Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Europa League 2019-2020

Eerder vanavond al een nieuw topic rondom de Champions League geopend (voor dit seizoen), deze ontbrak ook voor de Europa League. Bij deze ook wat wedtips en voorspellingen die ik rechtstreeks uit de voorbeschouwingen heb geknipt. Alle credits dus naar de schrijvers van de voorbeschouwingen.


CSKA Moscow - Ludogorets Razgrad: geen wedtip

De motivatie ligt donderdagavond natuurlijk overduidelijk bij Ludogorets, dat in tegenstelling tot CSKA Moskou een goede kans maakt op het bereiken van de knockout-fase van de Europa League. Ik maak mij echter een beetje zorgen over het laatste Europese optreden op vreemde bodem van de Bulgaren, waarin zij met maar liefst 6-0 klop kregen van een afgeroomd Espanyol. Het lijkt mij daarom verstandig om deze wedstrijd voorzichtig te benaderen, en ik raad je aan om in ieder geval eerst de definitieve opstellingen af te wachten. Als de Russen met een B-elftal op de proppen komen zou je een AH +0.5 op de bezoekers kunnen overwegen, maar anders zou ik deze ontmoeting laten lopen. Op dit moment heb ik daarom geen tips.


BSC Young Boys - FC Porto: X-Away win no bet

Ik zat aanvankelijk te denken aan een DNB op FC Porto, maar de odds voor de bezoekers zijn inmiddels al zover gezakt dat die in mijn ogen niet meer de moeite waard zijn. Ik zie echter een prima alternatief in de weddenschap X-Away win no bet @2.05 (Bwin, low). Young Boys zou immers ook met een gelijkspel zeer tevreden zijn - als Rangers weet te winnen bij Feyenoord zou een punt volstaan voor een plaats in de volgende ronde. FC Porto moet natuurlijk winnen, maar gezien de resultaten uit de vorige vier groepswedstrijden is dat zeker geen Abc'tje


Braga - Wolverhampton Wanderers: Wolves kansrijk

Beide teams zijn in goede vorm en weten meerendeel van de wedstrijden af te sluiten met een zege. Toch denk ik dat het kwaliteitsverschil tussen deze teams aanwezig is. Ik zie Wolves als de betere ploeg en denk dat de Premier League-subtopper meer kans maakt op een overwinning dan de bookmakers doen vermoeden. Ik zet draw no bet Wolverhampton Wanderers @2.20 (Netbet, med.)


Feyenoord - Rangers: X-Home win no bet

Feyenoord is in de ogen van de bookmakers licht favoriet, wat natuurlijk alles te maken heeft met de kracht van Het Legioen. Rangers is met zes overwinningen op rij echter in vorm, en was in de onderlinge ontmoeting op Ibrox overduidelijk de bovenliggende partij. Toch ga ik voor de weddenschap X-Home win no bet @2.04 (Betsson, medium). Feyenoord is onder leiding van Advocaat nog ongeslagen, terwijl de bezoekers uit Glasgow aan een punt genoeg hebben om zich definitief te kwalificeren voor de knockout-fase.


Ferencvaros - Espanyol: Onder 2,5 goals

Natuurlijk beschikt Espanyol over het betere spelersmateriaal, maar de motivatie ligt overduidelijk bij Ferencvaros. Ik maak mij echter wat zorgen over het gebrek aan scorend vermogen van de Hongaren, die in hun vier groepswedstrijden pas tweemaal trefzeker waren. In verdedigend opzicht hebben de Hongaren hun zaken met slechts vier tegentreffers echter prima op orde. Ik zet daarom wat kleingeld op de weddenschap Onder 2,5 goals @1.90 (Bet365, low). Espanyol was dit toernooi weliswaar al tien keer trefzeker, maar neemt deze wedstrijd niet meer helemaal serieus. Voor Ferencvaros telt alleen de drie punten, dus de Hongaren gaan bij een eventuele voorsprong de bus parkeren. In mijn ogen had deze odd niet boven de 1.75 uit mogen komen.


Saint-Etienne - Gent: Under 1 goal half time @ 1,99 Pinnacle

Saint-Etienne heeft een zege nodig, maar de Fransen zullen waarschijnlijk niet vanaf het begin vol voor de aanval gaan, gelet op het gevaar van Gent in de omschakeling. Voor de Belgen zou een gelijkspel ook een goed resultaat zijn. Een voorzichtige start van de wedstrijd zou niet vreemd zijn. Under 1 goal half time @1,99 (Pinnacle, medium). 


Istanbul Basaksehir - Roma: Over 1,5 goals second half @ 2.05 William Hill

Basaksehir is momenteel prima in vorm. Desondanks is Roma in de odds de favoriet. De odds voor uitwinst staan waarschijnlijk net iets te laag. Basaksehir scoort in deze groepsfase vooral in de tweede helft. Ik ga voor een over na de rust. Over 1,5 goals second half @2,05 (William Hill, medium). 


FC Olexandriya - Wolfsburg: geen wedtips

Oleksandria heeft eigenlijk een zege nodig, terwijl Wolfsburg ook voor een punt zou kunnen gaan. In uitduels speelt Wolfsburg nooit heel aanvallend. De odds voor een uitzege staan iets te laag, ook als je bedenkt dat Saint-Etienne en Gent bij Oleksandria al punten verspeelden. Tussen de aangeboden bets zie ik weinig value. Geen bets voor dit duel.


Wolfsberger AC - Borussia Moenchengladbach: Both to score @ 1,70 Bwin

Beide teams maken nog kans op de volgende ronde. Gladbach zal zich niet opnieuw willen laten verrassen door Wolfsberg, maar de recente resultaten van de Duitsers in uitwedstijden zijn niet goed. Aangezien het verdedigingscentrum bij de bezoekers ontbreekt, zie ik de thuisploeg wel een doelpunt maken. De odds voor BTS zijn niet fantastisch, maar nog wel speelbaar. BTS @1,70 (Bwin, medium). 

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 27-11-2019 23:29 Voetbal
in 27-11-2019 23:29 Voetbal
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ter aanvulling, ik speel de tips:

  • Ferencevaros win (draw no bet)
  • Feyenoord - Rangers: X2
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Hieronder de loting voor de Europa League:


De wedstrijden in de achtste finale worden op 5 augustus gespeeld. De UEFA respecteert bij deze duels het thuisvoordeel voor de ploegen die returnwedstrijden spelen. Voor Sevilla – AS Roma en Inter – Getafe is dit niet het geval: zij kwamen nog niet tegen elkaar in actie en zullen een rechtstreeks duel spelen in Duitsland.


Ook de kwartfinales (10/11 augustus) en halve finales (16/17 augustus) gaan over één duel en worden gespeeld in Duitsland. Duisburg, Düsseldorf, Keulen en Gelsenkirchen zijn de speelsteden. De finale wordt op 21 augustus gespeeld in Keulen.

1 Vind ik leuk's

Ik vind het hele Corona gebeuren maar niks, maar deze vorm om de europa league te beslissen is de best denkbare keuze denk ik.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.