Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Amerikaanse MLS

Beste Betters,

Ik gok al langere tijd op Major League Soccer.
Er veranderd veel in deze competities waardoor de odds soms aantrekkelijk kunnen zijn.

Toch ben ik nog op zoek naar sites met goede informatie of een goede tipper.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Groeten,

Betflag
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betflag
Country flagbetflag in 23-08-2015 19:11 Voetbal
in 23-08-2015 19:11 Voetbal
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mlsexpert.blogabet.com

deze kerel heeft wel vaak goede info over MLS zou hem ook alleen daarin volgen
0 Vind ik leuk's
Ik volg de MLS al een jaar of 2 en ben sinds 3 maanden mn stats gaan bijhouden. Ik kom uit op maar lieft 24% yield op MLS in deze 3 maanden tijd. (Of je het gelooft of niet ;-) ).

Zal mijn tips wel vaker hier op het forum plaatsen.
0 Vind ik leuk's
stiletto28:
mlsexpert.blogabet.com

deze kerel heeft wel vaak goede info over MLS zou hem ook alleen daarin volgen


Bedankt!

rodajc:
Ik volg de MLS al een jaar of 2 en ben sinds 3 maanden mn stats gaan bijhouden. Ik kom uit op maar lieft 24% yield op MLS in deze 3 maanden tijd. (Of je het gelooft of niet ;-) ).

Zal mijn tips wel vaker hier op het forum plaatsen.


Ik geloof je wel. Ik zit zelf op 112% (ROI) bij MLS. Door de vele veranderingen kun je echt value vinden en winst maken.
0 Vind ik leuk's
Mijn tip voor vannacht: Chicago Fire - New York Red Bulls: NY Red Bulls +0 AH (zelfde als DNB), 1.93 op SBObet

Uitleg staat op mn bloga.
0 Vind ik leuk's
Jammer, erg goede prestatie can Chicago, NY was niet gemotiveerd genoeg om deze wedstrijd naar hun toe te trekken. Wedstrijd met veel fouten aan beide kanten, maakte het wel leuk om naar te kijken.


Voor Zaterdag alvast een tip: New York City - Columbus Crew over 3.25 goals @1.92 op sbobet
0 Vind ik leuk's
Ennn nog een tipje voor zondag nacht:

Orlando City - Chicago Fire over 2.5 @1.86 op sbobet
Uitleg: ( youknow.blogabet.com/9758772/Orlando-City-SC-Chicago-Fire )
0 Vind ik leuk's
rodajc:
Mijn tip voor vannacht: Chicago Fire - New York Red Bulls: NY Red Bulls +0 AH (zelfde als DNB), 1.93 op SBObet

Uitleg staat op mn bloga


Ik heb ook op NY ingezet. Echt zonde dat ze niet wonnen. Normaal moet dit geen probleem zijn
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht/morgenvroeg:

O2,5 bij San Jose Earthquakes - Los Angeles Galaxy voor een odd van 1.80 bij unibet.

Is echt een soort derby deze wedstrijd. LA Galaxy scoort als een malle de laatste tijd. Maar ook San Jose Earthquakes doet het prima. Verwacht veel goals hier. Robbie Keane to score is ook goed te pakken.
0 Vind ik leuk's
San Jose's verdediging is wel erg verbeterd, 4/5 clean sheets uit de laatste 5 wedstrijden. Vooral Bernárdez staat sterk achterin. LA heeft dan wel de sterkste aanval uit de hele MLS, word een interessante wedstrijd. Succes.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.