Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Spaanse Primera Division 2014-2015

Op 23 augustus gaat ook in Spanje de bal weer rollen! Kan Atletico Madrid haar landskampioenschap succesvol verdedigen, of stellen FC Barcelona en Real Madrid orde op zaken? En wie moeten alle zeilen bijzetten om degradatie af te wenden?



Atletico Madrid
Eindpositie 2013/2014: 1
Opvallende nieuwkomers: Mandzukic (Bayern München), Oblak (Benfica), Correa (San Lorenzo)
Seizoensverwachting: Atletico Madrid heeft met het Spaanse landskampioenschap en een finaleplaats in de Champions League natuurlijk een superseizoen achter de rug. Succestrainer Diego Simeone bleef de club trouw, maar met Courtois, Diego Costa, Filipe Luis en David Villa pakten diverse sterkhouders hun biezen. Prolongatie van de landstitel lijkt onwaarschijnlijk voor Los Colchoneros, maar helaas denken de bookmakers daar net zo over. Toch heb ik denk wel een interessante seizoensweddenschap gevonden. Afgelopen seizoen waren er in de Spaanse Primera Division maar liefst 15 spelers die minimaal 14 keer het net vonden. Ik acht Mandzukic daar ook wel toe in staat.
Wedtip: Mandzukic over 13,5 doelpunten in de Primera Division @1.70 (Bwin)

FC Barcelona
Eindpositie 2013/2014: 2
Opvallende nieuwkomers: Suarez (Liverpool), Rakitic (Sevilla), Bravo (Real Sociedad), Ter Stegen (Borussia Mönchengladbach)
Seizoensverwachting: Een driemans voorhoede bestaande uit Neymar, Messi en Suarez is op papier natuurlijk om je vingers bij af te likken, maar geweldige voetballers vormen nog niet altijd een goed team. Daarnaast lijkt Xavi op weg naar de uitgang van Camp Nou – de middenvelder was misschien wel de belangrijkste schakel in het tiki-taka van de afgelopen jaren bij de Azulgrana. Daarnaast miste Messi vorig seizoen de scherpte van voorgaande seizoenen. Ik heb het gevoel dat Messi wat verzadigd is bij FC Barcelona en verwacht een moeizaam seizoen voor de Catalanen.
Wedtip: FC Barcelona eindigt onder Real Madrid @1.75 (Unibet)

Real Madrid
Eindpositie 2013/2014: 3
Opvallende nieuwkomers: Kroos (Bayern München)
Seizoensverwachting: Real Madrid is voor mij de voornaamste titelfavoriet voor dit seizoen. De Koninklijke hield zich tot dusverre relatief rustig op de transfermarkt, maar heeft met Kroos wel een echte topper binnen gehaald. Kwaliteit boven kwantiteit dus. Daarnaast lijkt ook WK-revelatie James Rodriguez naar de hoofdstad te komen. Di Maria en Khedira keren de club waarschijnlijk de rug toe. Met name Di Maria kende een prima seizoen, maar James Rodriguez is in mijn ogen zeker niet minder en vers bloed kan een elftal goed doen.
Wedtip: Kroos wint dit seizoen de landstitel met Real Madrid @2.00 (Bwin)

Athletic de Bilbao
Eindpositie 2013/2014: 4
Opvallende nieuwkomers: Aurtenetxe (Celta de Vigo)
Seizoensverwachting: Zoals je wellicht weet maakt de club enkel gebruik van spelers die Baskisch bloed door hun aderen hebben stromen – romantiek in het profvoetbal, waar zie je dat tegenwoordig nog? Door die gedachte maken de roodwitten het zich echter wel extra moeilijk qua nieuwe versterkingen. Hoe zal het elftal van manager Ernesto Valverde zich houden zonder de onlangs naar Manchester United vertrokken Ander Herrera?
Wedtip: -

Sevilla
Eindpositie 2013/2014: 5
Opvallende nieuwkomers: Iago Aspas (Liverpool), Pareja (Spartak Moskou)
Seizoensverwachting: Sevilla kende een topjaar, want behalve de prima 5e plaats in eigen land wist de ploeg beslag te leggen op de Europa League. Met het vertrek van Rakitic raakte de ploeg haar beste speler kwijt, maar een plek in de subtop moet opnieuw mogelijk zijn.
Wedtip: -

Villareal
Eindpositie 2013/2014: 6
Opvallende nieuwkomers: Dos Santos (FC Barcelona), Rukavina (Real Valladolid), Espinosa (FC Barcelona)
Seizoensverwachting: Villareal kende een goed seizoen. De ploeg wist haar selectie tot dusverre redelijk intact te houden, dus een plek in het linkerrijtje moet ook dit seizoen mogelijk zijn voor de mannen van manager Marcelino.
Wedtip: -

Real Sociedad
Eindpositie 2013/2014: 7
Opvallende nieuwkomers: Finnbogason (SC Heerenveen), Ifran (Deportivo La Coruna)
Seizoensverwachting: Kan aankoop Finnbogason ook in Spanje de doelpunten aan een rijgen? Als de IJslander zich goed aan weet te passen verwacht ik de club uit Spaans Baskenland wederom in het linkerrijtje.
Wedtip: -

Valencia
Eindpositie 2013/2014: 8
Opvallende nieuwkomers: Andre Gomes (Benfica), Cissokho (Liverpool), De Paul (Racing Club)
Seizoensverwachting: Valencia kende een matig seizoen en hoopt dat het onder de nieuwe trainer Nuno Esprit0 Santo beter zal vergaan. Los Che hebben aardig ingekocht, maar missen in mijn ogen nog altijd een spits met een neusje voor de goal. Zolang daar geen verandering in komt vrees ik wederom een moeizaam seizoen.
Wedtip: -

Celta de Vigo
Eindpositie 2013/2014: 9
Opvallende nieuwkomers: Cabral (Arsenal Sarandi), Planas (FC Barcelona)
Seizoensverwachting: Met Rafinha (FC Barcelona) en Aurtenetxe (Athletic de Bilbao) raakten de blauwhemden 2 sterkhouders kwijt. Desalniettemin reken ik opnieuw op een plek in de middenmoot.
Wedtip: -

Levante
Eindpositie 2013/2014: 10
Opvallende nieuwkomers: Victor Perez (Real Valladolid)
Seizoensverwachting: De kans dat Levante doelman Navas kwijt raakt is groot. Dat zou een forse aderlating zijn, want de Costa Ricaan is een van de beste keepers van de Primera Division. Desalniettemin denk ik niet dat Levante in degradatiegevaar zal komen.
Wedtip: -

Malaga
Eindpositie 2013/2014: 11
Opvallende nieuwkomers: Rosales (FC Twente), Boka (VfB Stuttgart), Luis Alberto (Liverpool)
Seizoensverwachting: Van de aankopen van Malaga ben ik niet onder de indruk. Ik denk dat een plek in de grauwe middenmoot opnieuw het hoogst haalbare is.
Wedtip: -

Rayo Vallecano
Eindpositie 2013/2014: 12
Opvallende nieuwkomers: Boateng (Fulham), Manucho Goncalves (Real Valladolid), Antonio Amaya (Real Betis)
Seizoensverwachting: Rayo Vallencano wordt door de bookmakers gezien als een van de vele degradatiekandidaten, maar met de nieuwe aankopen acht ik dat elftal van Paco Jemez zich wel veilig zal spelen.
Wedtip: -

Getafe
Eindpositie 2013/2014: 13
Opvallende nieuwkomers: Alvaro Vazquez (Swansea City), Hinestroza (La Equidad)
Seizoensverwachting: Te groot voor het tafellaken, te klein voor het servet. Rechterrijtje.
Wedtip: -

Espanyol
Eindpositie 2013/2014: 14
Opvallende nieuwkomers: Caicedo (Al-Jazira), Nestor Diaz (Sevilla), Bifouma (West Bromwich Albion)
Seizoensverwachting: Espanyol zou wel eens de verrassing van het seizoen kunnen worden. De sterke aanvaller Caicedo, die afgelopen zomer met Ecuador op het WK actief was, zou wel eens het verschil kunnen maken. Ook de andere aankopen geven de tweede ploeg van Barcelona een kwaliteitsinjectie. Een plek in het linkerrijtje moet mogelijk zijn.
Wedtip: -

Granada
Eindpositie 2013/2014: 15
Opvallende nieuwkomers: Oier (FC Barcelona), Akrong (Guadalajara), Douglas Santos (Udinese)
Seizoensverwachting: Granada wist vorig seizoen op de slotdag de degradatiezone te verlaten. De selectie van Granada kent maar liefst 24 (!) nieuwe gezichten ten opzichte van voor de zomerstop (huurlingen inbegrepen). Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik waag een gokje en ga met 1 unit voor degradatie.
Wedtip: Granda degradeert @15.00 (Bwin)

Elche
Eindpositie 2013/2014: -
Opvallende nieuwkomers: Tyton (PSV), Christensen (FC Kopenhagen)
Seizoensverwachting: Elche eindigde vorig seizoen slechts 1 punt boven de degradatiestreep en moet ook dit jaar proberen het degradatiespook buiten de deur te houden.
Wedtip: -

Almeria
Eindpositie 2013/2014: -
Opvallende nieuwkomers: Jurado (Villareal), Hemed (Real Mallorca), Julian (Sevilla)
Seizoensverwachting: Ook Almeria wist ternauwernood aan een terugkeer naar de Segunda Division te ontsnappen. Gezien de huidige selectie wordt het ook dit seizoen weer billen knijpen.
Wedtip: -

Eibar
Eindpositie 2013/2014: -
Opvallende nieuwkomers: Raul Navas (Real Sociedad)
Seizoensverwachting: Eibar vertolkt momenteel de voetbaldroom van iedere Spaanse voetbalclub. Twee jaar geleden was de club uit Spaans Baskenland immers nog actief in de Segunda B, het derde niveau van het land. Los Armeros kroonden zich vorig seizoen echter tot kampioen van de Segunda Division, waardoor de roodblauwen dit jaar hun debuut op het hoogste niveau mogen maken. Stiekem hoop ik dat het sprookje van het lelijke eendje nog even voortduurt.
Wedtip: -

Deportivo La Coruna
Eindpositie 2013/2014: -
Opvallende nieuwkomers: Cuenca (FC Barcelona)
Seizoensverwachting: Deportivo La Coruna eindigde als 2e in de Segunda Division en keert na een afwezigheid van een seizoen weer terug in de Primera Division. Kan de club, die in het seizoen 2003/2004 nog de halve finale van de Champions League haalde, zich handhaven op het hoogste niveau?
Wedtip: -

Cordoba
Eindpositie 2013/2014: -
Opvallende nieuwkomers: Jose Carlos (Rayo Vallecano), Cartabia (Valencia)
Seizoensverwachting: Cordoba kwam in de Segunda Division niet verder dan de 7e plaats, maar wist via de play-offs alsnog promotie naar het hoogste niveau af te dwingen. Langer dan een seizoen zal het avontuur van de groenwitten waarschijnlijk echter niet duren.
Wedtip: -
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 20-07-2014 11:11 Voetbal
in 20-07-2014 11:11 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie voorbeschouwing weer.

1 punt: Finnbogason komt niet uit Finland, net zoals b.v. Sander Duits niet uit Duitsland komt. ;-)
0 Vind ik leuk's
Finnbogason komt inderdaad uit Ijsland.

Mooie voorbeschouwing, vooral die bet op Mandzukic over 13,5 goals is erg goed gevonden!!
0 Vind ik leuk's
Word een mooi duel dit jaar met Real vs Barca! :d
0 Vind ik leuk's
futre:
Mooie voorbeschouwing weer.

1 punt: Finnbogason komt niet uit Finland, net zoals b.v. Sander Duits niet uit Duitsland komt. ;-)


Scherp! Aangepast.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Levante - Almeria:

Zal Verza een gele kaart krijgen? Ja, 4/10 @2.30 (Betsson)

Voor redenering zie:
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/levante-almeria-02-11-2014/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Celta de Vigo - Sevilla: Sevilla AH +0, 4/10 @1.84 (Dafabet)

Voor onderbouwing zie:
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/celta-vigo-sevilla-10-05-2015/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Real Madrid - Getafe
Zaterdag 23 mei - 20.30 uur.

Pick: Martin Odegaard to make his debut: YES @2.00 UNIBET 4/10

Beetje vroeg misschien aangezien er nog geen nieuws of iets dergelijks bevestigd is.

Real Madrid en Getafe spelen beide voor niks meer, dus dit zou een goed moment kunnen zijn voor Odegaard om dan zijn debut te maken. Normaal Gesproken speelt Odegaard zijn wedstrijd voor Real Madrid Castilla, die in Segunda Division B uitkomt, maar de competitie is daar inmiddels al afgelopen....

De verwachting is wel dat Odegaard zijn debut in deze wedstrijd zal gaan maken, maar zoals ik al zei niks is hierover nog bevestigt.

Het is misschien een risico om deze bet al zo vroeg te zetten, maar Unibet VOID deze bet als hij niet minimaal opgenomen word in de wedstrijd selectie.... Word hij dat wel dan denk ik dat de kans ook groot is dat hij zijn debut zal gaan maken.
0 Vind ik leuk's
Ik speel m mee, wel maar voor 1.85.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Real Madrid - Getafe
Zaterdag 23 mei - 20.30 uur.

Pick: Martin Odegaard to make his debut: YES @2.00 UNIBET 4/10

Beetje vroeg misschien aangezien er nog geen nieuws of iets dergelijks bevestigd is.

Real Madrid en Getafe spelen beide voor niks meer, dus dit zou een goed moment kunnen zijn voor Odegaard om dan zijn debut te maken. Normaal Gesproken speelt Odegaard zijn wedstrijd voor Real Madrid Castilla, die in Segunda Division B uitkomt, maar de competitie is daar inmiddels al afgelopen....

De verwachting is wel dat Odegaard zijn debut in deze wedstrijd zal gaan maken, maar zoals ik al zei niks is hierover nog bevestigt.

Het is misschien een risico om deze bet al zo vroeg te zetten, maar Unibet VOID deze bet als hij niet minimaal opgenomen word in de wedstrijd selectie.... Word hij dat wel dan denk ik dat de kans ook groot is dat hij zijn debut zal gaan maken.


Waar kan je deze vinden bij Unibet?
0 Vind ik leuk's
Bij Primera Division en dan Player Specials
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.