Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Noorse Tippeligaen 2013


Aankomende maandag en dinsdag zal speelronde 2 gespeeld worden in Noorwegen.
Ook dit seizoen zijn weer de voorbeschouwingen te vinden op voetbalwedden.net!
Molde, de kampioen van vorig seizoen, verloor zijn eerste duel van het seizoen verrassend met 2-1 bij Viking. Rosenborg mist voorin scorend vermogen, maar wist zijn 1e duel wel met 0-1 te winnen bij Odd. De ploeg uit Trondheim snakt weer naar een titel. De laatste kampioenschap dateert alweer van 2010! Naast Molde en Rosenborg zal ook Stromsgodset zich mengen aan de kop van de ranglijst. Aanvallend is de ploeg egr sterk, maar het zal dit seizoen moeten aantreden zonder zijn sterspeler van vorig seizoen: Anders Konradsen.
Onderin zullen Sandnes Ulf, Sarpsborg 08, Sogndal, Honefoss BK en Start uit gaan maken welke 2 ploegen er rechtstreeks zullen degraderen. De nummer 14 speelt 2 nacompetitie duels tegen de nummer 3 uit de 1e divisie.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 30-03-2013 13:32 Voetbal
in 30-03-2013 13:32 Voetbal
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sogndal - Sarpsborg 08
1,5/10 Zajic van Sarpsborg @4.20
0 Vind ik leuk's
Unibet Eriksen Lillestrom - Sadnes 1,5/10 5,10
Betsson Knudson First Scoort Lillestrom - Sadnes 0.5/10 8,00
Geen tijd meer helaas
0 Vind ik leuk's
Slecht dagje, tis bij Engblom gebleven (n)
0 Vind ik leuk's
Zondag 19:00u:
Rosenborg - ODD
Rosenborg @ 1.75
Rosenborg kent een slechte start met 2 punten uit 2 wedstrijden. De ploeg uit Trondheim mist enkele spelers met blessures: Verdediger Cristian Gamboa (2/0), verdediger Stefan Strandberg (0/0) en doelman Daniel Örlund. Aanvoerder Tore Reginiussen is nog onzeker. Middenvelder Jonas Svensson (1/0) is terug van een blessure.
Tegenstander ODD behaalde 4 punten uit zijn eerste 2 wedstrijden. Coach Fagermo heeft een fitte selectie. Twee maanden terug versloeg ODD Rosenborg met 1-3 in de voorbereiding.
Toch verwacht ik dat Rosenborg zondag zeker een kans maakt op een zege. De ploeg speelt op echt gras, terwijl ODD normaal op kunstgras speelt. Vorig seizoen verloor Rosenborg maar 1 van zijn 15 thuiswedstrijden en heeft met Bille Nielsen en Risku 2 aanvallers die een doelpunt kunnen maken. Voor mij had de odd max. 1.60 mogen zijn.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Zondag 19:00u:
Rosenborg - ODD
Rosenborg @ 1.75
Rosenborg kent een slechte start met 2 punten uit 2 wedstrijden. De ploeg uit Trondheim mist enkele spelers met blessures: Verdediger Cristian Gamboa (2/0), verdediger Stefan Strandberg (0/0) en doelman Daniel Örlund. Aanvoerder Tore Reginiussen is nog onzeker. Middenvelder Jonas Svensson (1/0) is terug van een blessure.
Tegenstander ODD behaalde 4 punten uit zijn eerste 2 wedstrijden. Coach Fagermo heeft een fitte selectie. Twee maanden terug versloeg ODD Rosenborg met 1-3 in de voorbereiding.
Toch verwacht ik dat Rosenborg zondag zeker een kans maakt op een zege. De ploeg speelt op echt gras, terwijl ODD normaal op kunstgras speelt. Vorig seizoen verloor Rosenborg maar 1 van zijn 15 thuiswedstrijden en heeft met Bille Nielsen en Risku 2 aanvallers die een doelpunt kunnen maken. Voor mij had de odd max. 1.60 mogen zijn.

2-0 FT (Y)(Y)
0 Vind ik leuk's
Aalesund - Start
Aalesund -0.75 @ 2.28
Bodo - Rosenborg BK
Rosenborg BK dnb @ 1.95
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.