Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2020-2021

Martin Odegaard Player's Club on 01/09/20: Real Sociedad @3.00 (Unibet, low)


Deze odd had in mijn ogen absoluut niet boven de 2.00 uit mogen komen. Odegaard werd in de zomer van vorig jaar door Real Madrid voor twee seizoenen verhuurd aan Real Sociedad. De Noorse spelmaker doet het uitstekend in San Sebastian, waardoor er inderdaad het gerucht ging dat de Madrilenen hem al na een seizoen weer terug zouden willen halen naar het Santiago Bernabeu. Odegaard heeft zelf echter aangegeven liever nog een jaar bij Real Sociedad te willen blijven, iets waar Real Madrid mee akkoord lijkt te willen gaan. Bij Real Sociedad gaat men er in ieder geval vanuit dat het ook in de Spaanse bekerfinale, die is verplaatst naar volgend seizoen, kan beschikken over haar sterspeler:


"En los despachos del Reale Arena se considera segura la continuidad de Odegaard y cumplirá la segunda temporada de las dos de cesión pactadas en su día con el Real Madrid, porque así lo desea el crack noruego y, como el pasado verano, Florentino Pérez parece que accederá a su petición."


https://www.marca.com/futbol/copa-rey/2020/04/22/5ea03677e2704ea8188b4587.html

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 3-05-2020 03:28 Voetbal
in 3-05-2020 03:28 Voetbal
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Op 888 staan er voldoende, maar uiteraard niet Odegaard ....

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Als Nederlander zie ik ook geen optie transferbets bij betfirst, unibet en betsson


Als het mogelijk is, hoor ik dit graag!

Ik denk dat door de coronacrisis, veel spelers bij hun club blijven en wil dit heel breed wegzetten.

Dus een kleine stake op allle spelers blijven bij hun club.

1 Vind ik leuk's
Op di. mei. 2020, 19:37 schreef rijkworden:

Als Nederlander zie ik ook geen optie transferbets bij betfirst, unibet en betsson


Als het mogelijk is, hoor ik dit graag!

Ik denk dat door de coronacrisis, veel spelers bij hun club blijven en wil dit heel breed wegzetten.

Dus een kleine stake op allle spelers blijven bij hun club.

Je moet unibet.com openen. Er komt automatisch eu maar als je het 2 a 3 keer doet dan krijg je unibet.com dan zie je alle transfers staan

0 Vind ik leuk's

Odegaard staat op Bingoal aan 3.05 en op Unibet ook nog steeds op 3.00


Meunier lijkt niet bij PSG te mogen blijven, de Franse club polste ondermeer al naar Castagne als vervanger, dus ik denk dat Tottenham en Dortmund grootste kanshebbers zijn, de odd van Dortmund is ondertussen al serieus gezakt naar 1.90 terwijl Tottenham nog op 6.00 staat, als je hier beide speelt is er zowiezo mooie winst te maken :)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op do. mei. 2020, 20:44 schreef yellowboy:

Odegaard staat op Bingoal aan 3.05 en op Unibet ook nog steeds op 3.00


Meunier lijkt niet bij PSG te mogen blijven, de Franse club polste ondermeer al naar Castagne als vervanger, dus ik denk dat Tottenham en Dortmund grootste kanshebbers zijn, de odd van Dortmund is ondertussen al serieus gezakt naar 1.90 terwijl Tottenham nog op 6.00 staat, als je hier beide speelt is er zowiezo mooie winst te maken :)


Op Betvictor krijg je 10x voor Tottenham.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Mertens to Inter (odd 3 Unibet)

De Italiaans krant la repubblica meldt dat er een akkoord zou zijn tussen Inter en Mertens voor een contract van 2 jaar


3 Vind ik leuk's
Op za. mei. 2020, 12:58 schreef sportgambler:

Mertens to Inter (odd 3 Unibet)

De Italiaans krant la repubblica meldt dat er een akkoord zou zijn tussen Inter en Mertens voor een contract van 2 jaar



Vanochtend was het nieuws dat Mertens besloten heeft bij te tekenen bij Napoli tot 2023

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op di. mei. 2020, 09:11 schreef caantjes:
Op za. mei. 2020, 12:58 schreef sportgambler:

Mertens to Inter (odd 3 Unibet)

De Italiaans krant la repubblica meldt dat er een akkoord zou zijn tussen Inter en Mertens voor een contract van 2 jaar



Vanochtend was het nieuws dat Mertens besloten heeft bij te tekenen bij Napoli tot 2023

Contract is nog altijd niet getekend, maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor deze bet

Blijkbaar heeft Napoli het loon van Mertens serieus verhoogd en zitten ze nu in de buurt van wat Inter wil geven

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.