Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Noorse Eliteserien 2011

Een pick voor vandaag in de Noorse Eliteserien in de wedstrijd Lillestrøm - Molde:
[B]
Ujah to score 3/10 @2.35 (Betsson)[/B]
Lillestrøm weet het net dit seizoen goed te vinden. Met maar liefst 19 doelpunten in zes wedstrijden heeft het veruit de meeste doelpunten weten te maken, en met Anthony Ujah levert het ook de topscorer. Omdat Lillestrøm echter ook vrij veel doelpunten tegen krijgt (10 tegengoals) is het slechts terug te vinden op de zevende plek.
Ujah heeft in 540 minuten voetbal 8 goals gemaakt (gemiddeld 1 goal per 68 minuten). In de laatste wedstrijd (uit tegen Frederikstad) was Ujah ook trefzeker (1-1).
Het Molde van manager Ole Gunnar Solskjaer laat net als Lillestrøm wel eens een steekje vallen in de verdediging. In 6 wedstrijden heeft het al 12 tegendoelpunten moeten verwerken (gemiddeld 2 per wedstrijd).
Aan de kant van Molde zal verdediger Steenslid ook deze wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. Hij heeft dit seizoen nog niet op het veld gestaan, maar was vorig seizoen met 23 wedstrijden (waarvan 1 als invaller) een van de sterkhouders in het team van Solskjaer.
Vorig seizoen eindigde deze wedstrijd in een 1-1 gelijkspel. Ujah tekende voor het doelpunt van Lillestrøm.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 16-05-2011 14:49 Voetbal
in 16-05-2011 14:49 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanx Jeroen! Hoop dat mensen er wat aan gehad hebben. Hoor dat graag in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
helaas niet gescoord, maar vond het wel een goede pick hoor vooraf.....ondanks de mindere resultaten de afgelopen dagen vind ik je een topper(Y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
helaas niet gescoord, maar vond het wel een goede pick hoor vooraf.....ondanks de mindere resultaten de afgelopen dagen vind ik je een topper(Y)

Helemaal mee eens.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
suprer:
helaas niet gescoord, maar vond het wel een goede pick hoor vooraf.....ondanks de mindere resultaten de afgelopen dagen vind ik je een topper(Y)
Helemaal mee eens.

doelpunten aantal bij lillestrom is ietwat vertekenend omdat ze de eerste wedstrijd met 7-0 wonnen van stabaek volgens mij......maar goed...t kan altijd net ff anders lopen.......
0 Vind ik leuk's
I.v.m. met de zeer tragische gebeurtenissen van gisteren zijn alle wedstrijden in Noorwegen dit weekend afgelast. Pas in de loop van volgende week wordt bepaald wanneer deze ingehaald worden.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
I.v.m. met de zeer tragische gebeurtenissen van gisteren zijn alle wedstrijden in Noorwegen dit weekend afgelast. Pas in de loop van volgende week wordt bepaald wanneer deze ingehaald worden.

Meer dan logisch (y)
0 Vind ik leuk's
Enorm trieste gebeurtenis had zoiets echt nooit verwacht. Alle tips van Noorse wedstrijden komen dan ook te vervallen en kunnen uiteraard later weer ingevuld worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.