Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maxxxie33:
kevinkruijer:
riks:
totomaster:
Er word zoveel gespeculeerd dat je er geen touw aan kan knopen. Ik kan je zo links geven waarin staat dat ie naar Man utd zal gaan of naar Inter. Valt gewoon niet op te betten vooraf. Zolang we geen info van binnenuit hebben kan t alle kanten op gaan


Ondanks dat is er eindelijk weer eens een goed onderbouwde tip. Daarnaast is er wel degelijk een touw aan (vast bedoelde je denk ik) te knopen. Een odd van 34 die nu gezakt is naar 3,20 is wat mij betreft nu al een geslaagde tip, ook al zou Rodriquez nog ergens anders heen gaan.


Wat is dat voor onzin. Een odd die daalt van 34 naar 3.2 en vervolgens fout is, is toch geen geslaagde tip...


Lol, de enige met onzin ben jij op dit moment.. Natuurlijk is het dan een geslaagde tip, jij hebt het voordeel tegenover de bookmaker.
Dat is iets wat op langer termijn altijd zal resulteren in profit, maar goed 90% van de punters hier zal recreatief zijn en daar is ook niks op tegen.
Gelukkig zijn er nog wel tippers als Jeroen die voor dit soort mooie bets zorgen en dat zijn absoluut geslaagde tips ongeacht de uitkomst.
Riks heeft het prima verwoord (Y)


Ik spreek hier niet over wat over langere termijn winstgevend is, ik stel puur en alleen dat dit (in mijn ogen) pas een geslaagde tip is als het een winnende tip is. Als je stelt dat er value zit op een odd 34 kan ik inkomen, geslaagde tip zie ik anders. Maar prima, men hoeft het niet met elkaar eens te zijn he..
0 Vind ik leuk's
Als je denkt dat het wedden op voetbal (sport) gaat over winnen pics kiezen heb je het helemaal mis. Uitslagen zijn simpelweg niet te voorspellen. Het gaat er om value te vinden m.a.w. vergissingen van de bookie. Op die manier maak je op lange termijn winst, precies wat Riks en totomaster zeggen.
0 Vind ik leuk's
Odd dalingen zijn leuk als er een cash out functie bij zit.
Flink pompen en pre match een leuke winst uitcashen.

Volgens mij is het daadwerkelijk winnen van een bet en een goede pick uitkiezen iets anders.
Er zijn genoeg goed onderbouwde bets die uiteindelijk niet winnen maar wat wel logisch gekozen was. Daarom zijn er ook zo weinig winstgevend wedders.
0 Vind ik leuk's
Odd op Rodriquez naar PSG is nog maar 1,50.
Sowieso goede tip Jeroen, bedankt! (y)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Welke bookie staat ie op 1.50?
0 Vind ik leuk's
rutger133:
Lindelof naar Manchester United @2,75 lijkt me een zekere.


http://www.nu.nl/sport/4759887/united-bereikt-akkoord-met-benfica-komst-lindelof.html

(y)
0 Vind ik leuk's
Onyekuru naar West Ham @ 2,00 (Unibet).

Volgens de media zou hij er medische testen afleggen. Hij heeft zelf ook al aangegeven dat hij naar een club wil waar hij speelkansen heeft. Arsenal is ook geïnteresseerd, maar valt hierdoor dus af. Geïnteresseerde Belgische ploegen kunnen hem niet betalen.
0 Vind ik leuk's
Klaassen to go naar Everton @2
Terwijl vandaag het nieuws is dat hij daar heen zou gaan door verschillende Engelse media:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306903

Bij 888 alleen te zien volgens mij, bij unibet niet.
0 Vind ik leuk's
Zlatan Ibrahimovic blijft bij Man United @ 8.00 op Unibet

De Premier League maakte afgelopen bekend dat Zlatan Ibrahimovic zal vertrekken bij Manchester United. Toch bestaat er nog een kans dat de Zweed volgend seizoen te bewonderen is in het shirt van the Red Devils. Volgens de Manchester Evening News gaat Ibrahimovic bij Manchester United aan zijn herstel werken.

Indien dat herstel voorspoedig verloopt, zou Ibrahimovic namelijk nog een nieuw contract krijgen bij de club. In dat geval zal de Zweed een verbintenis tot het einde van het seizoen tekenen in Manchester. Ibrahimovic zal op zijn vroegst in december pas weer fit zijn, zoals het er nu naar uitziet.


Zenit heeft de komst van Ibrahimovic per ongeluk aangekondigd, helaas niet speelbaar op Unibet mocht hij ergens voor een hele hoge odd te spelen zijn laat me weten!

Hij heeft twee jaar onder Mancini gespeeld bij Inter dus ook dit zou zomaar kunnen;)
0 Vind ik leuk's
bolletje93:
Zlatan Ibrahimovic blijft bij Man United @ 8.00 op Unibet

De Premier League maakte afgelopen bekend dat Zlatan Ibrahimovic zal vertrekken bij Manchester United. Toch bestaat er nog een kans dat de Zweed volgend seizoen te bewonderen is in het shirt van the Red Devils. Volgens de Manchester Evening News gaat Ibrahimovic bij Manchester United aan zijn herstel werken.

Indien dat herstel voorspoedig verloopt, zou Ibrahimovic namelijk nog een nieuw contract krijgen bij de club. In dat geval zal de Zweed een verbintenis tot het einde van het seizoen tekenen in Manchester. Ibrahimovic zal op zijn vroegst in december pas weer fit zijn, zoals het er nu naar uitziet.


Zenit heeft de komst van Ibrahimovic per ongeluk aangekondigd, helaas niet speelbaar op Unibet mocht hij ergens voor een hele hoge odd te spelen zijn laat me weten!

Hij heeft twee jaar onder Mancini gespeeld bij Inter dus ook dit zou zomaar kunnen;)


Zenith @2.5 op unibet
0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.