Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 10 jul. 2017, 16:29 schreef Mangata:

TIP: Sam Larsson stays at Heerenveen @3.00 Unibet


Wil zelf dolgraag naar Serie A, maar daar zouden ze de hoofdprijs vragen, Feyenoord was andere optie maar die hebben nu Boëtius. Blijft dus.

 

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Larsson lijkt een transfer aan het afdwingen te zijn. Meld zich 'ziek' voor de training maar vervolgens is door een collega gespot op he terras in het centrum van Heerenveen. 

Lijkt mij niet verstandig om dus op Sam Larsson to stat at Heerenveen te wedden.

0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
Op ma. 10 jul. 2017, 17:01 schreef vw-support:
Op ma. 10 jul. 2017, 16:29 schreef Mangata:

TIP: Sam Larsson stays at Heerenveen @3.00 Unibet




Wil zelf dolgraag naar Serie A, maar daar zouden ze de hoofdprijs vragen, Feyenoord was andere optie maar die hebben nu Boëtius. Blijft dus.


 

 Hij is zelf maar al te graag op zoek naar een transfer. Hij is ook al niet mee op trainingskamp als ik het goed heb. Ik denk dat Heerenveen nu wel doorheeft dat ze hem moeten verkopen. Anders gaat hij alleen maar met tegenzin spelen. Lijkt mij ook niet verstandig om daar op te wedden.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 10 jul. 2017, 16:09 schreef tipsvoorwinst:

Mbappe Monaco


1.95 Unibet
high stake


#BerzerkBet


 

 Zal hij dan toch blijven? Iemand nog een idee hoe de status rondom een transfer van hem is? Ik denk zelf dat hij wel weg wil, maar ik heb zover alleen geruchten gehoord dat PSG en Arsenal het concreetst waren.

0 Vind ik leuk's
Volgens Pique blijft neymar bij Barcelona.
Piqué heeft een foto samen met neymar gepost op instagram en heeft daarbij het tekst neergezet " hij blijft" in het Spaans.
Je kan nog zetten op unibet neymar blijft bij Barcelona @ 3,75
0 Vind ik leuk's
Op ma. 24 jul. 2017, 00:16 schreef namka: Volgens Pique blijft neymar bij Barcelona.
Piqué heeft een foto samen met neymar gepost op instagram en heeft daarbij het tekst neergezet " hij blijft" in het Spaans.
Je kan nog zetten op unibet neymar blijft bij Barcelona @ 3,75
Inmiddels na bericht van piqué is de notering gedaald naar 1.20
0 Vind ik leuk's
Mbappe naar Real odd 2.10 op Unibet, diverse media beweren nu dat er een akkoord is.
0 Vind ik leuk's

Van persie naar feyenoord? 1,55 op leovegas zie ik net. Iemand meer info?

0 Vind ik leuk's

Van Persie schijnt rond te zijn met Feyenoord. Beide partijen willen heel graag. Enige vraag is of het Van Persie lukt zijn nog een jaar lopend contract te ontbinden bij Fenerbache, zoals Sneijder heeft gedaan bij Gala. Feyenoord kan immers geen transfersom ophoesten.

Vreemd dat Unibet deze weddenschap niet aanbiedt. Leovegas maakt gebruikt van dezelfde aanbieder als Unibet zo aan de odds en weddenschappen te zien.

0 Vind ik leuk's

Kranten schrijven dat hij om 7 uur wordt gepresenteerd. Met de transfer van oxlaide chamberlain hebben ze al een vervanger gehaald voor de 10 positie. Dus coutinho naar barcelona 2,00 @unibet

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.