Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Premier League 2022-2023

De Premier League staat op het punt van beginnen! Manchester City gaat natuurlijk voor titelprolongatie, maar het Liverpool van Virgil van Dijk en het Manchester United van Erik ten Hag zitten op het vinkentouw. Ook de Engelse degradatiestrijd belooft weer ontzettend spannend te worden. Het is dus de hoogste tijd voor de algemene voorbeschouwing op het nieuwe seizoen 2022-2023!



Manchester City

Eindklassering 2021-2022: 1

Opvallende nieuwkomers: Erling Haaland, Kalvin Phillips


Het Manchester City van Pep Guardiola gaat dit seizoen voor zijn vijfde landskampioenschap in zes jaar en is dus de logische topfavoriet voor titelprolongatie. The Citizens raakten met Raheem Sterling, Gabriel Jesus en Fernandinho enkele belangrijke spelers kwijt, maar haalde daar met Kalvin Phillips en natuurlijk Erling Haaland prima vervangers voor terug. Met name Haaland heeft de potentie om uit te groeien tot een regelrechte sensatie in de Premier League. Met dit materiaal kan het bijna niet anders dan dat Manchester City zowel in de Premier League als in de Champions League mee gaat doen om de prijzen.


Liverpool

Eindklassering 2021-2022: 2

Opvallende nieuwkomers: Darwin Nunez, Fabio Carvalho


Als er een ploeg is die Manchester City van de troon kan stoten, dan is het wel Liverpool. Niet voor niets scheelde het maar een haartje of de Engelse landstitel was op de allerlaatste speeldag naar Anfield Road gegaan. Toch lijkt de formatie van Jürgen Klopp net wat zwakker dan vorig seizoen. Met Sadio Mané zagen The Reds een van hun beste spelers zijn biezen pakken, terwijl de van Benfica overgekomen nieuwkomer Darwin Nunez zich buiten de Portugese competitie nog moet bewijzen. De transfermarkt is nog even open, maar ik vrees dat Liverpool met de huidige selectie net tekort zal komen in de Engelse titelstrijd.


Chelsea

Eindklassering 2021-2022: 3

Opvallende nieuwkomers: Kalidou Koulibaly, Raheem Sterling


Chelsea eindigde vorig seizoen op gepaste afstand van Manchester City en Liverpool, die allebei torenhoog boven de rest uitstaken. The Blues hopen het gat dit seizoen enigszins te kunnen dichten met het aantrekken van Kalidou Koulibaly en Raheem Sterling, al verkoos Romelu Lukaku een terugkeer naar Inter boven een langer verblijf in Londen. Chelsea zal ongetwijfeld weer mee doen in de strijd om Champions League-kwalificatie, maar het verschil in kwaliteit met Liverpool en met name Manchester City blijft immens. Ik zie de ploeg van Thomas Tuchel daarom niet als serieuze titelkandidaat.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 25-07-2022 20:19 Voetbal
in 25-07-2022 20:19 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.