Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de WK-kwalificatie 2018

Aangezien iemand vroeg in de chat om zo'n topic aan te maken, dus bij deze.. Nu kunnen jullie voor de komende wedstrijden deze topic gebruiken om jullie tips te posten voor de WK Kwalificatie wedstrijden alsook voor het WK zelf.

Lets make some money!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevinnnnify
Country flagkevinnnnify in 21-03-2017 07:21 Voetbal
in 21-03-2017 07:21 Voetbal
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb weinig vertrouwen in het NL elftal. Denk winst Italië.
0 Vind ik leuk's
vassie29:
Wat denken jullie van Nederland Italie van dinsdag?

Gaat van de opstellingen afhangen, hoe serieus neemt Italie het duel. Nederland zal iig niet winnen en het zal ook geen leuke wedstrijd worden.
0 Vind ik leuk's
Zetten op een goal? Neem aan dat NL wat wil laten zien..
0 Vind ik leuk's
vassie29:
Zetten op een goal? Neem aan dat NL wat wil laten zien..

Nederland moet al tijden wat laten zien, moesten ze gister ook dus nee ik zie daar weinig waarde in
0 Vind ik leuk's
ik speel vanavond een verdubbelaartje:

Schotland - Slovenie x2
Noord Ierland - Noorwegen 1x
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ik zie Frankrijk de eerste helft er "vol" op knallen in Bulgarije en zodoende de eerste helft op voorsprong komen. Ze willen de laatste wedstrijd tegen Luxemburg wegpoetsen en zodoende WK deelname veilig stellen. 

odds staan op 1,67 voor Frankrijk (eerste helft), https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/2017-10-07/bulgaria-france/odds/eerste-helft/1x2

Is dat iets? 

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.