Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Serie A 2022-2023

De Italiaanse Serie A staat op het punt van beginnen! De strijd om de Scudetto belooft weer ontzettend spannend te worden, met onder meer Inter, Napoli en Juventus in het kielzog van titelverdediger AC Milan. Ook de strijd om Europees voetbal zal weer het nodige spektakel opleveren, evenals de felle strijd tegen degradatie!



AC Milan

Eindpositie 2021-2022: 1

Opvallende nieuwkomers: Divock Origi, Charles De Ketelaere


AC Milan kwam vorig seizoen als winnaar uit de strijd, na een spannende nek-aan-nekrace met stadsgenoot Inter, waardoor het voor het eerst sinds in elf jaar eindelijk weer eens beslag wist te leggen op de Scudetto. Met het aantrekken van Divock Origi en Charles De Ketelaere gingen de Rossoneri deze zomer op de Belgische tour, al raakten zij met het vertrek van Franck Kessie naar FC Barcelona wel een van hun beste spelers kwijt. Natuurlijk gaat AC Milan zich ook dit seizoen weer mengen in de Italiaanse titelstrijd, al betwijfel ik of de topclub voldoende kwaliteit heeft om zijn aartsrivalen op afstand te houden.


Inter

Eindpositie 2021-2022: 2

Opvallende nieuwkomers: Romelu Lukaku, Joaquin Correa, Andre Onana


Inter is ook dit seizoen weer de voornaamste uitdager van AC Milan in de strijd om de Italiaanse titel. Mede dankzij de terugkeer van Romelu Lukaku op het oude nest is de selectie van de Nerazzuri zowaar nog sterker dan vorig jaar, dus dit maakt de Milanezen voor mij de topfavoriet voor het winnen van de landstitel. De enige smet op Inter's transferzomer is het mislopen van de Braziliaanse verdediger Bremer, die de voorkeur gaf aan een overgang naar Juventus.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 3-08-2022 13:48 Voetbal
in 3-08-2022 13:48 Voetbal
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.