Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Uitgelekt promotiemateriaal voor de nieuwe shirts van Arsenal wijst erop dat Alexis Sánchez en Mesut Özil zullen blijven. Het duo is te zien op de reclame-uitingen voor het nieuwe tenue van the Gunners. (Daily Mirror)
Lees meer op www.voetbalzone.nl

0 Vind ik leuk's
Dat zegt niks, is gewoon een foto. Datum staat al vast, dus je kan niet tegen iemand zeggen dat ie er niet op mag. Bovendien is 99,9% wat op voetbalzone komt te staan bullshit.
0 Vind ik leuk's
Mocht die ergens te betten zijn : Alves van Juventus naar Manchester City
0 Vind ik leuk's
darmian naar juventus @3,00 bij unibet.
darmian wordt overbodig geschat bij manchester united en wil ook graag weg en de kans op een vertrek wordt dus aardig groot geschat.
Juve mist een rechts achter aangezien Dani Alves al zo goed als zeker weg is en ze hebben dus wel interresse in darmian en zien hem graag als de vervanger van dani alves en darmian zou zelf ook graag naar juve gaan.
0 Vind ik leuk's
How much is the fish?
Leuke pick Quibun, ik doe met je mee. Extra info nog:
http://www.plazadeportiva.com/la-juventus-se-lanza-a-por-darmian-y-deja-a-cancelo-como-alternativa

moet je ff naar engels vertalen.
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem gisteren ook meegepakt. Normaal gesproken laat ik dit soort lage odds wel schieten aangezien ik het risico nét ff te groot vind. Maar gezien het vertrek van Aves aanstaande en de zoektocht naar een vervanger lijkt Darmian ook een logische vervanger.
0 Vind ik leuk's
En daarbij (vooral) ook dat hij niet altijd speelde. Als er dan een club komt als Juve die net CL finale heeft gespeeld, dan kun je geen nee zeggen lijkt me :)
0 Vind ik leuk's
Paris Saint-Germain maakt zich op voor een megadeal, meldt The Times. De Franse club wil meer dan 60 miljoen pond, omgerekend ruim 68 miljoen euro, uittrekken om Sergio Agüero over te kopen van Manchester City.

De hoofdstedelingen geloven dat de Argentijn bereid is in te stemmen met de transfer vanwege zijn moeilijke relatie met manager Pep Guardiola, die de voorkeur geeft aan Gabriel Jesus in de voorhoede. Bovendien wil Guardiola nog een aanvaller van naam naar het Etihad Stadium halen. Alexis Sánchez (Arsenal) is daarvoor serieus in beeld.


@ 16.00 bij uni
0 Vind ik leuk's
Update darmian naar juventus is gedropped naar @1.5! :) mooie pick quibun
0 Vind ik leuk's
jeurdi:
Update darmian naar juventus is gedropped naar @1.5! :) mooie pick quibun


Goed begin, maar laten we maar ff afwachten tot ie tekent.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.