutes: 940 goals

60 and 75 minutes: 913 goals

75 and 90 minutes: 1012 goals

Extra time 1st half: 70 goals

Extra time 2nd half: 241 goals


Op basis van bovenstaande statistieken speel ik morgen de weddenschap FC Emmen tegen VVV-Venlo Both to score YES (second half) @ Tipbet 3,00, zie ook hier: https://www.voetbalwedden.net/statistieken/voetbal/competities/nederland/eredivisie/odds/both-to-score/tweede-helft

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar flappystats
Country flagflappystats in 12-09-2020 19:10 Voetbal
in 12-09-2020 19:10 Voetbal
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mooie tip, Flappy! Zeker nu met die nieuwe strafschoppenregels (hands is hands) verwacht ik meer goals dan in voorgaande jaren. Succes!

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Hoppa, both to score 2nd half in de pocket. Volgende week een nieuwe Eredivisie tip op basis van statistieken. Een meeuw maakt nog geen zomer.

3 Vind ik leuk's

VVV Venlo eindigt boven Fortuna Sittard @2.10 (Unibet, medium)


Deze odd is wat mij betreft een grove fout van Unibet. Sinds de promotie naar de Eredivisie van Fortuna Sittard in 2018 eindigde VVV steevast boven haar provinciegenoot, en ook ditmaal zijn de Noord-Limburgers het seizoen goed begonnen met een knappe 3-5 uitoverwinning bij Emmen. De Venlonaren beschikken over een van de meest ervaren teams van de Eredivisie, en de nieuwe Griekse spits Giorgios Giakoumakis liet met een hattrick direct van zich horen. Fortuna Sittard raakte deze zomer onder meer sterspeler Mark Diemers kwijt aan Feyenoord, en gingen bij hun seizoensouverture met 2-0 onderuit bij FC Twente. Ik verwacht dat de geelgroenen zich dit seizoen wel veilig zullen spelen, maar ik denk niet dat zij boven VVV zullen eindigen.


Directe link naar deze weddenschap:

https://www.unibet.eu/betting/sports/event/1006673577 (onder Matchups)

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 14 sep. 2020, 13:39
9 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

''Op basis van bovenstaande statistieken speel ik morgen de weddenschap FC Emmen tegen VVV-Venlo Both to score YES (second half) @ Tipbet 3,00, zie ook hier: https://www.voetbalwedden.net/statistieken/voetbal/competities/nederland/eredivisie/odds/both-to-score/tweede-helft''


Ehh misschien mis ik iets, maar je benoemt zelf dat BTS - second half op 29.55% ligt, en je op basis van de statistieken speelt, maar vervolgens speel je BTS second half voor een odd van 3.0, wat vertaalt naar 33%. Oftewel je pakt helemaal geen value en je zet juist tegen de statistieken in... 


Als je op die statistiek afgaat zou je pas bij een odd van minimaal 3.38 BTS yes second half moeten nemen, 3.0 is dus te laag. Natuurlijk kan je zeggen dat het per wedstrijd verschilt en andere factoren meespelen, je kan zelfs zeggen dat die stats niet (meer) relevant zijn, maar jij zegt juist expliciet dat je op basis van die genoemde BTS statistieken speelt, wat niet echt logisch is..


4 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Euhm. Ik lig hier al 5 dagen wakker van. Hoe heb ik dit kunnen doen. Iets met een spijker op zijn kop slaan.

0 Vind ik leuk's

Ik plaats vooral weddenschappen op wedstrijden uit de Eredivisie. Misschien dat ik binnenkort een eigen topic ga openen maar dat zien we dan wel. Voor speelronde 3 heb ik de volgende weddenschappen:


3 units op FC Utrecht + Ajax @1.66 bij BetSafe

3 units op PEC Zwolle @2.30 bij Unibet

2 units op Willem II @2.70 bij Betway

Bericht gewijzigd door mbti op ma 21 sep. 2020, 13:56
1 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

FC Twente - FC Groningen > FC Twente to win @2.53 bij Pinnacle

Groningen is echt drama dit seizoen, 1 puntje uit 2 wedstrijden. En dat ene puntje werd behaald tegen de grootste degradatiekandidaat ADO (0-1 door een hele lelijke eigen goal).

Twente gewonnen tegen Fortuna, en een gelijkspel in de Kuip bij Feyenoord. Doen het beter dan verwacht!


Deze odd slaat naar mijn mening echt nergens op, ik speel hem persoonlijk high stake! De kolkende Veste(na coronaomstandigheden aub niet te letterlijk nemen haha) doet altijd wat met de tegenstanders.

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Twente +1.5 goals is ook interessant voor 2.55 (unibet), mocht het onverhoopt 2-2 worden o.i.d. zit je alsnog goed.

1 Vind ik leuk's

Groningen heeft 3 op 6, en heeft verloren tegen PSV... Om daar nu zulke conclusies uit te trekken?


0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Het ding is dat 'n 1-0 er ook wel inzit...

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.